Ik heb hier veel aan gehad hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Stap/topic 1: Sociaal genoeg worden om mensen aan te kunnen spreken en vriendschappelijke relaties aan te gaan met mensen.
Stap/topic 2: Je hebt acceptabele sociale skills! Ga voor die date
Stap/topic 3: Je hebt een date! Tof! Plan het en laat weten hoe het ging!

Jawel, maar het laatste feestje in die richting was Q-Base in 2008.quote:

wow hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is wel nice. Heb zelf ook zo'n periode gehad 12 jaar terug ongeveer.

Ik vind het stiekem wel leuk om te zien hoe hij helemaal los gaat op hardcorequote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is wel nice. Heb zelf ook zo'n periode gehad 12 jaar terug ongeveer.

Q-Base had ik ook gewoon naartoe moeten gaan toen ik de kans had, voel me nu te oud.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Jawel, maar het laatste feestje in die richting was Q-Base in 2008.
Wel een heerlijke set Noize Suppressor in de bunker toen.

Helft daarvan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan gisteren zo'n keck kapsel aanmeten. Ik geloof er niks van.

xtc kun je overal gebruiken joh, prima toch.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
met xtc op zou ik nooit naar hardcore willen luisteren. thuissetting beste daarvoor jatoch

Gelukkig 2de jaar net op tijd weer een beetje nuchter om te beseffen dat hij ging draaien ieder moment.
 Gelukkig 2de jaar net op tijd weer een beetje nuchter om te beseffen dat hij ging draaien ieder moment.

Haha wat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Door xtc 2x bijna Angerfist gemistGelukkig 2de jaar net op tijd weer een beetje nuchter om te beseffen dat hij ging draaien ieder moment.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |