Waarom doe je zo legendarisch?quote:Op maandag 13 juni 2016 18:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Welke kant denk jij dat "gematigde" moslims zullen kiezen als het er op aan komt? Niet de jouwe in ieder geval. Als ze gedwongen worden om te kiezen zullen ze de keel doorsnijden van iedere ongelovige.
Hiiiiii ik ben gematigd en snij niemands keel door. Zou liever zelf sterven.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:13 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Welke kant denk jij dat "gematigde" moslims zullen kiezen als het er op aan komt? Niet de jouwe in ieder geval. Als ze gedwongen worden om te kiezen zullen ze de keel doorsnijden van iedere ongelovige.
Precies. En ik sta achter jou.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hiiiiii ik ben gematigd en snij niemands keel door. Zou liever zelf sterven.
Sorry je teleur te stellen.
In Parijs en Zaventem hadden ze een prima wapenwetgeving. Hou nou toch op, ik word hier zo triest van.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze moeten in Amerika eens goed kijken naar die wapenwetgeving. Want dat is het échte probleem.˛
Die valt niet te ontkennen. Er zijn zoveel mass-shootings geweest in de USA. Ze moeten mij toch eens uitleggen waarom wapens gewoon beschikbaar zijn voor Jan en Alleman.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:43 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Want er zijn geen enkele andere voorbeelden van aanslagen in de VS die niet door moslims gepleegd zijn...
In Amerika hebben ze nog geen moslimprobleem.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:46 schreef truthortruth het volgende:
[..]
In Parijs en Zaventem hadden ze een prima wapenwetgeving. Hou nou toch op, ik word hier zo triest van.
Sommige mensen zijn bang.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
Echt weird dat mensen zo denken trouwens. Ben je dan zo ver heen?
Dat is een non-argument. Wie weet hoeveel shootings we hier hadden gehad als wapens net zo makkelijk te krijgen waren als in Amerika.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:46 schreef truthortruth het volgende:
[..]
In Parijs en Zaventem hadden ze een prima wapenwetgeving. Hou nou toch op, ik word hier zo triest van.
Nou nee, dit is/was het probleem van een geradicaliseerde en knettergekke gast die een bloedhekel had aan homo's. Een gek hou je niet tegen. Je kunt het ook niet voorkomen.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze moeten in Amerika eens goed kijken naar die wapenwetgeving. Want dat is het échte probleem.˛
Dit houd je niet tegen, dat ben ik met je eens. Maar je kunt het ze wel moeilijker maken. Het gebeurt gewoon teveel daar.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee, dit is/was het probleem van een geradicaliseerde en knettergekke gast die een bloedhekel had aan homo's. Een gek hou je niet tegen. Je kunt het ook niet voorkomen.
In NL heb je een background check etc. In de VS heb je dat zelfs niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:52 schreef Jaroon het volgende:
Je kan hier ook vrij makkelijk aan een wapen komen. Iets anders is dat iedereen er toegang tot. Tot het concealed dragen aan toe.
Nu nog een 'wat als' erbij. Fantastisch je bent al net zo'n idioot als PalmRoyale.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een non-argument. Wie weet hoeveel shootings we hier hadden gehad als wapens net zo makkelijk te krijgen waren als in Amerika.˛
Wat je bereikt met een wapenverbod is af en toe een kind dat een ouder dood schiet voorkomt plus dat je meteen moet vertrouwen op de bescherming van de staat. En dat werkt hier ook al zo goed.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit houd je niet tegen, dat ben ik met je eens. Maar je kunt het ze wel moeilijker maken. Het gebeurt gewoon teveel daar.˛
De wereld is nu raar. Sorry. Ik heb geen beter antwoord. We staan er allebei blijkbaar naar te kijken.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben dat soms ook, toch vind k dat een rare post.
Tristan van der V. werd er niet door gehinderd.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:53 schreef Atak het volgende:
[..]
In NL heb je een background check etc. In de VS heb je dat zelfs niet.
Ja, om daarop in te haken. Wat is het nut van wapens bij de gewone bevolking?quote:Op maandag 13 juni 2016 18:54 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nu nog een 'wat als' erbij. Fantastisch je bent al net zo'n idioot als PalmRoyale.
Maar wel heel veel andere idioten.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tristan van der V. werd er niet door gehinderd.
Goh, waar zou de haat vandaan komen?quote:Op maandag 13 juni 2016 18:22 schreef Confetti het volgende:
http://www.theguardian.co(...)-people-is-up-to-god
Ghehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |