Nee, Frontliner is sowieso een no go-zone.quote:
1ste keer was ik te leip om te beseffen dat Angefist ging draaien, baalde achteraf zo hard want keek daar erg naar uitquote:
Nicequote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Inderdaad, maar deze zomer nog 25. Dan zit ik op een kwart van m'n eindleeftijd.
Waren best leuk om op hardcore/hardstyle feest mee te maken. Net als Noisecontrollers.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, Frontliner is sowieso een no go-zone.
Hahaha, heerlijk om helemaal de weg kwijt te zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1ste keer was ik te leip om te beseffen dat Angefist ging draaien, baalde achteraf zo hard want keek daar erg naar uitGelukkig zat ik het jaar er na voor de tent waar hij ging draaien dus ik stond er zo.
lololololquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
xtc kun je overal gebruiken joh, prima toch.
Weet nog goed op de middelbare school drie vrouwelijke klasgenoten die aan de xtc en pep zaten in de 3e oid.
Maar gelukkig nu wel gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, heerlijk om helemaal de weg kwijt te zijn.
Nee allang niet meer.quote:
Ik deed de laatste feesten ook alleen mdma.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lolololol
maar mwah heb het op feesten met x wel gezien.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar gelukkig nu wel gezienWat was ik gruwelijk blij zeg.
Outblast 2005 · Hardcore in Concertquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die man kan er wel een feestje van maken
Nicequote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Outblast 2005 · Hardcore in Concert
Was mijn eerste feestje en eerste keer pillen, toen draaide hij ook.
Ik vlieg later de dj's naar jullie feestjesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja logisch als je moet vliegen sukkel. :s
wat braafquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Altijd 1 pilletje met zo'n feest (2x een halve) en paar jointjes.
Respect.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vlieg later de dj's naar jullie feestjes
Noel doe niet zo godse lullig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
inb4 je gaat nooit naar feestjes
Je wordt oud.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:48 schreef xcachet het volgende:
4 uur pas. Heb het gevoel dat het al 8 uur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |