dus er lopen nu allemaal freelees en duriandiders rond?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Vanaf 9 uur in de trein gezeten en ga nu richting de Veganz op de Berliner Warschauwerstrase. Auf wieder sehn.
gvd nielsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom geen thai-massage wanneer een spier vastzit? Gewoon los laten rammen die handel.
Beste is dan de eigenares van zo'n salon te vragen. Zo'n mama. Die gaan wat ruiger te werk.quote:
Nee, betaal niet voor massages.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom geen thai-massage wanneer een spier vastzit? Gewoon los laten rammen die handel.
Ik zal morgen eens ondersteboven en achterstevoren voor de spiegel gaan staan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Die reactie over een closethomo zijn heeft je wel echt geraakt man, geen zorgen ik veroordeel je niet.
Ik neem je zoals je bent of je nou een sterretje of een honey loop hebt.
Kom net uit de douche. Zijn hartstikke schoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je ballen zijn net zo stoffig als deze grap
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:02 schreef Lieutenant het volgende:
Bahrein pakt sjiitische oppositiegroep aan
Soennisme is vrede.
hoe interpreteer jij islam? Wie zijn imams van wie je leert?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:02 schreef Lieutenant het volgende:
Bahrein pakt sjiitische oppositiegroep aan
Soennisme is vrede.
sws dat die opgespoord gaan wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:36 schreef Germano het volgende:
Vasily is ook in Frankrijk. Morgen zullen er wel weer rellen zijn.
[ afbeelding ]
Doe zelf luie blafferquote:
Ben geen moslimquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met ramadan moet je aardig zijn toch voor anderen?
veganistische supermarktquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:55 schreef Crip het volgende:
[..]
dus er lopen nu allemaal freelees en duriandiders rond?
of is t gwn een restaurant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |