abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2016 @ 01:25:21 #176
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163023510
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 01:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik ga deze week even alles terugkijken. Heb elke episode nog maar een keer gezien. Weer genieten van Ned Stark en Stannis.
Ik heb net met de rewatch weer Oberyn zijn dood gezien.

Blijft lastig om naar te kijken :')
Oh.
pi_163023524
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb net met de rewatch weer Oberyn zijn dood gezien.

Blijft lastig om naar te kijken :')
Dat was echt een baas. Jammer dat die zo snel dood moest en vooral de manier waarop. Hij had Dorne boeiend kunnen maken.
  woensdag 15 juni 2016 @ 01:29:00 #178
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_163023535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 00:01 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

In combinatie met de wiki kun je interessante dingen vinden, bijv:

"Stygai, also known as the City of the Night, is a ruined city in the mountainous Shadow Lands of eastern Essos. Stygai is said to be a haunted corpse city. Twisted creatures, such as demons and dragons, are said to live in its vicinity, and even shadowbinders fear the city.[1] Little is known of Stygai, bar that its byname comes from the fact it only sees the light of the sun for a brief period of time each day, around noon"

Jammer dat de serie daar allemaal nooit op in gaat (kan gaan).
Klinkt heel vet! Zullen we alleen nooit zien, vrees ik. Misschien toch maar eens in de boeken duiken :)
  woensdag 15 juni 2016 @ 01:30:38 #179
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163023546
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 01:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat was echt een baas. Jammer dat die zo snel dood moest en vooral de manier waarop. Hij had Dorne boeiend kunnen maken.
Ook na zijn dood hadden ze Dorne beter kunnen aanpakken.

Nu was het yolo we gaan wraak nemen op Oberyns dood (waar hij zelf voor gekozen heeft) door al zijn familieleden te vermoorden!

Achterlijke sandsnakes
Oh.
pi_163023550
Overigens zou het wel stom van Daenerys zijn als ze haar draken (zitten die andere twee trouwens nog steeds in die 'gevangenis'?) die vloot laat afbranden. Ze kan die vloot juist goed gebruiken om naar Westeros te varen, ze weet immers niet dat er Greyjoys aankomen.
  woensdag 15 juni 2016 @ 01:32:35 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163023569
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 01:30 schreef Romanus het volgende:
Overigens zou het wel stom van Daenerys zijn als ze haar draken (zitten die andere twee trouwens nog steeds in die 'gevangenis'?) die vloot laat afbranden. Ze kan die vloot juist goed gebruiken om naar Westeros te varen, ze weet immers niet dat er Greyjoys aankomen.
Dany weet ook nog niet dat die andere vloot is afgefikt.
Oh.
pi_163023620
Wss vallen die schepen gewoon aan zodat Dany handig naar Westeros kan varen. Soort Deus Ex Machina weer. Maar er komt geloof ik nog wel een soort battle in Meereen, gedeeltelijk op camera.
The show must go on
  woensdag 15 juni 2016 @ 01:39:49 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163023639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 01:38 schreef Kokoswater het volgende:
Wss vallen die schepen gewoon aan zodat Dany handig naar Westeros kan varen. Soort Deus Ex Machina weer. Maar er komt geloof ik nog wel een soort battle in Meereen, gedeeltelijk op camera.
Ik heb nog best vertrouwen in de laatste twee afleveringen.
Oh.
pi_163023711
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb nog best vertrouwen in de laatste twee afleveringen.
Ik niet. Nouja, er komt wel een epische battle natuurlijk, maar wordt afgerond met een Deus Ex Littlefinger en Jon doodt persoonlijk Ramsay. Ramsay zal Tormund, WunWun en of Rickon wel doden. Hopelijk is het minder voorspelbaar :)

En 10 hopelijk Tommen dood door the Mountain, en Cersei die de sept platbrandt (deze voorspellingen vind ik wel leuk), verder verwacht ik niet al te veel.
The show must go on
pi_163023726
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 01:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik ga deze week even alles terugkijken. Heb elke episode nog maar een keer gezien. Weer genieten van Ned Stark en Stannis.
"even" :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 15 juni 2016 @ 01:47:55 #186
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163023732
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 01:46 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ik niet. Nouja, er komt wel een epische battle natuurlijk, maar wordt afgerond met een Deus Ex Littlefinger en Jon doodt persoonlijk Ramsay. Ramsay zal Tormund, WunWun en of Rickon wel doden. Hopelijk is het minder voorspelbaar :)

En 10 hopelijk Tommen dood door the Mountain, en Cersei die de sept platbrandt (deze voorspellingen vind ik wel leuk), verder verwacht ik niet al te veel.
10 met Cersei Trial die gek wordt, WW die de Muur gaan slopen, ToJ vervolg, Battle of Meereen

Komt wel goed
Oh.
  woensdag 15 juni 2016 @ 01:50:50 #187
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_163023762
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2016 00:41 schreef clumsy_clown het volgende:

De stukken zijn awkward, want dat is exact hoe ze bedoeld zijn.
Wauw, dus al die scenes waren al die tijd opzettelijk belabberd geschreven. Mijn ogen zijn open. Geniaal. Ik had nooit gedacht dat ze me opzettelijk zouden proberen te vervelen. Was er bijna ingetuind.

Nah ... ik denk dat ze de evolutie van een emmy-winnende held in een afschuwelijk monster dat de volgende woorden uit zijn strot krijgt gewoon niet aandurven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 15 juni 2016 @ 01:56:17 #188
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163023809
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 01:50 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Wauw, dus al die scenes waren al die tijd opzettelijk belabberd geschreven. Mijn ogen zijn open. Geniaal. Ik had nooit gedacht dat ze me opzettelijk zouden proberen te vervelen. Was er bijna ingetuind.

Nah ... ik denk dat ze de evolutie van een emmy-winnende held in een afschuwelijk monster dat de volgende woorden uit zijn strot krijgt gewoon niet aandurven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die quote zie ik niet als iemand die een monster is hoor. Niet in die wereld, en zeker niet met die voorgeschiedenis. Is nog maar de vraag of hij dat door zou zetten ook.
Oh.
  woensdag 15 juni 2016 @ 02:06:00 #189
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_163023905
Misschien, maar de meest sympathieke Lannister is hij niet meer.
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 15 juni 2016 @ 02:50:21 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163024129
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dany weet ook nog niet dat die andere vloot is afgefikt.
Burn them all, zullen we maar zeggen.
SPOILER
En gezien de cast van volgende week hoeven we niet veel meer te verwachten dan de battle of winterfell. Alleen maar gasten van stark of bolton houses.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163025749
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 17:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waar baseer je op dat Frey zomaar Snow en Sansa wil helpen?
het is een mogelijkheid. Geen zekerheid. Als je het niet vraagt weet je het niet he.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_163025981
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:06 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

het is een mogelijkheid. Geen zekerheid. Als je het niet vraagt weet je het niet he.
Serieus he. Frey zou wel gek zijn om een vijand van een Lannister te helpen terwijl hij net z'n kasteel terug heeft door die Lannisters. Dat kun je zelf toch ook wel verzinnen.
pi_163026022
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Serieus he. Frey zou wel gek zijn om een vijand van een Lannister te helpen terwijl hij net z'n kasteel terug heeft door die Lannisters. Dat kun je zelf toch ook wel verzinnen.
Frey? Wie bedoel je hier eigenlijk mee?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_163026170
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 01:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Jamie en Brienne was als volgt: Hey ik wil jou niet aanvallen maar ik heb dat leger nodig. Ik wil jou ook niet aanvallen maar ik ben een lannister maar ik geef je de kans om blackfish te overtuigen. oke doei. Kortom nutteloos om al die aandacht aan zoiets onbelangrijks te besteden.
Sam en zijn vader was als volgt: Hey sam welkom terug je hebt een wildling geneukt bah vies oke we gaan weer doei! Filler characters.
baelish en sansa was ; hey sansa hallo pinky ik wil je nooit meer zien oke doei... pinky wil je alsjeblieft toch terugkomen? Weer nutteloze filler.
Om nog maar niet te spreken van in meereen 'Hey drink eens wat wijn met me mee. ik lust geen wijn, ik wel. Laten we grapjes maken! Ja tof! Grapje hier grapje daar. HELLUP DE SLAVERS VALLEN AAN! val terug naar de piramide!! hey ik hoor legers aankomen wie is dat oja tis dany maar hihaho'
Als dat is wat je uit die scčnes haalt kan ik me voorstellen dat het tegen valt ja.

Enige echt mindere aflevering vond ik die na Hodor. Teveel opbouw, weinig dosering qua vooruitgang. De laatste aflevering vond ik prima. :)
pi_163026210
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:24 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Frey? Wie bedoel je hier eigenlijk mee?
Walder Frey, de gast die tijdens een huwelijk de bruidegom in een cel stopt na zijn huwelijksnacht. De gast die de Starks in samenwerking met de Lannisters laat uitdunnen tot slechts Arya, Sansa, Rickon en Brandon resteren? (Jon niet meegeteld) De gast die zijn zonen richting Riverrun stuurde om het kasteel terug te nemen op de Blackfish en hierin slaagt enkel dankzij Jaime?

Ook wel Filch aka de conciėrge van Hogwarts _O_
mag het weten
pi_163026324
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:36 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Walder Frey, de gast die tijdens een huwelijk de bruidegom in een cel stopt na zijn huwelijksnacht. De gast die de Starks in samenwerking met de Lannisters laat uitdunnen tot slechts Arya, Sansa, Rickon en Brandon resteren? (Jon niet meegeteld) De gast die zijn zonen richting Riverrun stuurde om het kasteel terug te nemen op de Blackfish en hierin slaagt enkel dankzij Jaime?

[ afbeelding ]

Ook wel Filch aka de conciėrge van Hogwarts _O_
Die ken ik, maar dat heeft verder niets met de broer van Cathlyn te maken. Ik denk dat wij langs elkaar heen discussiėren. :P
pi_163026361
Mijn voorspelling:

Jon Snow gaat dood in E9 of E10. Je krijg enerzijds te zien wie zijn werkelijke ouders waren en daarna gaat hij dood in gevecht met Ramsey!!!
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 09:52:13 #198
42184 crew  DaMart
pi_163026462
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 09:43 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Die ken ik, maar dat heeft verder niets met de broer van Cathlyn te maken. Ik denk dat wij langs elkaar heen discussiėren. :P
Maar Frey is wel de 'eigenaar' van Riverrun. Edmure Tully was dat vroeger, maar na de Red Wedding hebben de Freys het kasteel gekregen. Edmure heeft nu enkel onder druk van Jaime gezorgd dat het kasteel zonder weerstand werd opgegeven.

Maar als je het hebt over de nieuwe eigenaar van Riverrun, dan heb je het dus over Walder Frey en niet over Edmure Tully. Volgens mij heeft Edmure dus ook niet echt een leger meer om naar Winterfell te trekken. Sterker nog, hij is waarschijnlijk nog steeds een gevangene maar mag in alle rust in Casterly Rock gaan wonen met zijn gezin. Al denk ik niet dat hij de vrijheid zal hebben om dat zomaar te verlaten.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_163026673
Ben ik de enige die zich ergert aan het uiterlijk van Arya :+ Dat haar! Ik wil er een schaar in zetten want het is echt zó ongelofelijk stom.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 juni 2016 @ 10:26:25 #200
144648 redcable
Looking for more
pi_163027058
Aaah al weer zo'n Daenerys scene :Z . Tadaa hier ben ik miss stormborn of house targaryen

Mega spoiler alert : Volgende aflevering
1. Vliegt ze over Mereen brabbellend valyrian.
2. Drogo heeft binnen een paar shots ships on fire
3. Einde van de episode 9 gaat iedereen voor haar op de knieėn.
Tadaa *O*
-I wanna feel the sunshine lift my head-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')