Hihiquote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
zalwel, je bent gewaarschuwd:
[ afbeelding ]
Ach welnee. Ben niet zo van dat brute eigenlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
zalwel, je bent gewaarschuwd:
[ afbeelding ]
Ja, zie jequote:
Oké. Ik stel wel vragen.quote:
Achteraf praat het weer zo makkelijk hequote:Op zondag 12 juni 2016 23:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ach welnee. Ben niet zo van dat brute eigenlijk
zei mam ook al maar accepteer niet dat ze paarden doden alleen omdat hij even niet meer voor je kan rijdenquote:
één zusjequote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oké. Ik stel wel vragen.
Heb je broers/zussen?
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zei mam ook al maar accepteer niet dat ze paarden doden alleen omdat hij even niet meer voor je kan rijden
Nee, liever subtielquote:
Zo druk met de leef? Wat spook jij dan tegenwoordig uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hi klopthelemaal niet meer aan FOK! gedacht
en hoe laat moet je morgen op school zijn?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
Shit man. om 3 uur game of thrones en om 4 uur E3 Bethesda
je kunt ook gewoon over uurtje naar bed en morgen ergens op de dag terugkijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
En morgen school.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
GoT kan je altijd nog kijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
Klopt, vind ik ook. Had ooit iemand op stal die nog even fotoshoot ging doen met haar paard voordat ie de volgende dag naar de slager ging.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zei mam ook al maar accepteer niet dat ze paarden doden alleen omdat hij even niet meer voor je kan rijden
Juist helemaal niet druk gewoon met onzin druk geweest. En een jongen die verkeerd was.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zo druk met de leef? Wat spook jij dan tegenwoordig uit.
Ik ga niet eens naar school en kijk dat gewoon morgen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hoe laat moet je morgen op school zijn?
Wat liefquote:
11uquote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hoe laat moet je morgen op school zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |