Nee. Ik help Zeer gewoon uit liefdequote:Op maandag 13 juni 2016 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij zijn pooier? Wat is je cut?
Bedankt voor deze feedback.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
In jullie SC bedoel je?
Want hier komt hij meestal binnen met: tvp
en verder doet hij niet echt zijn best om uberhaupt mee te doen in het gesprek zonder meteen iemand aan te vallen met jij lijkt me wel heel saai.
ze draag wulpse jurkjesquote:
Het ligt dus gewoon aan hemzelf, hij heeft gelogen.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In jullie SC bedoel je?
en verder doet hij niet echt zijn best om uberhaupt mee te doen in het gesprek zonder meteen iemand aan te vallen met jij lijkt me wel heel saai.
Haha wat een heldquote:Op maandag 13 juni 2016 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
In jullie SC bedoel je?
Sorry, probeerde iets te doorbreken.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
In jullie SC bedoel je?
Oh?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het ligt dus gewoon aan hemzelf, hij heeft gelogen.
Ja dat is niet wat hij 'ons' vertelde. Vaak begint het gewoon bij jezelf hè, ben teleurgesteld nu.quote:
Ok wil hier wel blijven hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
And you did.. echt knap
Meer nieuwe users hier
Moet je vaker doen.
jullie accepteren mij om wie ik ben hoopte dat het hier net zo wasquote:Op maandag 13 juni 2016 10:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat is niet wat hij 'ons' vertelde. Vaak begint het gewoon bij jezelf hè, ben teleurgesteld nu.
Maar ik ben er nog niet overheenquote:Op maandag 13 juni 2016 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gast optiefen.. je bent er al over heen geweest.Gun anderen ook wat
Net rivellaquote:
Ik hoor graag 2 kanten van het verhaal..quote:Op maandag 13 juni 2016 10:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat is niet wat hij 'ons' vertelde. Vaak begint het gewoon bij jezelf hè, ben teleurgesteld nu.
Daar heb je wel gelijk in, ik vind dat je overal geaccepteerd moet worden zoals je bent.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:27 schreef zeer het volgende:
[..]
jullie accepteren mij om wie ik ben hoopte dat het hier net zo was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |