nadat ze geslikt heeft bedoel ik wel hequote:Op woensdag 15 juni 2016 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou dat hoef ik ook niet hoor, heb je je eigen zaad in je mond..
Ja maar net zoals je bier proeft wanneer je iemand zoent die net bier gedronken en dus doorgeslikt heeft, werkt dat net zo met iemand die net jouw juice naar binnen heeft gewerkt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nadat ze geslikt heeft bedoel ik wel he
Ja dat maakt toch niet uit. Sws heb ik relatief lekker zaadquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar net zoals je bier proeft wanneer je iemand zoent die net bier gedronken en dus doorgeslikt heeft, werkt dat net zo met iemand die net jouw juice naar binnen heeft gewerkt.
Hahaquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat maakt toch niet uit. Sws heb ik relatief lekker zaad
Je gaat toch niet iemand eerst tanden laten poetsen
Als ik in de mond van de ander ben gekomen wil ik - uitzonderingen daargelaten - wel gewoon serieus niet zoenen daarna. Pas na tanden poetsen. Dan liever een beetje knuffelend afsluiten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe lang wil jij dan wachten met zoenen erna?
Dat killt toch de mood
Oh dat verbaast me welquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik in de mond van de ander ben gekomen wil ik - uitzonderingen daargelaten - wel gewoon serieus niet zoenen daarna. Pas na tanden poetsen. Dan liever een beetje knuffelend afsluiten.
Niks mis mee. Zolang het geen tongzoen is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:36 schreef eight het volgende:
[..]
Nog erger: als je wel mag klaarkomen in haar mond en zij jou daarna wilt tongzoenen..
Anders moet je ff goed lezenquote:Op donderdag 16 juni 2016 00:50 schreef Atak het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zolang het geen tongzoen is.
Dat is toch juist geil.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:36 schreef eight het volgende:
[..]
Nog erger: als je wel mag klaarkomen in haar mond en zij jou daarna wilt tongzoenen..
Een tongzoen met zaad mag van mij net zo goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nadat ze geslikt heeft bedoel ik wel he
Haha hommoquote:Op donderdag 16 juni 2016 09:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is toch juist geil.
[..]
Een tongzoen met zaad mag van mij net zo goed
Wat dan? Wil je een piece of the pie?quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:38 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Anders moet je ff goed lezen
Meh, je laat het toch ook weer toe / die gasten zijn sukkels. Jij hebt ze toch echt uitgekozen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:39 schreef Megara het volgende:
[..]
Mwoa, wie schiet daar wat mee op? Nu weet ik tenminste wat er zoal rondloopt, en kan ik beter overwogen keuzes maken. En zou ik jodelaars of andere zangtalenten in perspectief kunnen zetten
Wat zijn smetliezen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:50 schreef UitStraling het volgende:
Te ongelijke borsten en smetliezen zijn niet echt bevorderlijk voor de stand van de lieveling tussen mijn benen waar zoveel vrouwen naar smachten
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:04 schreef Nannnnie het volgende:
Iemand die het "geil" vond mij in mijn gezicht te spugen..
Of iemand die mij tijdens doggystyle ineens met beide wijsvinger in mijn mond greep en hier een soort teugels van maakte :-/
quote:
Haha wat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:04 schreef Nannnnie het volgende:
Of iemand die mij tijdens doggystyle ineens met beide wijsvinger in mijn mond greep en hier een soort teugels van maakte :-/
quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:04 schreef Nannnnie het volgende:
Vieze liezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |