Partypooperquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:37 schreef edraket31 het volgende:
Een P&D gaat niet werken met een paar random forum vriendjes.
Ten eerste hebben de meesten hier totaal geen idee hoe ze dat zouden moeten doen.
Ten tweede moet je wat meer gasten hebben die meer dan "een paar" btc durven te investeren.
Ten derde moet je een volume bot hebben (en minimaal 30btc)
En het belangrijkste waarom het faalt: wantrouwen......iedereen wil t laagst kopen en gaat niet rustig accumuleren maar snel wat kopen om anderen voor te zijn en vervolgens wil niemand als laatste dumpen.
In de vorige altcoin hype heb ik er wel aan meegedaan, met wat gasten waarmee ik 24/7 in chat zat...dan nog is het een en al wantrouwen
Gast..... Het is heel makkelijk maar er komt nog veel meer bij kijken?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:34 schreef wolfgang_sr het volgende:
[..]
Bla bla bla
In principe is altcoins traden heel makkelijk.
Verhaaltje wat iedereen hier ook wel kan verzinnen.
Maar goed, er komt nog veel meer bij kijken.
Haha, helderquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:37 schreef edraket31 het volgende:
Een P&D gaat niet werken met een paar random forum vriendjes.
Ten eerste hebben de meesten hier totaal geen idee hoe ze dat zouden moeten doen.
Ten tweede moet je wat meer gasten hebben die meer dan "een paar" btc durven te investeren.
Ten derde moet je een volume bot hebben (en minimaal 30btc)
En het belangrijkste waarom het faalt: wantrouwen......iedereen wil t laagst kopen en gaat niet rustig accumuleren maar snel wat kopen om anderen voor te zijn en vervolgens wil niemand als laatste dumpen.
In de vorige altcoin hype heb ik er wel aan meegedaan, met wat gasten waarmee ik 24/7 in chat zat...dan nog is het een en al wantrouwen
Jawel, hun Mainnet is gelanceerd. Wanneer de exchanges die coin op hun platform brengen gaat buiten Waves om. Ik verwacht vandaag of morgen een aankondiging van Polo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Snap het ook niet echt. Ze zeiden 14 juni, maar op 14 juni was er helemaal niks
WAVES doet het al volgens mij, het staat alleen nog niet op exchanges.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is aan de exchanges wanneer ze los kunnen gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
bron (Inlog nodig)quote:We have estimated that on June 14th the full nodes code + instructions would be unlocked and openly available for exchanges, if there are no major problems we will keep this on schedule but of course all technical issues must be solved before proceeding so a margin window should be expected.
Please realize that (some, at least the most serious) exchanges run their own security audits before actually integrating new markets.
This means that most exchanges will check the code for viruses, malware, etc. as they should. Therefore is a bit difficult to predict with accuracy when exactly the exchanges will start adding WAVES.
Furthermore, the exchanges themselves will be announcing the WAVES market inclusion, it does not correspond to us doing so, therefore continuosly asking in Bitcointalk or Slack will not make the process any faster.
Thanks for your patience.
Bijna.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:35 schreef roislecxe het volgende:
De stijging van Lisk even gemist, volgende week weer onder de 60 kopen dan maar.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:48 schreef brombeer_ het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat mijn count goed was.
Y alleen wat lager
https://www.tradingview.com/x/tirqQBv9/
Deze bounce bevestigd overigens de bodem wel
Alleen schijnt bijna niemand hier te beseffen hoe dik jij aan t cashen bent.quote:
jep nog steeds long sinds 2890quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:05 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Alleen schijnt bijna niemand hier te beseffen hoe dik jij aan t cashen bent.
Indien leverage 20, heb jij in een nachtje alweer een +100%
Deze stijging is overigens best wel makkelijk te traden. Kopen wanneer de prijs dicht bij de 12hr 7 ema komt. Eerst was dit 1day 7ema. Ik denk dat je bij de volgende retrace bij de 6hr 7ema kan kopen.quote:
Que? Ik begrijp het niet helemaal.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:18 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Deze stijging is overigens best wel makkelijk te traden. Kopen wanneer de prijs dicht bij de 12hr 7 ema komt. Eerst was dit 1day 7ema. Ik denk dat je bij de volgende retrace bij de 6hr 7ema kan kopen.
Ruim 1300% in amper 3 maandjes zonder hele dagen allerlei ico-verhalen uitpluizen en nog meer overgeleverd aan P&D.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:05 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
jep nog steeds long sinds 2890
over een weekje alleen de settlement
Ah, EMA, ik las het als erna. Mijn ogen zijn niet zo goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |