Dat is best wel ziek johquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:08 schreef Diemux het volgende:
Deze laatst bij een klant van ons geschoten. Lang leven fiber.
[ afbeelding ]
jezusquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:33 schreef Teeno het volgende:
[ afbeelding ]
Best even wennen als je 100/100 glasvezel gewend bent.
Lolquote:
Neem een duurder abonnement.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:17 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Er moet hier echt eens iemand langs komen die er verstand van heeft en weet hoe we godverdomme eindelijk eens fatsoenlijk internet kunnen fixen![]()
Hoeveel betaal jij per maand?quote:
Lekker he ?quote:
Bevalt wel goed inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:23 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Lekker he ?
Zeker nu je vaak bij Steam een spel koopt en hem dan moet binnen trekken dan gaat het wel rap![]()
Bij die van mij staat Meppel maar ik zit ergens in Groningen.
Wel leuk om te zien dat we alle bij ruim de beloofde snelheid halen waar dan ook in NL halen
Ja ik betaal ook voor meer dan ik krijg. Ze zeggen dat het dan aan de bekabeling ligt, maar wtfquote:Op maandag 25 juli 2016 16:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik betaal voor 100/100
[ afbeelding ]
ADSL of kabel?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik betaal ook voor meer dan ik krijg. Ze zeggen dat het dan aan de bekabeling ligt, maar wtf
Heb je deze test draadloos gedaan of via netwerkkabel ?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:17 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Er moet hier echt eens iemand langs komen die er verstand van heeft en weet hoe we godverdomme eindelijk eens fatsoenlijk internet kunnen fixen![]()
Ziggo levert geen ADSL.quote:
Geen idee meer eigenlijk, ik denk haast via wifi, maar zit nu al een tijdje met de laptop aan de kabel met vrijwel precies hetzelfde resultaat:quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:06 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Heb je deze test draadloos gedaan of via netwerkkabel ?
Wat voor laptop gebruik je en met welk OS ?quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee meer eigenlijk, ik denk haast via wifi, maar zit nu al een tijdje met de laptop aan de kabel met vrijwel precies hetzelfde resultaat:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je deze snelheid via de netwerk kabel.
Crappy kabels. : test door korte nieuwe kabel direct in het Ziggo modem te prikken.
Geen verbetering : Driver update !!
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:33 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wat voor laptop gebruik je en met welk OS ?
Ik ga hieronder even uit van een laptop met Windows 8 of 10. (vrij recent dus.)
Voor wireless zou het vrij normaal zijn er vanuit gaande dat je geen 802ac kaart hebt in de laptop.Een Acer Travelmate 5744 volgens mij, in 2011 in gebruik genomen. Windows 10 ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je deze snelheid via de netwerk kabel.
Crappy kabels. : test door korte nieuwe kabel direct in het Ziggo modem te prikken.
Geen verbetering : Driver update !!
Bedankt voor de tip!Fuck the EBU.
Ziggo haalt eigenlijk altijd de opgegeven snelheden mits de bekabeling goed is. Misschien eens andere coax-kabel en connectors proberen?quote:
Maar eens proberen, ja. En hopen dat er hier ooit glasvezel beschikbaar komtquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ziggo haalt eigenlijk altijd de opgegeven snelheden mits de bekabeling goed is. Misschien eens andere coax-kabel en connectors proberen?
Niks met coax te makenquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ziggo haalt eigenlijk altijd de opgegeven snelheden mits de bekabeling goed is. Misschien eens andere coax-kabel en connectors proberen?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:27 schreef FireFox1 het volgende:
Goedkoopste Caiway glasvezel:
[ afbeelding ]
poging 2:
[ afbeelding ]
Exact hetzelfde pakket hiero, alleen dan met "maar" 10Mb upload. Deze aansluiting hangt hier nog aan de "oude" infrastructuur.quote:
ff bellen zou ik zeggen de upgrade kost 50 cent per maandquote:Op maandag 22 augustus 2016 08:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Exact hetzelfde pakket hiero, alleen dan met "maar" 10Mb upload. Deze aansluiting hangt hier nog aan de "oude" infrastructuur.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dat een snellere upload nog niet mogelijk is.quote:Op maandag 5 september 2016 21:50 schreef Landgraaf het volgende:
[..]
ff bellen zou ik zeggen de upgrade kost 50 cent per maand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |