Jemigquote:
Ja nee jammer genoeg niet... Misschien heb je wel andere goeie kwaliteiten. Ik ken je verder niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar ik bedoelde dan ook de lengte, niet jouw opmerking.
Helemaal mee eens, natuurlijke charme is sexy. Geforceerde shit is blughquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn , beetje flirten en zeker als de aantrekkingskracht er is dan heb je niet al die theorieen nodig toch?
[..]
Het leven .Beetje gekke vraag wel ...
[..]
Mogguh
Ik begrijp het wel hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee jammer genoeg niet... Misschien heb je wel andere goeie kwaliteiten. Ik ken je verder niet.
Er zijn nog betere dingen ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel, bij gebrek aan iets beters.
En ook beter dan die wake and bake paar deuren verder.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:50 schreef Drug het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, natuurlijke charme is sexy. Geforceerde shit is blugh
Het is gezellig om weer wat andere users hier te hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor.Misschien wel, als jullie het volhouden met mij dan leer je me misschien wel kennen.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is gezellig om weer wat andere users hier te hebben.
Wat loop jij nou te judgen man. Met je vingertje. Gisteren ook al. Alle leuke dingen vind jij helemaal nietsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel, bij gebrek aan iets beters.
En ook beter dan die wake and bake paar deuren verder.
Jammer van de 7 cm though, te klein of te groot om iets mee te doen.quote:
Beetje recalcitrante dame... Houdt haar een beetje in toom wil je?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te judgen man. Met je vingertje. Gisteren ook al. Alle leuke dingen vind jij helemaal niets
Ze is nog jong, ze heeft nog niet genoeg geproefd van de dark side om te weten hoe heerlijk die isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje recalcitrante dame... Houdt haar een beetje in toom wil je?
It's not the size that matters, it's how you use it.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jammer van de 7 cm though, te klein of te groot om iets mee te doen.
Met dit weer kun j ebeter waterski's pakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voorlopig kan ik niet op mn rolschaatsen zie ik alweer
maar wat is er mis met een wake and bake?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn nog betere dingen ja.![]()
Wake and bake moest ik Googlen.![]()
Echt hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met dit weer kun j ebeter waterski's pakken
Ditquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat is er mis met een wake and bake?
Ik heb geen idee, ik ken het niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat is er mis met een wake and bake?
Dark side ... Beetje teveel starwars gekeken nerd?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze is nog jong, ze heeft nog niet genoeg geproefd van de dark side om te weten hoe heerlijk die is
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen dat tweede denken
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te judgen man. Met je vingertje. Gisteren ook al. Alle leuke dingen vind jij helemaal niets
Als er iets lekker ruikt dan is het wiet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Dat van gisteren was niet mijn feestje en wiet meurt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als er iets lekker ruikt dan is het wiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |