Niemand kent zoveel debielen als ik
1. Jongen die een paar jaar geleden minderjarig was en bij opsporing verzocht kwam, is van de mavo afgetrapt en ging naar teylingereind of zo, iig een school voor kinderen in de gevangenis
2. Jongen die op Facebook foto's heeft laten zetten van dat hij op de grond ligt met handboeien en politiemannen en een politiebus. Is na de basisschool gestopt met leren want her speciaal onderwijs had geen plek dus ging hij maar niet naar school meer
3. Jongen die vroeger bij de AH bij mij aan de kassa kwam en letterlijk vroeg "wil je neuken?" En op Hyves vroeger de hele klas ging taggen in foto's van piemels met sperma die lijken op een slak en hele dikke mensen

die heeft dan wel de mavo afgemaakt op een normale school
4. Meisje dat heel de dag schold en zogenaamd Gilles de la Tourette heeft, zat op opdc ging daarna naar normaal vmbo twee maanden later alweer verwijderingsprocedure en terug naar opdc
5. Meisje dat mensen mishandelde en in klas 2 van het vmbo van school werd gestuurd en verder ging op de pc hooftschool in Leiderdorp
6. Meisje dat van school is gestuurd in de tweede of derde van het vmbo omdat ze leraren uitschold en veel rookte en ook naar de pc hooftschool ging
7. Jongen waarmee ik ook de eerste twee jaar op de middelbare zat, op een gegeven moment was hij eindelijk verwijderd. Hij sloeg docenten en noemde ze kutwijf en was agressief en grote mond. Ging van vwo naar havo naar vmbo.
8. Meisje dat eerste gymnasium deed en toen vmbo kader en was goede vriendinnen met die Gilles de la Tourette en een van de twee die na pc hooft moesten
9. Meisje dat naar de praktijkschool ging omdat ze tijdens stil werken en de les liedjes zong want ze snapte nooit wat. Kon letterlijk niks, zat iedereen dus te ergeren, ouders wilden wrs niet dat ze naar speciaal onderwijs ging.
10. Zo een debiel die na een paar jaar vmbo naar Cardea onderwijs ging. En zijn vader heeft met een andere vader gevochten op het schoolplein. Was ook goede vrienden met die gozer van opsporingverzocht
11. Meisje dat na drie jaar vmbo alvast naar mbo ging want vmbo was te moeilijk. Ze praatte op de basisschool veel over seks. Leraren noemde haar rotheid.
12. Meisje dat van mavo naar havo naar mavo ging en dat wel afmaakte en op haar 18de een kind kreeg. Fockig arrogant figuur en vertelde in groep 8 dat ze al vijf keer politie thuis heeft gehad, bij de volgende keer straf krijgt en ze was toen 11, bijna 12.
Ik baal hier serieus van. Een achterlijk persoon oké. Maar nu 9 jaar later erger ik me er nog aan.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 17:06:48 ]