Ik vind het mooi gevonden.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Charteren is wat anders dan chantage...
Dat laatste is pas aan de orde als charteren niet voldoende op blijkt te leveren.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mad schreef charteren niet chanteren.
Is net even anders.![]()
het is laat, teveel geleerd en dyslexie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mad schreef charteren niet chanteren.
Is net even anders.![]()
Als er niets anders meer op zit wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste is pas aan de orde als charteren niet voldoende op blijkt te leveren.
Nee toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste is pas aan de orde als charteren niet voldoende op blijkt te leveren.
nu snap ik wel dat ik geen carter jobs meer krijgquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, chantage is wel het laatste wat je moet hebben...
Ik spam dan gewoon wat andere SC topics.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij chanteert meteen je klanten...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
nu snap ik wel dat ik geen carter jobs meer krijg
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van Pinkpop krijg ik niet snel een erectie.
Ook dat is gebeurd, het mocht helaas niet baten...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik spam dan gewoon wat andere SC topics.
Die kwamen allemaal om 'm af te zeiken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:10 schreef Fogel het volgende:
Je kan veel van Fylax zeggen, maar reclame maken voor zijn shows en luisteraars trekken, daar kunnen mensen nog wat van leren
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, geef svp even aan als maandag in algemene zin een klote dag is om te luisteren, dan ga ik iets anders verzinnen. Ik kan niet alle dagen draaien, maar wellicht is een andere moment wel te doen...
Ik lees het morgen wel, ik ga plat...
FOK! knokploeg voor de deur als het aantal luisteraars zakt tot onder de 4 zou opgenomen moeten worden in de Radio 49 disclaimer.quote:
grote achterban en spamt hele forum vol.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:10 schreef Fogel het volgende:
Je kan veel van Fylax zeggen, maar reclame maken voor zijn shows en luisteraars trekken, daar kunnen mensen nog wat van leren
Trusten, Mad.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, geef svp even aan als maandag in algemene zin een klote dag is om te luisteren, dan ga ik iets anders verzinnen. Ik kan niet alle dagen draaien, maar wellicht is een andere moment wel te doen...
Ik lees het morgen wel, ik ga plat...
Slaap lekker, zus. Ik taai ook af.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:13 schreef Annagh het volgende:
Voor mij is het eigenlijk ook wel tijd om mijn bed in te duiken. Fijne avond nog, en welterusten voor straks.
WTF is een thetawaves?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:18 schreef tailfox het volgende:
Ik ga mimijn thetawaves aanzetten slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |