is vooral erg breed, maakte niet zoveel uit wat ik koos zou alles toch wel halenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hmm.. Ja, is minder open deuren dan marketing ofzo denk ik.
altijd wel weer iets in chaos, maar ik doe gewoon net of er niks aan de hand is en dan gaat het vanzelf wel overquote:
maar tis wel bekend hoe ze eruitziet, zijn weleens foto's gepost van haar op meet met haan en nog iemandquote:Op maandag 13 juni 2016 00:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat al die foto's uit oude topics van girlscene kwamen. Instagram is denk ik dan ook van random chick.
Ja, geen beta opleiding?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is vooral erg breed, maakte niet zoveel uit wat ik koos zou alles toch wel halen
maar economie is denk ik een van de breedste en altijd wel werk in
dus dan maar zo kiezen
Ohquote:Op maandag 13 juni 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar tis wel bekend hoe ze eruitziet, zijn weleens foto's gepost van haar op meet met haan en nog iemand
geen idee of dat dezelfde is als op instagram
whyquote:
Dima's penerissuesquote:
Nee johquote:Op maandag 13 juni 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nee, ook verschrikkelijk
cheap trillsquote:Op maandag 13 juni 2016 00:18 schreef Willoow het volgende:
Baby I don't need dollar bills to have fun tonight
Raak je er van in de war zeker?quote:
ja tot google erachter komtquote:Op maandag 13 juni 2016 00:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niemand snitcht elkaar in de SC dus dima kan blijven
Omdat wiskundequote:Op maandag 13 juni 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij zit in zelfde hoek als ik, hoe weet jij dat nou?
ja heb ik ook ja precies dat. maar bij mij is het gewoon depressie. Maar ja alles heeft zijn vo voor en nadelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:15 schreef Drug het volgende:
[..]
altijd wel weer iets in chaos, maar ik doe gewoon net of er niks aan de hand is en dan gaat het vanzelf wel over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |