Precies, Rammstein op Pinkpop op TV.quote:
Junior heeft het erg naar zijn zin gehad op PPquote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, Rammstein op Pinkpop op TV.
Eindelijk iets fatsoenlijks na 3 dagen Red Hot Chilli Peppers...
Ik ook, begin/midden jaren 80.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
Junior heeft het erg naar zijn zin gehad op PP
Het was zijn laatste uitje als vrijgezelquote:Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, begin/midden jaren 80.
Ik moet er nu niet meer aan denken...
Paul McCartney klinkt alsof 'ie die kikker van We All Stand Together heeft ingeslikt.
Was vorig jaar gelukkig stukken beter in de Ziggodome...
Hopelijk niet in varkens- of konijnenpak...quote:Op zondag 12 juni 2016 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Het was zijn laatste uitje als vrijgezel
Zijn vrijgezellige party moet nog komenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk niet in varkens- of konijnenpak...
Dan valt mijn suggestie voor jouw outfit op z'n bruiloft af.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Zijn vrijgezellige party moet nog komen
Junior kennende gaat hij niet in een vreemde outfit rondlopen
De andere moeder gaat in een mooie kleur rood, die heeft haar jurkje al klaar hangenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan valt mijn suggestie voor jouw outfit op z'n bruiloft af.
Maar een mooie donkere lange jurk kan je ook wel hebben...
Ik ben gelukkig geen Maik de Boer, ik ben geen stylist.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
De andere moeder gaat in een mooie kleur rood, die heeft haar jurkje al klaar hangen
Is ook weer zoquote:Op zondag 12 juni 2016 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
st.
Maar wat boeit het jou wat een ander draagt...
Zoiets...quote:Op zondag 12 juni 2016 23:44 schreef just me het volgende:
Tijd om de boel af te sluiten en morgen weer een werkweek op te starten
Heb je goed geslapen Melting?quote:
Het laatste uur wel.quote:
Oh dat voelt niet lekkerquote:Op maandag 13 juni 2016 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Het laatste uur wel.
De rest niet.
Ik voel me wat grieperig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |