quote:Op maandag 13 juni 2016 10:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik stuur je op de top een foto ja.
Tschuessi allemaal. Fijne (maan)dag.
De waarheid is hard. Maar goed, de stoeprand ook. Loop je ook nog steeds overheen. - #opavanAng3lquote:
Dat heb ik dan weer niet zo, ben blij dat ik er geweest ben, misschien dat ik ooit eens terug wil, maar er zijn nog veel meer plekken die ik wil bezoeken.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad, moet er snel weer een keer naartoe.
Ik droog spontaan op als ik het hoor....quote:Op maandag 13 juni 2016 10:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja blijkbaar worden de lokale mannen daar hitsig van.
jij niet danquote:Op maandag 13 juni 2016 10:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja blijkbaar worden de lokale mannen daar hitsig van.
quote:Op maandag 13 juni 2016 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De waarheid is hard. Maar goed, de stoeprand ook. Loop je ook nog steeds overheen. - #opavanAng3l
Hosti. Je kent hem wel. Wit van buiten, zwart van binnen.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou en. Kun je nog wel antwoord geven op MIJN vraag.
Ik ben er maar 4 dagen geweest voor werk, véél te kort.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet zo, ben blij dat ik er geweest ben, misschien dat ik ooit eens terug wil, maar er zijn nog veel meer plekken die ik wil bezoeken.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik droog spontaan op als ik het hoor....
Ik twee weken, ook niet bijzonder lang. Misschien had ik achteraf gezien beter drie weken kunnen gaan, dan had ik hopelijk niet zo hoeven rennen.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben er maar 4 dagen geweest voor werk, véél te kort.
Instant boner killer. Alsof ze cavia's aan het pletten zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik droog spontaan op als ik het hoor....
Heyquote:Op maandag 13 juni 2016 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Instant boner killer. Alsof ze cavia's aan het pletten zijn.
Deze is speciaal voor jouquote:Op maandag 13 juni 2016 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Instant boner killer. Alsof ze cavia's aan het pletten zijn.
Awquote:Op maandag 13 juni 2016 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze is speciaal voor jou
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |