abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163053568
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar ga je je kind ook echt mee op pad sturen. De staat moet ingrijpen.
Met hun "doe maar geen dienstkleding aan, soldaten", zeker. :P Die gaan op elke manier de confrontatie uit de weg.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_163053580
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Met hun "doe maar geen dienstkleding aan, soldaten", zeker. :P Die gaan op elke manier de confrontatie uit de weg.
Gewoon met beveiliging of politie. De burger kan dit niet oplossen.
pi_163053706
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 07:51 schreef Perrin het volgende:

[..]

De gemeente en de politie laat ze in de steek :N
Precies,dit is gewoon schandalig.
pi_163054391
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Gewoon met beveiliging of politie. De burger kan dit niet oplossen.
De burger kan dit wel oplossen maar mogen het niet.
Net zoals in Ede, polititie doet niks maar als het volk zelf wat wil doen krijgen ze vette boete.
pi_163054445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:30 schreef ReplaR het volgende:

[..]

De burger kan dit wel oplossen maar mogen het niet.
Net zoals in Ede, polititie doet niks maar als het volk zelf wat wil doen krijgen ze vette boete.
Dat kan ook niet en moet je niet willen. Dat loopt uit de hand.
pi_163054474
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat kan ook niet en moet je niet willen. Dat loopt uit de hand.
Maar dat doet het nu ook.
We staan erbij en kijken er naar, maar t lijkt wel dat, zodra er marokkanen in het spel zijn de overheid ineens verkrampt en niks kan doen.
pi_163054486
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:34 schreef ReplaR het volgende:

[..]

We staan erbij en kijken er naar, maar t lijkt wel dat, zodra er marokkanen in het spel zijn de overheid ineens verkrampt en niks kan doen.
Dat moet men idd heel snel veranderen.
pi_163063500
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:34 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Dit idd en dat moet zoals Jaroon al zegt heel snel veranderen maar helaas zie ik dat nog niet gebeuren.
pi_163063635
In Amsterdam Noord gaan elke nacht auto's in de fik. We gaan het al normaal vinden. Wat vinden we over tien jaar normaal? En over twintig jaar?
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)t-is-gewoon-intriest

[ Bericht 41% gewijzigd door Loekie1 op 16-06-2016 16:53:14 ]
pi_163064323
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:34 schreef Loekie1 het volgende:
In Amsterdam Noord gaan elke nacht auto's in de fik. We gaan het al normaal vinden. Wat vinden we over tien jaar normaal? En over twintig jaar?
Ik kwam een keer toevallig op de Twitterpagina van de Amsterdamse politie. Wat daar allemaal gebeurt..
Als bewoners van zulke wijken (door een journalist) gevraagd wordt wat ze van de gebeurtenissen vinden, hoor ik ze vaak zeggen "Ach, ja, dat heb je overal".
Nou, gelukkig niet zeg. Ik ben blij dat ik daar niet woon in ieder geval.

Net trouwens een stukje van RTL Late Night teruggekeken, waar een jongen zit die in de bus een stoeptegel tegen zijn hoofd kreeg. :o Haarlem volgens mij?
pi_163064334
Ik denk dat deze jongens niet van Nederland houden en liever in Marokko zitten. Geef ze hun zin! Als ze elkaar allemaal de hand boven het hoofd houden, allemaal terug naar Marokko. Daar doen ze dit soort dingen niet dus daar voelen ze zich thuis.
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 17:02:47 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_163064371
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar waarom? Moeten die chauffeurs het zelf maar uitzoeken? Hoe kan het dat die gastjes nog niet opgepakt zijn?
pi_163065045
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 17:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar waarom? Moeten die chauffeurs het zelf maar uitzoeken? Hoe kan het dat die gastjes nog niet opgepakt zijn?
Wacht maar tot een groep burgers het recht om te vervolgen en te straffen terug neemt. Dan staat de ME direct klaar om dat burgertuig aan te pakken. Het beste wat een buschauffeur nu kan doen is het recht in eigen hand nemen. Als er zo'n kutmarrokaan het ziekenhuis wordt ingeslagen, dan heb je kans dat onze overheid in actie komt. Nu mag je het als burger uitzoeken.
60 HRC
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 17:50:03 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_163065387
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 17:33 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Wacht maar tot een groep burgers het recht om te vervolgen en te straffen terug neemt. Dan staat de ME direct klaar om dat burgertuig aan te pakken. Het beste wat een buschauffeur nu kan doen is het recht in eigen hand nemen. Als er zo'n kutmarrokaan het ziekenhuis wordt ingeslagen, dan heb je kans dat onze overheid in actie komt. Nu mag je het als burger uitzoeken.
Daar begint het wel op te lijken. Maar waarom? Daar moet toch een reden achter zitten? Ik snap het niet.
  donderdag 16 juni 2016 @ 17:58:13 #165
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163065516
In de uitwerking van deze maatregel wordt er collectief gestraft. Dit vind ik een totaal verkeerd signaal aan onschuldigen, ouderen en aan alle overigen in die wijk die van het openbaar vervoer afhankelijk zijn.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163129021
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:34 schreef Loekie1 het volgende:
Gemeenten zijn gewoon niet bij machte om in te grijpen. Roderick Veelo heeft voor RTL Z een uitstekend stuk geschreven: Angst als goede raadgever in tijden van terreur

In dat verhaal komt ook Veghel aan de orde, waar hangjongeren (overwegend van Marokkaanse en Ethiopische afkomst) ouderen terroriseren: al zes jaar lang. Als je dan ziet hoe slap zo'n gemeente daarop reageert...

quote:
De burgemeester van Veghel, Ina Adema (VVD), wil alleen schriftelijk op vragen van Omroep Brabant reageren:

“Ik begrijp de zorgen van de bewoners. Het is bijzonder vervelend dat bewoners overlast ervaren en we nemen dit dan ook zeer serieus. Er is nauw overleg met politie, instanties én natuurlijk bewoners om te bekijken hoe we de overlast kunnen tegengaan.”
Bron: http://regio.tpo.nl/2016/06/12/jongeren-terroriseren-wijk-veghel/

De korte samenvatting van dit gewauwel en wanbeleid is een woord dat vijf letters telt: FALEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')