Wat liefquote:Op maandag 13 juni 2016 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was geen geroddel, we vonden je gewoon allebei een enorm lief mens, en konden niets negatiefs over je bedenken.
Daten?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar zeer heeft z'n kans nu eigenlijk al verspeeld bij me
oh sorry dacht dat ik hier de meeste kans zou maken door in te spelen op de zucht naar bevestigingquote:Op maandag 13 juni 2016 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft hij snel gedaan. Nieuw record Zeer?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ie even aan z'n openingszin werken.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij past niet zo goed in onze groep en denken dat hij het hier beter zal doen. De KLB SC.
oh pls wie is deze 'Zeer' waar je het steeds over hebtquote:Op maandag 13 juni 2016 10:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heeft hij snel gedaan. Nieuw record Zeer?
Dan kan ik de KSC aanraden, of de KPD scquote:Op maandag 13 juni 2016 10:11 schreef Drug het volgende:
[..]
Moet ze nog tegenkomen. Meeste zijn kinderen
Hoe weet je 't anders?quote:
Komt voor de bakker. Nog meer tips? Dat kan hij wel gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ie even aan z'n openingszin werken.
quote:Op maandag 13 juni 2016 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt het idee dat er tien kloons bij zijn gekomen van iemand.
Nee sorry, wij zijn een enorm dom kliekje met louter inside jokes over wie elkaar nu weer heeft geneukt. Sorry.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij past niet zo goed in onze groep en denken dat hij het hier beter zal doen. De KLB SC.
quote:
Ja, een 10 jaar oude kloon dit.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt het idee dat er tien kloons bij zijn gekomen van iemand.
Gelijk zo negatief. Geef die knul een kans, plsquote:Op maandag 13 juni 2016 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het klikt niet zo tussen ons he? Dit gaat niet werken.
Daar past Zeer wel bij hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee sorry, wij zijn een enorm dom kliekje met louter inside jokes over wie elkaar nu weer heeft geneukt. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |