abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163006060
Niemand kent zoveel debielen als ik

1. Jongen die een paar jaar geleden minderjarig was en bij opsporing verzocht kwam, is van de mavo afgetrapt en ging naar teylingereind of zo, iig een school voor kinderen in de gevangenis
2. Jongen die op Facebook foto's heeft laten zetten van dat hij op de grond ligt met handboeien en politiemannen en een politiebus. Is na de basisschool gestopt met leren want her speciaal onderwijs had geen plek dus ging hij maar niet naar school meer :')
3. Jongen die vroeger bij de AH bij mij aan de kassa kwam en letterlijk vroeg "wil je neuken?" En op Hyves vroeger de hele klas ging taggen in foto's van piemels met sperma die lijken op een slak en hele dikke mensen :') die heeft dan wel de mavo afgemaakt op een normale school
4. Meisje dat heel de dag schold en zogenaamd Gilles de la Tourette heeft, zat op opdc ging daarna naar normaal vmbo twee maanden later alweer verwijderingsprocedure en terug naar opdc
5. Meisje dat mensen mishandelde en in klas 2 van het vmbo van school werd gestuurd en verder ging op de pc hooftschool in Leiderdorp :')
6. Meisje dat van school is gestuurd in de tweede of derde van het vmbo omdat ze leraren uitschold en veel rookte en ook naar de pc hooftschool ging
7. Jongen waarmee ik ook de eerste twee jaar op de middelbare zat, op een gegeven moment was hij eindelijk verwijderd. Hij sloeg docenten en noemde ze kutwijf en was agressief en grote mond. Ging van vwo naar havo naar vmbo. _O-
8. Meisje dat eerste gymnasium deed en toen vmbo kader en was goede vriendinnen met die Gilles de la Tourette en een van de twee die na pc hooft moesten
9. Meisje dat naar de praktijkschool ging omdat ze tijdens stil werken en de les liedjes zong want ze snapte nooit wat. Kon letterlijk niks, zat iedereen dus te ergeren, ouders wilden wrs niet dat ze naar speciaal onderwijs ging.
10. Zo een debiel die na een paar jaar vmbo naar Cardea onderwijs ging. En zijn vader heeft met een andere vader gevochten op het schoolplein. Was ook goede vrienden met die gozer van opsporingverzocht
11. Meisje dat na drie jaar vmbo alvast naar mbo ging want vmbo was te moeilijk. Ze praatte op de basisschool veel over seks. Leraren noemde haar rotheid.
12. Meisje dat van mavo naar havo naar mavo ging en dat wel afmaakte en op haar 18de een kind kreeg. Fockig arrogant figuur en vertelde in groep 8 dat ze al vijf keer politie thuis heeft gehad, bij de volgende keer straf krijgt en ze was toen 11, bijna 12.

Ik baal hier serieus van. Een achterlijk persoon oké. Maar nu 9 jaar later erger ik me er nog aan.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 17:06:48 ]
pi_163006103
dit is wel het beeld dat ik bij een gemiddelde vmbo heb..
pi_163006109
Kijk eens in de spiegel?

Juist, nog een.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_163006154
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:34 schreef PaarseStabilo het volgende:
Maar nu 9 jaar later erger ik me er nog aan.
Terecht
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:41:58 #5
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_163006239
TS woont in Leiden _O-
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_163006270
TS zit in groep 7 en wordt gepest door groep 8. :')
pi_163006295
Ts is dik
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:53:08 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_163006511
Echt, hoeveel crap gaat jij nog uit je toetsenbord weten te krijgen? Niemand gelooft het.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_163006528
Uit wat voor milieu kom jij ?! De tering hey.
Ook in moeilijke tijden.
pi_163006546
Je bent zelf dus ook een debiel want dat was dus echt geen normale school waar je op zat.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_163006569
Oké Mapima.
pi_163006611
Ik snap dat ook niet, dat vmbo.

De kinderen leren er niks waar ze wat aan hebben, daar hebben ze de capaciteiten niet voor. Dat soort mensen leren alleen in de praktijk door dingen vaak te herhalen. Niks mis mee, dat soort mensen hebben een net zo waardevolle rol in de maatschappij als een gemiddelde ICTer bij een zakelijke dienstverlener in het MKB.
Maar leer die kinders dan wel waar ze wel wat aan hebben in hun latere leven; op tijd komen en doen wat je gevraagd wordt. Orde en discipline.
pi_163007238
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:55 schreef MrSalazar het volgende:
Je bent zelf dus ook een debiel want dat was dus echt geen normale school waar je op zat.
TS had niet in de gaten dat hij op een speciale basisschool zat en vond het normaal dat hij elke dag met een taxibusje werd gebracht _O-
5 Ferrari's op videoband!
pi_163007297
Wacht maar totdat je deze groep 8'ers hebt gezien :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_163007318
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:32 schreef yosander het volgende:
Wacht maar totdat je deze groep 8'ers hebt gezien :')
pareltje, kende deze nog niet :D

BAM DIT IS 3KB

we maken toetsen want dit is eenmaal wat we moeten _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 15:33:25 ]
pi_163007351
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:32 schreef Vermon het volgende:

[..]

pareltje, kende deze nog niet :D

BAM DIT IS 3KB

we maken toetsen want dit is eenmaal wat we moeten _O-
Deze is ook echt goud, middelbare schjool _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_163008446
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:59 schreef zovty het volgende:

De kinderen leren er niks waar ze wat aan hebben, daar hebben ze de capaciteiten niet voor. Dat soort mensen leren alleen in de praktijk door dingen vaak te herhalen. Niks mis mee, dat soort mensen hebben een net zo waardevolle rol in de maatschappij als een gemiddelde ICTer bij een zakelijke dienstverlener in het MKB.
Maar leer die kinders dan wel waar ze wel wat aan hebben in hun latere leven; op tijd komen en doen wat je gevraagd wordt. Orde en discipline.
Ze hadden nooit de dienstplicht moeten opschorten.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_163009222
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Uit wat voor milieu kom jij ?! De tering hey.
de plaatsnaam staat ij dit topic
Maar fat komt omdat ik pc hooft heb genoemd :')
pi_163009243
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

TS had niet in de gaten dat hij op een speciale basisschool zat en vond het normaal dat hij elke dag met een taxibusje werd gebracht _O-
ik zat op OBS dat is toch geen Openbaar Basisonderwijs Speciaal? Of heb ik dat nooit doorgehad?
pi_163009245
It takes one to no one TS.
pi_163009302
en ook nog een klap jostie die zich heeft aan gemeld op fok en een zolder autiist is geworden?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_163009345
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
en ook nog een klap jostie die zich heeft aan gemeld op fok en een zolder autiist is geworden?
in Nederland mag je niks over autisten zeggen :O
Klas na mij had een autist maar dan wel eentje die nu op kamers woont en werkt bij een horecabedrijf :')
pi_163009358
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:59 schreef zovty het volgende:

Ik doe universiteit en daar komt ook iedereen te laat. :') heeft niks met vmbo te maken
pi_163009384
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:09 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Ik doe universiteit...
_O-
Vast :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')