Mooi hè, die moderne technologie...quote:Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag op de beelden op NPO dat het daar droog was en hier begon het net te regenen, het duurde nog geen 5 minuten en toen zag ik het op de beelden ook regenen.
Geweldig, ik heb ook vrij veel beelden gezien, ik was verrast door Jungle By Night, die kende ik niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi hè, die moderne technologie...
Die en Vintage Trouble heb ik genoteerd om binnenkort eens wat nader te beluisterenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geweldig, ik heb ook vrij veel beelden gezien, ik was verrast door Jungle By Night, die kende ik niet.
VT waren ook tof.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die en Vintage Trouble heb ik genoteerd om binnenkort eens wat nader te beluisteren
Vintage Trouble heb ik een paar jaar geleden gezien als voorprogramma van The Who en ik was blij verrast...quote:Op maandag 13 juni 2016 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die en Vintage Trouble heb ik genoteerd om binnenkort eens wat nader te beluisteren
Overall vond ik het TV aanbod vrij matig en de vele herhalingen van o.a. de RHCP kwamen me mijn strot uit...quote:Op maandag 13 juni 2016 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geweldig, ik heb ook vrij veel beelden gezien, ik was verrast door Jungle By Night, die kende ik niet.
Die waren veel in beeld en Kiedis was niet echt goed bij stem.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overall vond ik het TV aanbod vrij matig en de vele herhalingen van o.a. de RHCP kwamen me mijn strot uit...
Ik twijfel al een tijdje, heb wat veel op 't programma staan rond die tijd...quote:Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zie dat Vintage Trouble op 5 juli in de Melkweg staat. Toch maar eens kijken of ik dan kan
Tering zeg, lekker ventje, zou ie wel blij met zichzelf zijn geweest?quote:Vrouwen. Zwarte mensen. Mensen die andere religies aanhangen. Omar Mateen, de man die zondag tientallen mensen vermoordde in een homoclub in de Amerikaanse stad Orlando, was constant boos en had een hekel aan allerlei bevolkingsgroepen.
Misschien was het niet zo slim van hem om in de VS te wonen.quote:Vrouwen. Zwarte mensen. Mensen die andere religies aanhangen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien was het niet zo slim van hem om in de VS te wonen.
Gezien bovenstaande quote zou je haast denken dat een islamitische homoclub in Mekka een goede plek voor hem zou zijn.
Dumb fuck.
De man was zo te lezen een wandelende tijdbom die, vreemd genoeg in de U.S.A, vrij zijn gang kon gaan met dit als gevolg.quote:Mateen werkte bij beveiligingsbedrijf G4S. Een oud-collega herinnert zich hem als een racist met een kort lontje. ,,Hij was eng, op een zorgelijke manier'', zei Daniel Gilroy tegen nieuwszender NBC. ,,En het was niet af en toe. Het was constant. Hij had zijn woede niet onder controle. Het waren altijd vrouwen, ras of religie die hem deden ontploffen.''
Als zo iemand niks online zet of via welk communicatiemiddel dan ook met een bij de FBI bekende terrorist contact heeft, dan blijft zo iemand onder de radar als ook zijn collegae, familie en vrienden er geen werk van maken.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
De man was zo te lezen een wandelende tijdbom die, vreemd genoeg in de U.S.A, vrij zijn gang kon gaan met dit als gevolg.
quote:
Ik was het niet!quote:Op maandag 13 juni 2016 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heerlijk weertje voor een wandeling op de hei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |