quote:"This is a hate crime," representatives of the Council on American-Islamic Relations (CAIR) said at a press conference. "We condemn it in the strongest possible terms."
Zo, die heeft lef.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dat voor sjaal?
TSSSSSSquote:Op zondag 12 juni 2016 23:41 schreef Specularium het volgende:
Klein beetje ontopic graag, discussies over religie kunnen in F&L.
Ik had zo'n signaal wel willen zien van die hoofddoek.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:42 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik snap het niet zo goed, dit is een persconferentie van een soort Moslimraad, en dan gaat zij er bijstaan met zo'n sjaal uit solidariteit? Het leidt nogal af van de boodschapOok al dacht ze waarschijnlijk zelf een sterk signaal uit te zenden.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is wel weer de ongelovige met een regenboogsjaal.
Ik vond dat sws van de zotten, begint die gozer over moslims die het als minderheid zwaar hebben, er zijn verdorie net 50 homo's vermoord.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:42 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik snap het niet zo goed, dit is een persconferentie van een soort Moslimraad, en dan gaat zij er bijstaan met zo'n sjaal uit solidariteit? Het leidt nogal af van de boodschap
Solly.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:41 schreef Specularium het volgende:
Klein beetje ontopic graag, discussies over religie kunnen in F&L.
Hij voorzag gewoon dat ik net wilde posten.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Werd het eindelijk interessant, komt Spec weer opdagen.
er gaan ook hetero's naar gay bars hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond dat sws van de zotten, begint die gozer over moslims die het als minderheid zwaar hebben, er zijn verdorie net 50 homo's vermoord.
quote:Russian President Vladimir Putin has expressed his condolences to his US counterpart Barack Obama and to all US citizens with regards to the Orlando tragedy, the Kremlin press service said in a statement.
“The head of the Russian state stressed that Russia shares the pain and grief of those, who lost their loved ones in this barbaric crime, and hopes for the early recovery of those injured,” the statement says.
Ja, zonde, leuke teksten kwijt ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Werd het eindelijk interessant, komt Spec weer opdagen.
Ja ja, maar het doelwit waren duidelijk homo's.quote:
Die Imam heeft niets met Jihadisme, IS etc te maken.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:48 schreef LelijKnap het volgende:
Geheime beelden Imam van een moskee in Orlando 2013: homos moeten dood.
Poetin is een prima kerel.quote:
Dit is dan ook wel een beetje 'overkill'.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Poetin is een prima kerel.
Hij vindt het prima als er af en toe een homo in elkaar getimmerd wordt, maar zo'n aanslag gaat hem dan toch weer te ver.
Maar er is wel een probleem met de islam, of niet?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die Imam heeft niets met Jihadisme, IS etc te maken.
Las gister nog eenstukje over hoe Rusland omging met een gijzelneming door een stel moslims.quote:
Niet een. wel meerdere, maar dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar er is wel een probleem met de islam, of niet?
Dat was dan niet die schoolgijzeling die volledig uit de hand liep.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Las gister nog eenstukje over hoe Rusland omging met een gijzelneming door een stel moslims.
Gijzelaars: doe dit of we vermoorden x en y.
Rusland: Nee.
Gijzelaars: Ok, x is nu dood.
Rusland: K.
*Pakt familieleden van gijzelaars op en schiet er een dood.*
Rusland: Laat onze mensen vrij of we gaan ze allemaal af.
Moslims: kkkkkk sorry
Nope.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat was dan niet die schoolgijzeling die volledig uit de hand liep.
Tsja als iedereen zomaar even imam kan worden. In Turkije worden alle imams ook die in Turkse moskeeën in Nederland door deTurkse staat opgeleid en gescreend.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die Imam heeft niets met Jihadisme, IS etc te maken.
Homohaat dus.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet een. wel meerdere, maar dat spreekt voor zich.
Het heeft overigens niet zo zeer met homohaat te maken, maar meer met de dieper liggende overtuigingen.
We leren allemaal van elkaar, toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef Triggershot het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat ik sommige FOK!kers altijd moet onderwijzen in sommige zaken.
Misschien om zichzelf te verplaatsen naar the mainhall, vermoed tactische redenen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef frietenstamp het volgende:
Waarom is hij gaan gijzelen en niet door blijven knallen?
Homofiele moslim in denial gespot!quote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef Triggershot het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat ik sommige FOK!kers altijd moet onderwijzen in sommige zaken.
Gijzelen is een groot woord, hij liet ze niet gaan. Het is niet alsof hij eisen had die niet werden vervuld ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef frietenstamp het volgende:
Waarom is hij gaan gijzelen en niet door blijven knallen?
Ja ok maar gijzelen is op zich ingewikkelder, risicovoller en vermoeiender dan neermaaien.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Gijzelen is een groot woord, hij liet ze niet gaan. Het is niet alsof hij eisen had die niet werden vervuld ofzo.
Nee. Niet met de islam. wel met mensen die het heerlijk vinden dat al die achterlijke schapen ze volgen. Roep dat je imam bent en dat jij de overleveringen van Allah volgt en damn wat een volgers zul je hebben. Moslims waren ooit intelligent, maar ergens is het mis gegaan en ook goed mis. Niemand die nadenkt bij bepaalde "verplichtingen" die niet eens in de Koran staan.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar er is wel een probleem met de islam, of niet?
Het is voor moslims onderling al een zooi, laat staan voor anderen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef Triggershot het volgende:
Volgens de Russen werkt dat dus wel.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nope.
http://beforeitsnews.com/(...)ussians-2519194.html
Lol t was nog sterker trouwens, ze hadden een van die familieleden gecastreerd en lichaamsdelen opgestuurd lol
Dat is dan ook niet wat hij deed, hij ging waarschijnlijk te werk zoals in het Bataclan, dat werd ook een gijzeling genoemd, maar was in feite ook gewoon het een voor een doodschieten van mensen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:59 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ja ok maar gijzelen is op zich ingewikkelder, risicovoller en vermoeiender dan neermaaien.
Je stopt met de islam?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je met we, jij en ik bedoelt, dan wel ja.
[..]
niet lang meer hoor!!
Ja, maar dat moet je dan een keer zeggen, dat er idd wel een probleem is met de islam. Meer moslims in NL moeten dat een keer zeggen. Maar dat zeggen ze niet, want ze zeggen meteen waarom zou ik daar afstand van moeten nemen. Of ze gaan bewijzen dat het westen meer doden op zijn geweten heeft dan moslims. En dan krijg je vervolgens een domme discussie die nergens meer over gaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet een. wel meerdere, maar dat spreekt voor zich.
Het heeft overigens niet zo zeer met homohaat te maken, maar meer met de dieper liggende overtuigingen.
Daar kan ik mij nog in vinden, maar hou dan ook wijselijk je mond ipv idiote claims te maken als die imam te koppelen aan IS of het te gooien op specifiek homohaat, zoals sommigen hier doen denk ik dan.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is voor moslims onderling al een zooi, laat staan voor anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |