Hier is zelfs pas 11 voor 4.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:48 schreef xcachet het volgende:
4 uur pas. Heb het gevoel dat het al 8 uur is.
Ja zit altijd beetje tijd verschil tussen Nederland en Limburgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee niet.quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 15:50:44 ]
Voornamelijk qua gezelligheid ja. Suffe Hollanders.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zit altijd beetje tijd verschil tussen Nederland en Limburg
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zit altijd beetje tijd verschil tussen Nederland en Limburg
oke goeie comeback ditquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Voornamelijk qua gezelligheid ja. Suffe Hollanders.
Laat die jongen eens met rust.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
Jimmy gaat full retard in DM en blokkeert mij dan
Waarom gelijk zo persoonlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik geef er niets om hoor. Als jij zo met mensen omgaat is dat jouw probleem.
heb je zn hart gebroken?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
Jimmy gaat full retard in DM en blokkeert mij dan
Heb het vroeger ook ooit een uurtje gespeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Genoeg muziek voor vandaag. Vanavond ga ik een slavenhuis maken in de Sims en ze opsluiten en geld laten verdienen voor mij zodat mijn Sim luxe kan wonen onder hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |