Oh, je viert weekend op kantoor. Duidelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik werk op maandag en dinsdag thuis en op woensdag en donderdag op kantoor.
Oké, ik ben de draad nu kwijt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, je viert weekend op kantoor. Duidelijk.
Af en toe een beetje pauze nemen he. Om te ademen enzo.quote:
Ik weet niet welke knie het was.. maar hij heeft vorig jaar al een operatie gehad aan één knie. Weet ook niet meer precies wat dat was, maar ook kut.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zn werk zeg maar, hij viel gewoon uit die boom.. en bleef hangen met voet in die boom
Is dat echt Mapima?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mapimagodin
Schitterend weer
KLB / Debielen uit groep 8
Dat zou wel handig zijn. Och ja, 2 dagen hè. Wat stelt het voor? Daarna pilsen in Deutschland.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Af en toe een beetje pauze nemen he. Om te ademen enzo.
Het is ook echt stoer, en zwaarquote:
Chill.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn. Och ja, 2 dagen hè. Wat stelt het voor? Daarna pilsen in Deutschland.
Daar verdient hij waarschijnlijk ook wel naar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook echt stoer, en zwaarnouja nooit gedaan maar als je ziet wat hij doet en hoeveel hij werkt dan was ik al dood.
Al gezien, toch bedankt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:17 schreef Germano het volgende:
![]()
![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)era_mee_in_marseille
Hey, oud nieuws. Even kijken hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:17 schreef Germano het volgende:
![]()
![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)era_mee_in_marseille
chill, wat doe je om zoiets te kunnen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik werk op maandag en dinsdag thuis en op woensdag en donderdag op kantoor.
ai ai, dat wens je niemand behalve frassquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:58 schreef Crack_ het volgende:
Noooooooo, broertje zit sinds vrijdag in Zweden om daar half jaar te werken. Tweede werkdag, breekt zn knie![]()
vind het echt mega kut.
quote:
Zet hem met op pauze, dan zijn we even van jou af.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey, oud nieuws. Even kijken hoor
houd je bek gquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:21 schreef Germano het volgende:
[..]![]()
[..]
Zet hem met op pauze, dan zijn we even van jou af.
Heb bouwkunde gestudeerd. Als ik op kantoor ben dan voornamelijk bouwtekeningen uitwerken en controleren. Als ik vanuit thuis werk allerlei zaken regelen via e-mail en telefoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
chill, wat doe je om zoiets te kunnen?
Aaaaight, niet achter je gezochtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb bouwkunde gestudeerd. Als ik op kantoor ben dan voornamelijk bouwtekeningen uitwerken en controleren. Als ik vanuit thuis werk allerlei zaken regelen via e-mail en telefoon.
Die intentie heb ik ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aaaaight, niet achter je gezocht![]()
Oh klinkt wel saai man, ik ben die kerel met die GoPro hierboven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb bouwkunde gestudeerd. Als ik op kantoor ben dan voornamelijk bouwtekeningen uitwerken en controleren. Als ik vanuit thuis werk allerlei zaken regelen via e-mail en telefoon.
Jij bent die kerel die er voor wegrent jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh klinkt wel saai man, ik ben die kerel met die GoPro hierboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |