Petyr the Whitequote:Op woensdag 15 juni 2016 13:27 schreef Sunst0rm het volgende:
Littlefinger's gonna be like
https://vine.co/v/iLDTtaiYDDW
Moet je de Musketeers Serie gaan volgen:quote:
Is een gemeen grapje. Die moet je niet volgenquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:10 schreef ambiance het volgende:
[..]
Moet je de Musketeers Serie gaan volgen:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Musketeers
Dat laatste is een gevoel wat ik het hele seizoen al een beetje heb.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:52 schreef Fera het volgende:
Goede aflevering over het algemeen.
Genoten van het stukje met Sandor en BWB. Ook moest ik hardop lachen toen trial by combat verboden werd door Tommen. Meesterzet van de High Sparrow.Geweldig hoe je Cersei's laatste beetje hoop uit haar gezicht zag wegtrekken. Die dacht echt dat ze makkelijk weg zou komen.
Scène met Jaime en Brienne vond ik hartverwarmend ergens. Ik vind hun connectie een van de meest bijzondere in de serie. Beetje ongemakkelijk uitgezwaaid, maar het had ook wel iets. Ik twijfel eigenlijk aan Jaime's speech en zijn liefde voor Cersei en hoe oprecht dat eigenlijk nog iets. Het klonk meer alsof hij zichzelf wilde overtuigen. Probeerde terug te gaan naar de oude Jaime, maar ik vind de nieuwe veel beter. Ik hoop dat hij die ontwikkeling door blijft zetten. Cersei is als vergif voor hem.
Ik vond de dood van de Blackfish matig. Al geloof ik niet dat hij dood is eigenlijk. Of ik wil het niet geloven.
Arya's stuk was zo-zo. Gevecht in het donker was leuk bedacht, maar had tenminste wat geluiden of dergelijke laten horen.
Mereen was matig. Die grappen waren zo tenenkrommend. Missandei's schattigheid maakte het iets dragelijker.
Ook dat gedoe van: "Mijn plan werkt, er is nu rust en vrede" en twee minuten later staat alles in de fik.Dany had ik wel terug verwacht. Ik vond het niet super storend dat ze op tijd binnenkwam. Ze was al onderweg en misschien zag ze vanuit de lucht de stad branden en heeft toen het tempo wat opgevoerd? Maar dan zou ik het alleen geloofwaardig vinden als de Dothraki wat later binnen wandelen. Die zouden daar waarschijnlijk niet zo snel kunnen zijn. Hoewel ik niet weet hoeveel tijd daar precies tussen zit.
Al met al niet verkeerd. Alleen voelde het soms zo gehaast en afgeraffeld.
ik verwijs ook inderdaad naar de woorden van tormund "i thought he was going to lead us through the long night" hij heeft deze woorden van de season trailer nog steeds niet gezegd. alleen is de vraag wie is "he" in deze zin? hij zou het ook over mance kunnen hebben bv. zoals je aangeeft zijn trailers vaak misleidend. we gaan het waarschijnlijk maandag zienquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:48 schreef zipcon het volgende:
Is er een kans dat Jon Snow volgende aflevering gaat sterven? Sommige (tinfoil) theories speculeren dat hij zijn last stand gaat doen, vooral omdat Tormund in de trailer refereert naar Jon in verleden tijd.
grrm is goed met de fuck yous naar fans, dus wie weetquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:28 schreef Jivis het volgende:
Jon Snow tot leven wekken en hem dan in gevecht met een lagere eindbaas als Ramsay laten sterven?
Don't think so, Jon gaat nog een rol spelen in de battle met de Night King.
eens. bron materiaal was ook extensive. martin had er meerdere hoofdstukken aan geweid.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Blackwater vond ik de beste ''ep 9''![]()
Echt, wat een geweldige aflevering was dat, op alle fronten.
De ''1 verhaallijn'' eps vallen bij mij wel goed, vorig seizoen bij de Wall was ook goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
eens. bron materiaal was ook extensive. martin had er meerdere hoofdstukken aan geweid.
the wall was alweer twee seizoenen terug schoonheid. time flies.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De ''1 verhaallijn'' eps vallen bij mij wel goed, vorig seizoen bij de Wall was ook goed![]()
Dus ik verwacht veel maandag!
Oh shitquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
the wall was alweer twee seizoenen terug schoonheid. time flies.
Blackwater was het beste ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:47 schreef Poesopstokje het volgende:
Blackwater vond ik de beste ''ep 9''![]()
Echt, wat een geweldige aflevering was dat, op alle fronten.
Ik was toen voor team Lannister, vond de epic rescue van Tywin ook geweldigquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blackwater was het beste ja.
Vooral omdat je voor beide kanten kon zijn. Dat is al een stuk beter dan elke battle in LotR
Ik was voor de Lannisters door Tyrion, maar had best Cersei geraped willen zien worden en Joffreys head op een spikequote:Op woensdag 15 juni 2016 17:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik was toen voor team Lannister, vond de epic rescue van Tywin ook geweldig
Achteraf had ik gehoopt dat Stannis zou overwinnen
Ja nu het te laat is voor Stannis..quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was voor de Lannisters door Tyrion, maar had best Cersei geraped willen zien worden en Joffreys head op een spike
Maar uiteindelijk komt dat allemaal wel goed
En de speech van Tyrionquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja nu het te laat is voor Stannis..
The Hound vond ik ook geweldig, dat gesprek met Sansa en uiteindelijk de ''fuck the king!''
Ik moet straks echt weer eens een rewatch doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de speech van Tyrion
Don't fight for riches, don't fight for glory because you won't get any.
Jammer dat hij nauwelijks beloning kreeg daarvoor
Ik wilde het eigenlijk pas vorig jaar doen, maar ben toch maar begonnen twee weken terug met die rewatch. Vanmiddag nog de Battle of the Nights Watch gezien. Echt genot dat vierde seizoen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik moet straks echt weer eens een rewatch doenZoveel mooie scènes de eerste 4 seizoenen..
Ik wacht nog even twee weken, daarna overnieuw vanaf seizoen 1. Alle foreshaddowing er uitpikken en zoquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk pas vorig jaar doen, maar ben toch maar begonnen twee weken terug met die rewatch. Vanmiddag nog de Battle of the Nights Watch gezien. Echt genot dat vierde seizoen.
Bij seizoen 5 ga ik de Dorne-aids skippen denk ik
Ja dat is wel genot, en telkens vallen je nieuwe dingen op.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik wacht nog even twee weken, daarna overnieuw vanaf seizoen 1. Alle foreshaddowing er uitpikken en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |