Dat ding moet je deze tijd van het jaar supermakkelijk kwijt komen? Station, diesel, goedkoop, en de vakantie staat voor de deur.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:07 schreef Prowl het volgende:
Je mag bieden wat je wil, prijs is vast!
O weet je wat, vraagprijs 1200 euro
Over 2 weken schors ik em dan is een testritje alleen op eigen risico
Ja, dat legt de aarde in een halve seconde af. Ik vind dat vrij kort.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:39 schreef Royy het volgende:
Mooie bak maar net ingereden?met die km stand kun je alles zeggen maar ingereden was hij 350.000 km geleden
Ja dat is zeker. Dan valt het relatief gezien wel meequote:Op woensdag 22 juni 2016 21:59 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ja, dat legt de aarde in een halve seconde af. Ik vind dat vrij kort.
Jij bent er zo ene die een auto met 130.000km al teveel vind?quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:39 schreef Royy het volgende:
Mooie bak maar net ingereden?met die km stand kun je alles zeggen maar ingereden was hij 350.000 km geleden
Drogredenquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:42 schreef Prowl het volgende:
[..]
Jij bent er zo ene die een auto met 130.000km al teveel vind?
Jij kent duidelijk je wonderlijke dieselblokjes nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:22 schreef Royy het volgende:
[..]
Drogreden
Maar nee dat is niet veel. Ik koop mijn auto's graag jong.
Maar dit net ingereden noemen is natuurlijk onzin
Uitingsvormen in de taalquote:Op donderdag 23 juni 2016 09:22 schreef Royy het volgende:
[..]
Drogreden
Maar nee dat is niet veel. Ik koop mijn auto's graag jong.
Maar dit net ingereden noemen is natuurlijk onzin
Dat is mogelijk geweest mits hij geen sarcastisch gezichtje gebruikt hadquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:20 schreef erikkll het volgende:
[..]
Uitingsvormen in de taal
Ironie gebruikt verschillende uitingsvormen:
De omkering, de vorm waarbij precies het tegengestelde gezegd wordt van wat men bedoelt.
Dat is me een lieve jongen.
Nou, het is me wat moois.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ironie
Je denkt toch niet serieus dat hij oprecht meent dat een km stand van 465.000 net is ingeredenquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:22 schreef Royy het volgende:
[..]
Dat is mogelijk geweest mits hij geen sarcastisch gezichtje gebruikt had
Vraagprijs is te hoog.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 22:31 schreef Prowl het volgende:
VEEL reacties gehad maar nog geen enkele serieuze koper![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |