Als het net zoals monster hunter gedaan word zou het prima zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Scalebound lijkt me erg gaaf, alleen hoop ik wel dat je 'gewoon' singleplayer kunt spelen.
Bij die ene chick die gebanned was, is dat wel terecht, je kon der pussy zien.. en heel vaak ahd ze "per ongeluk" dat haar ondergoed te zien was etc..quote:Op maandag 13 juni 2016 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze op twitch meer kleding aanmoesten
Een boot en wat kleur en het is meteen 'Windwaker'quote:
En dat geschreeuw erdoorquote:Op maandag 13 juni 2016 19:45 schreef EvilMarc het volgende:
Tof stijltje, jammer dat de animaties zo houterig zijn
Stream op xbox.com loopt behoorlijk achter maar bitrate is 1000x beter dan die van Twitchquote:
Hoeveel uur ga je gamen in die tijd?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:42 schreef Isane het volgende:
Ik neem over een paar maand 4 maanden vrij van mn werk![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2016 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveel uur ga je gamen in die tijd?
xbox -> battlefieldquote:Op maandag 13 juni 2016 19:51 schreef Qunix het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat er geen Call Of Duty trailer wordt getoond
Misschien Sony nog...
2 miljoen dislikes
Jup Activision is nu vriendjes met Sony, want PS is groter nu.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:51 schreef Qunix het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat er geen Call Of Duty trailer wordt getoond
Misschien Sony nog...
2 miljoen dislikes
Bijna alles is exclusive voor Microsoft. Je moet niet zo beperkt kijken naar alleen de XBO. Microsoft denkt verder dan één doos.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:52 schreef Cliffy het volgende:
Is er eigenlijk een xbox exclusive deze show?
RIP Sony in dat gevalquote:Op maandag 13 juni 2016 19:52 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Jup Activision is nu vriendjes met Sony, want PS is groter nu.
Wel tof hoe Microsoft zich voorbereid op het einde van de oude console life cycles. We krijgen straks gewoon modulaire consoles (pcs). Ook Sony begint al.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bijna alles is exclusive voor Microsoft. Je moet niet zo beperkt kijken naar alleen de XBO. Microsoft denkt verder dan één doos.
Heeft ook maar 10 jaar geduurd.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:54 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Wel tof hoe Microsoft zich voorbereid op het einde van de oude console life cycles. We krijgen straks gewoon modulaire consoles (pcs). Ook Sony begint al.
Maar wel alleen digitaal toch?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:54 schreef lord_bono het volgende:
Xbox One + PC games die je "tegelijk" koopt is wel erg nice, zeg ik als PS4 bezitter
Dat is wel nice ja, niet zoals met GTA V inderdaad 2x 60 dollarquote:Op maandag 13 juni 2016 19:54 schreef lord_bono het volgende:
Xbox One + PC games die je "tegelijk" koopt is wel erg nice, zeg ik als PS4 bezitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |