Omdat ze te laat beginnenquote:Op maandag 13 juni 2016 04:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dacht trouwens dat het om 4u begon, wat zijn deze twee mutsen dan nog aan het bespreken?
Het is vooral chaotisch. Vorig jaar was echt slecht geregeld. Midden in Hollywood opeens een zooi gamenerds die door een zigzaglijn moetenquote:Op maandag 13 juni 2016 04:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens twitter zijn de mensen(muricans) te sloom(dik) met naar binnenlopen van het theater
Het begint om 4:15 nu.quote:Op maandag 13 juni 2016 04:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dacht trouwens dat het om 4u begon, wat zijn deze twee mutsen dan nog aan het bespreken?
Maar dat is het ook nu.quote:
He, wat denk je van mij, ik zit weer eens alleenquote:Op maandag 13 juni 2016 04:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is het ook nu.
#duurtlang
Ik ben hier om je te steunen.quote:Op maandag 13 juni 2016 04:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, wat denk je van mij, ik zit weer eens alleen
Normaal zou ik een grapje maken als 'StefanW'quote:
Ik mis het er zijnquote:Op maandag 13 juni 2016 04:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Normaal zou ik een grapje maken als 'StefanW'
Ja, VR, je weet wel, iets met een brilquote:
Ik heb de AH Dino VR bril. Werkt dat ook?quote:
De teaser was nog niet zo bijzonderquote:Op maandag 13 juni 2016 04:57 schreef Pheno het volgende:
Ah yes, Ondertussen zie ik Beserk als Musou. ZOMG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |