abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf maandag 13 juni 2016 @ 21:20:28 #101
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_162987831
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:04 schreef DoucheBagXL het volgende:

[..]

Haha, dat heb jij echt niet serieus meegemaakt!
Hahaha dat heb ik wel meegemaakt :').
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_162988076
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:05 schreef DoucheBagXL het volgende:

[..]

3 kwartier beuken? Respect voor die gozer!
Hij kon niet klaarkomen met condoom :')
Mnd poes was een week totalloss.
pi_162988763
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

_O-

Waarom heb je niet gezegd dat hij moest stoppen? Ik zou bang geworden zijn ivm eventueel inwendige schade :P
pi_162989907
Ooh ja, ik heb er trouwens nog een.

Mijn ontmaagding was zeg maar ongelooflijk pijnlijk.. ik had iets van 2/3x seks gehad en toen ging ik 3 weken op vakantie met mijn ouders (was al veel eerder geboekt).

Ik kwam terug en ging vervolgens 3 dagen later een week weg met mijn vriend toentertijd. Omdat hij me had 'gemist' wilde hij zo vaak en veel als maar kon seks hebben. Ik kreeg zo'n schrale doos op een gegeven moment. Het was nog steeds pijnlijk en dan ook nog eens 2/3x seks op een dag een week lang deed het allemaal niet goed.

Ik lag maar auw auw te schreeuwen terwijl meneer bezig was :P
pi_162989986
Oeh één man was bij mij een flinke afknapper door de dingen die hij tijdens de seks uitkraamde. Ik ben gek op dirty talk, maar hij bracht het echt naar een nieuw raar niveau.

Eén keer zei hij tijdens de daad (zonder condoom) "Oooh dat vind je lekker hè, dat ik je zwanger maak. Volgens mij vind jij dat wel geil om zwanger van me te worden..." :{w Nou nee. Het was ook gewoon een scharrel, niet de toekomstige vader van mijn kinderen haha. Heb maar terug gestameld "Nou ben wel gewoon aan de pil hoor..." Ontzettend ongeil.

Hij was ook leraar op een middelbare school. Ik was destijds 18 lentes jong, dat vond hij dan weer onwijs geil. Zei hij tijdens de seks "Ja heb laatst nog een ander meisje geneukt. Minderjarig nog, een leerlinge van me, ze was nog maar 17, zo geil, nog jonger dan jij.." :o Toen was ik er ook wel gauw klaar mee, rare vent :D
pi_162990074
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:57 schreef Swlabr het volgende:
Oeh één man was bij mij een flinke afknapper door de dingen die hij tijdens de seks uitkraamde. Ik ben gek op dirty talk, maar hij bracht het echt naar een nieuw raar niveau.

Eén keer zei hij tijdens de daad (zonder condoom) "Oooh dat vind je lekker hè, dat ik je zwanger maak. Volgens mij vind jij dat wel geil om zwanger van me te worden..." :{w Nou nee. Het was ook gewoon een scharrel, niet de toekomstige vader van mijn kinderen haha. Heb maar terug gestameld "Nou ben wel gewoon aan de pil hoor..." Ontzettend ongeil.

Hij was ook leraar op een middelbare school. Ik was destijds 18 lentes jong, dat vond hij dan weer onwijs geil. Zei hij tijdens de seks "Ja heb laatst nog een ander meisje geneukt. Minderjarig nog, een leerlinge van me, ze was nog maar 17, zo geil, nog jonger dan jij.." :o Toen was ik er ook wel gauw klaar mee, rare vent :D
Vies. :r
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162990340
Voeten... Sommige voeten zijn gewoon niet mooi. Dan heb ik het niet over vieze voeten, maar gewoon de vorm er van. Tijdens de sex hoef ik ze dan ook niet te zien (niet bij iederee).
pi_162991527
Swlabr wat een engerd. :{
Wel een beetje herkenbaar.
Had eens een scharrel en toen ik hem vroeg om een condoom om te doen vroeg hij doodserieus: maar wil je dan geen kindje van me, dat zou toch leuk zijn?
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 22:36:41 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_162992360
Vieze luchtjes.
Grote afknapper.
pi_162992623
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:23 schreef appelsap het volgende:
Swlabr wat een engerd. :{
Wel een beetje herkenbaar.
Had eens een scharrel en toen ik hem vroeg om een condoom om te doen vroeg hij doodserieus: maar wil je dan geen kindje van me, dat zou toch leuk zijn?
Haha wtf :') Mannen :')
pi_162993980
quote:

dat is kenserziek :r
pi_162994226
quote:

_O-

Dit is echt heel erg :')
pi_162994271
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:03 schreef Desmosedici het volgende:
Voeten... Sommige voeten zijn gewoon niet mooi. Dan heb ik het niet over vieze voeten, maar gewoon de vorm er van. Tijdens de sex hoef ik ze dan ook niet te zien (niet bij iederee).
Hoezo kijk jij naar voeten dan?
pi_162994329
quote:

Hoe oud ws die man dan?
pi_162994448
Taboes.
  maandag 13 juni 2016 @ 23:25:09 #116
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_162994451
quote:

hmmmmm lekker kan je meer vertelle
  Milf maandag 13 juni 2016 @ 23:38:29 #117
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_162994784
Zijn hier dames waarvan het neukertje vroeg of je hem even wilde thuisbrengen?

SEX / Gezocht: Meisje (18-22) autorijden voor geld

_O-
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_162994837
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:38 schreef nikky het volgende:
Zijn hier dames waarvan het neukertje vroeg of je hem even wilde thuisbrengen?

SEX / Gezocht: Meisje (18-22) autorijden voor geld

_O-
Goud topic inderdaad. Volgens mij kickt hij op die vibraties als de meid niet schakelt _O- :')
pi_162995148
Een peuk opsteken na de seks. :') Naknuffelen hoeft ook niet altijd hoor, maar direct naar je sigaretten en aansteker grijpen vind ik echt een afknapper.
Your opinion of me is none of my business.
pi_162995381
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:53 schreef Sarasi het volgende:
Een peuk opsteken na de seks. :') Naknuffelen hoeft ook niet altijd hoor, maar direct naar je sigaretten en aansteker grijpen vind ik echt een afknapper.
Heb ooit eens een meisje gehad die na de seks meteen aan de inhalator moest, dat is best wel een downer :eigenlijk, en ja ik begrijp ook wel dat ze er niets aan kon doen.
pi_162995443
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:06 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Heb ooit eens een meisje gehad die na de seks meteen aan de inhalator moest, dat is best wel een downer :eigenlijk, en ja ik begrijp ook wel dat ze er niets aan kon doen.
Jij neukt met downies? :') :r
pi_162995468
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:09 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Jij neukt met downies? :') :r
het verschil niet weten tussen downie en downer :')
pi_162995480
Geen voorspel.

Te lange schaamhaar.

Als ik niet mag klaarkomen in haar mond.

Slechte adem.

Lopen zeiken over mijn grote piemel.
pi_162995506
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:11 schreef Atak het volgende:
En wat als je de konijnentechniek niet mag doen?
pi_162995628
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:06 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Ik snap dat wel ja. Ik zou dat ook niet sexy vinden denk ik. :P Het voelt dan gewoon als "goddank we zijn klaar dan kan ik nu eindelijk X doen".
pi_162995668
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:20 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoe oud ws die man dan?
Niet zo oud hoor, 27. Toen ik na de seks vroeg "Over die 17-jarige... Is dat echt zo?" zei hij overigens wel dat het niet waar was. Of het nou wel of niet zo is vraag ik me tot de dag van vandaag af :') In ieder geval een eng idee dat zoiets voor de klas staat.
pi_162995684
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:11 schreef Atak het volgende:

:D Ik heb bij nieuwe scharrels of ONS ook niet graag dat ze in m'n mond komen hoor, ew. Toch een gek idee, je kent diegene helemaal niet. Alleen als ik hem al langer ken en hem vertrouw. En z'n eetgewoontes ken :')
pi_162995786
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:28 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Niet zo oud hoor, 27. Toen ik na de seks vroeg "Over die 17-jarige... Is dat echt zo?" zei hij overigens wel dat het niet waar was. Of het nou wel of niet zo is vraag ik me tot de dag van vandaag af :') In ieder geval een eng idee dat zoiets voor de klas staat.
Ja, is toch vies? Maakt niet zoveel uit of het waar was, want het was sowieso een fantasie/wens dan. Met z'n zwanger maken. :')

Wat een sukkel. Ik neem aan dat dat de laatste keer was.
pi_162995809
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:29 schreef Swlabr het volgende:

[..]

:D Ik heb bij nieuwe scharrels of ONS ook niet graag dat ze in m'n mond komen hoor, ew. Toch een gek idee, je kent diegene helemaal niet. Alleen als ik hem al langer ken en hem vertrouw. En z'n eetgewoontes ken :')
Begrijp ik wel. Van mij hoef het niet perse. Als haar gezicht mij niet aanstaat dan hoef het sowieso niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 14-06-2016 00:54:00 ]
pi_162995818
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:47 schreef Atak het volgende:

[..]

Begrijp ik wel. Van mij hoef het niet perse. Als haar gezicht mij niet aanstaat dan hoef het sowieso niet.
_O-
pi_162995847
Ik had keertje een chick die er minderjarig uitzag maar wel gewoon 18. Ik had voor de zekerheid haar ID gecheckt en ze was gewoon 18. Seks was wel goed maar ik had later wel schuld gevoelens omdat ze eruit zag alsof ze 16 was of zo.
pi_162995851
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:45 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja, is toch vies? Maakt niet zoveel uit of het waar was, want het was sowieso een fantasie/wens dan. Met z'n zwanger maken. :')

Wat een sukkel. Ik neem aan dat dat de laatste keer was.
Haha ja, dat was de laatste keer. Nog even overwogen om zijn werkgever in te lichten, maar ach. 't Zal vast wel bij een fantasie blijven, hoop ik maar. Trouwens wel z'n tweelingbroer nog gedaan *) Hij een perv ik een perv.
pi_162995857
quote:
Geen voorspel.

Te lange schaamhaar.

Slechte adem.

Lopen zeiken over mijn grote piemel.

Vooral dat laatste komt veel voor natuurlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:47 schreef Atak het volgende:

[..]

Je kan ze gewoon weigeren, ze staan voor je in de rij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:52 schreef Atak het volgende:
Ik had keertje een chick die er minderjarig uitzag maar wel gewoon 18. Ik had voor de zekerheid haar ID gecheckt en ze was gewoon 18. Seks was wel goed maar ik had later wel schuld gevoelens omdat ze eruit zag alsof ze 16 was of zo.
Romantisch, zo'n ID-check.
pi_162995879
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:52 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Haha ja, dat was de laatste keer. Nog even overwogen om zijn werkgever in te lichten, maar ach. 't Zal vast wel bij een fantasie blijven, hoop ik maar. Trouwens wel z'n tweelingbroer nog gedaan *) Hij een perv ik een perv.
Dat is niet direct 'perv' maar wel raar. Je had nog zin in zn pik ofzo? Handige manier om dat dan op te lossen. Maar tweelingen lijken vaak qua innerlijk ook op elkaar, dus...
pi_162995881
quote:
had ze van die lange sokken aan, en geile pipi staartjes, en een kort rokje?

zou raken
pi_162995960
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:52 schreef Swlabr het volgende:

[..]

Moet je niet doen. Jij zegt waarschijnlijk ook gekke dingen in bed. Het zou dan ook niet netjes zijn als hij naar jouw werkgever gaat om verhaal te halen of het klopt dat jij op ouwe lullen valt. Over zulke dingen kan je je baan verliezen.
pi_162995998
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 01:07 schreef Atak het volgende:

[..]

Moet je niet doen. Jij zegt waarschijnlijk ook gekke dingen in bed. Het zou dan ook niet netjes zijn als hij naar jouw werkgever gaat om verhaal te halen of het klopt dat jij op ouwe lullen valt. Over zulke dingen kan je je baan verliezen.
Heb het ook niet gedaan. En daarom hoop ik ook dat het inderdaad maar een fantasietje was. Dat er niet over een paar jaar lijken uit de kast komen, in 't nieuws dat een docent jarenlang onzedige dingen heeft gedaan met minderjarige leerlinges :X
pi_162996126
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoezo kijk jij naar voeten dan?
Kleren uit, kijk je van boven naar beneden. Dan zie je voeten.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:54:11 #139
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162997684
Eigenlijk maar weinig afknappers in bed meegemaakt, ik was vaak daarvoor al afgeknapt :P

quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 21:25 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dan doet hij hem toch af en spuit ie over je heen :P moeilijk gedoe altijd.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_162997704
quote:
Dat is ook best een afknapper, als iemand om je id vraagt voor de daad _O-
pi_162997735
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:54 schreef Frag_adder het volgende:
Eigenlijk maar weinig afknappers in bed meegemaakt, ik was vaak daarvoor al afgeknapt :P

[..]

Dan doet hij hem toch af en spuit ie over je heen :P moeilijk gedoe altijd.
Wat nou als het een ONS is, die heb je over het algemeen liever niet zonder condoom in je :P

Risico's enzo ;)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:11:11 #142
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_162997865
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:59 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Wat nou als het een ONS is, die heb je over het algemeen liever niet zonder condoom in je :P

Risico's enzo ;)
Dat veranderd toch niets aan wat ik zeg? Je neukt ff lekker met condoom om :) maar omdat je erdoor niet lijkt te kunnen komen (al zit het dan vrijwel altijd tussen de oren en heeft het niets met de condoom te maken) doe je daarna de condoom af en trek je je klaar :) of over haar heen of over jezelf. Zo erg is dat toch niet?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_162998813
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:25 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

hmmmmm lekker kan je meer vertelle
_O- _O- _O- _O-

Godver mijn koffie _O-
pi_162999054
Niet zozeer een afknapper, maar wellicht leuk om te vertellen:

Chick uit mijn klas die lange tijd een relatie heeft gehad, was echt ongelooflijk geil de maanden erna, beetje lopen scharrelen. Begon me op het treinstation af te trekken zittend op een bankje, leuk en aardig alles afgerond maar bleven nog even zitten, kwam er een schoonmaker van dat station: ik werd gebeld door de politie of er geen deals werden gemaakt, want ze zagen jullie op de camera zitten. Die camera stond wat opzij gericht naast waar wij zaten, wij in de veronderstelling dat dat ding niet op ons gericht stond. Hij vertelde ons dat ze ons konden zien zitten _O-

Verder kreunde ze behoorlijk hard tijdens en op het moment dat ze kwam, dan denk je veilig te zijn op je zolderkamer, maar laat nou net het raam open staan en de buurvrouw buiten zitten. Uurtje later de vraag toen ik terug kwam van haar afzetten bij het station of het geslaagd was :D
pi_162999836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:14 schreef HulkHeld het volgende:
Niet zozeer een afknapper, maar wellicht leuk om te vertellen:

Chick uit mijn klas die lange tijd een relatie heeft gehad, was echt ongelooflijk geil de maanden erna, beetje lopen scharrelen. Begon me op het treinstation af te trekken zittend op een bankje, leuk en aardig alles afgerond maar bleven nog even zitten, kwam er een schoonmaker van dat station: ik werd gebeld door de politie of er geen deals werden gemaakt, want ze zagen jullie op de camera zitten. Die camera stond wat opzij gericht naast waar wij zaten, wij in de veronderstelling dat dat ding niet op ons gericht stond. Hij vertelde ons dat ze ons konden zien zitten _O-

Verder kreunde ze behoorlijk hard tijdens en op het moment dat ze kwam, dan denk je veilig te zijn op je zolderkamer, maar laat nou net het raam open staan en de buurvrouw buiten zitten. Uurtje later de vraag toen ik terug kwam van haar afzetten bij het station of het geslaagd was :D
Hahaha _O-

Volgens mij hebben mijn buren ook vaak mee genoten, soms vergeet je dat je raam open staat en kom je er achteraf pas achter. :P
pi_163000664
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:35 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Maar dan heb je het bed al wel bereikt?
Ik wilde eerst vragen hoe lang wacht je dan met happen? Als dat te lang duurt knap ik ook af, maar dan bereiken we bij lange na niet eens dat bed.
Tuurlijk heb ik het bed dan al bereikt ( of het park :+ )
Het gaat er om dat het dan in principe al duidelijk zou moeten zijn dat er geneukt gaat worden. Als je de hele tijd geil loopt te doen en dan op het laatst de boot afhoudt, wat ben je dan voor afschuwelijk mens ;(
pi_163000716
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 20:16 schreef Opoefiets het volgende:
Meteen met glijmiddel aankomen als je überhaupt seks wilt hebben. Toenmalige scharrel z'n ex had dat altijd nodig, dus hadden alle vrouwen dat nodig :')

Tijdens het klaarkomen 'Mensenkinderen' roepen. Of van die oubollige uitspraken :')

Dirty talk als 'vuile hoer'. Ik droogde spontaan op.

'Ik kan niet klaarkomen met condoom'. Lulsmoes.
Deze gebruik ik ook bij te lekkere chicks
pi_163000920
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:53 schreef Sarasi het volgende:
Heb een keer een meid gehad die een joint ging draaien toen ik d'r likte :')
pi_163001034
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:30 schreef Jenji het volgende:

[..]

Heb een keer een meid gehad die een joint ging draaien toen ik d'r likte :')
Dan zou ik echt zeggen: krijg jij de tering maar. Dat is toch geen vorm van waardering. Heb tot nu toe nog weinig tot geen afknappers gehad eerlijk gezegd. Schaamhaar vind ik persoonlijk niet heel sexy..
pi_163001056
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:22 schreef Jenji het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik het bed dan al bereikt ( of het park :+ )
Het gaat er om dat het dan in principe al duidelijk zou moeten zijn dat er geneukt gaat worden. Als je de hele tijd geil loopt te doen en dan op het laatst de boot afhoudt, wat ben je dan voor afschuwelijk mens ;(
En zij dan zeggen dat jij maar op 1 ding uit bent, krijg het heen en weer dan effe lekker hahaha
pi_163001547
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar bevestigen wat de rest van de vrouwen hier zegt. Te lang door gaan is echt niet leuk. Denk dat het na 20 min echt wel goed is geweest.
Je gaat anders steeds op voorhand jezelf moeten afvragen of je wel tijd hebt voor sex als het te lang duurt en dan maar passen...
Plus het voelt echt niet meer prettig na een tijdje. Het blijft maar een tijdje opwindend en als de opwinding voorbij is dan wordt het gewoon saai..
Dit inderdaad ^O^
Als dat gevoel eenmaal weg is, kan je nog zo je best doen maar dan gaat het gewoon niet meer. Toch best vreemd dat bijna elke man denkt dat lang volhouden geweldig is voor vrouwen :')
pi_163001620
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:51 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dit inderdaad ^O^
Als dat gevoel eenmaal weg is, kan je nog zo je best doen maar dan gaat het gewoon niet meer. Toch best vreemd dat bijna elke man denkt dat lang volhouden geweldig is voor vrouwen :')
Ik moet bekennen dat ik het ook echt geen 20 minuten lang volhoud hoor. Niet op fysiek gebied, maar hoe ik dat zo lang moet uitstellen is mij een raadsel.
pi_163002175
quote:

[..]

Dit inderdaad ^O^
Ja, snap ik ook niet. Op den duur gaat het ook echt gewoon pijn doen. En het wordt saai inderdaad.
pi_163002198
quote:

[..]

Dit inderdaad ^O^
Het lang vol kunnen houden is dan ook geweldig, voor allebei welteverstaan. Natuurlijk is het niet geweldig als de een doorgaat terwijl de ander niet meer wil. Als je het lang kunt volhouden kun je het altijd korter maken, andersom niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163007595
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het lang vol kunnen houden is dan ook geweldig, voor allebei welteverstaan. Natuurlijk is het niet geweldig als de een doorgaat terwijl de ander niet meer wil. Als je het lang kunt volhouden kun je het altijd korter maken, andersom niet.
Daar heb je een punt.
pi_163024107
Ik heb eigenlijk alleen nog maar onoverkomelijke afknappers gehad >.< Ik ben redelijk verbijsterd over hoe erg de realiteit tot nu toe verschilt van mijn verwachtingen van seks en relaties.

- Mijn eerste keer liep meteen lekker: toen ik opstond, zagen we pas wat voor bloedvlek het op zijn beddengoed had achtergelaten, en zijn eerste reactie was er een foto van te gaan maken. Ik dacht: "gestoord!" en hij probeerde het tot mijn verbazing nog met: "Oke, zonder je gezicht erop!" dus heb meteen de hele zooi nog in mijn nakie in de wasmachine van het établissement gegooid.

- Diezelfde: "Kun je misschien wat harder schreeuwen? Ik vind het leuk als het meisje schreeuwt." (...in the heat of the moment dus, in plaats van uit te vinden hoe me te láten schreeuwen).

- Diezelfde: als we net lekker op gang kwamen, ging hij op een gegeven moment proberen om vingers of zelfs gewoon maar meteen zijn gereedschap in the backdoor te krijgen, ondanks dat ik hem bleef zeggen dat het niet lekker was en dat ook echt niet ging veranderen. Op een keer heeft ie hem er gewoon ingeduwd. Ik schrok me dood en het deed echt pijn, dat was geen afknapper meer maar een enorme klotestreek. Mensen doen dit dus echt :/

- Heer #2: Na nog geen 10 keer stoten klaar zijn en dan nog durven vragen of ik gekomen ben!

- Diezelfde: Ik was helemaal nog niet in the mood, of nat, of überhaupt ingesteld op dat we seks gingen hebben, en hij dook meteen op mij. Dat deed dus pijn en het werd niet beter en toen ik hem dat zei, en zei dat hij zo niet door kon gaan, zei hij: "Ssstt, je moet niet zo veel praten tijdens de seks!"

- #3: Eigenlijk heel veel, maar die was wel veel liever dan de twee eerste figuren met wie ik de vleeschlijke verlangens mocht verkennen. Hij stond standaard achteraf op om thee met honing voor me te maken, of ontbijt, en kwam dan terug knuffelen terwijl het afkoelde :) Maar hij was wel zo oud als mijn ouders, hij rookte, kuste en befte niet lekker maar likte wel als een gek mijn OOR uit (?!) en viel 's avonds veel te snel in slaap, onder begeleiding van denderend gesnurk. En ongerelateerd aan het liefdesspel, maar zeker afknapwaardig: hij rate-te herhaaldelijk meiden op straat in mijn bijzijn, en nog uitsluitend tokkiemeiden ook.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_163024156
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 02:42 schreef Megara het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen nog maar onoverkomelijke afknappers gehad >.< Ik ben redelijk verbijsterd over hoe erg de realiteit tot nu toe verschilt van mijn verwachtingen van seks en relaties.

- Mijn eerste keer liep meteen lekker: toen ik opstond, zagen we pas wat voor bloedvlek het op zijn beddengoed had achtergelaten, en zijn eerste reactie was er een foto van te gaan maken. Ik dacht: "gestoord!" en hij probeerde het tot mijn verbazing nog met: "Oke, zonder je gezicht erop!" dus heb meteen de hele zooi nog in mijn nakie in de wasmachine van het établissement gegooid.

- Diezelfde: "Kun je misschien wat harder schreeuwen? Ik vind het leuk als het meisje schreeuwt." (...in the heat of the moment dus, in plaats van uit te vinden hoe me te láten schreeuwen).

- Diezelfde: als we net lekker op gang kwamen, ging hij op een gegeven moment proberen om vingers of zelfs gewoon maar meteen zijn gereedschap in the backdoor te krijgen, ondanks dat ik hem bleef zeggen dat het niet lekker was en dat ook echt niet ging veranderen. Op een keer heeft ie hem er gewoon ingeduwd. Ik schrok me dood en het deed echt pijn, dat was geen afknapper meer maar een enorme klotestreek. Mensen doen dit dus echt :/

- Heer #2: Na nog geen 10 keer stoten klaar zijn en dan nog durven vragen of ik gekomen ben!

- Diezelfde: Ik was helemaal nog niet in the mood, of nat, of überhaupt ingesteld op dat we seks gingen hebben, en hij dook meteen op mij. Dat deed dus pijn en het werd niet beter en toen ik hem dat zei, en zei dat hij zo niet door kon gaan, zei hij: "Ssstt, je moet niet zo veel praten tijdens de seks!"

- #3: Eigenlijk heel veel, maar die was wel veel liever dan de twee eerste figuren met wie ik de vleeschlijke verlangens mocht verkennen. Hij stond standaard achteraf op om thee met honing voor me te maken, of ontbijt, en kwam dan terug knuffelen terwijl het afkoelde :) Maar hij was wel zo oud als mijn ouders, hij rookte, kuste en befte niet lekker maar likte wel als een gek mijn OOR uit (?!) en viel 's avonds veel te snel in slaap, onder begeleiding van denderend gesnurk. En ongerelateerd aan het liefdesspel, maar zeker afknapwaardig: hij rate-te herhaaldelijk meiden op straat in mijn bijzijn, en nog uitsluitend tokkiemeiden ook.
Jij had beter maagd kunnen blijven, jezus zeg
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_163024195
quote:

Die eerste twee, vooral nummero uno, klinken echt als griezels.

Als je een beetje mensenkennis hebt, zie je voordat je seks hebt eigenlijk wel wat voor type iemand is. Doe jezelf dus niet tekort, de leuke mannen, die ook lief zijn, zien je heus wel staan.
pi_163024200
Snurkende vrouwen vind ik wel een afknapper.
pi_163025507
quote:

Wauw wat een figuren zeg :')

Ik verklaar je hierbij de winnaar van de afknapper meemakers. Echt vreselijk..

Hopelijk tref je de volgende keer wel een normaler figuur.
pi_163031552
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 03:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij had beter maagd kunnen blijven, jezus zeg
Mwoa, wie schiet daar wat mee op? Nu weet ik tenminste wat er zoal rondloopt, en kan ik beter overwogen keuzes maken. En zou ik jodelaars of andere zangtalenten in perspectief kunnen zetten :P
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:31:55 #162
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_163032639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:39 schreef Megara het volgende:

[..]

Mwoa, wie schiet daar wat mee op? Nu weet ik tenminste wat er zoal rondloopt, en kan ik beter overwogen keuzes maken. En zou ik jodelaars of andere zangtalenten in perspectief kunnen zetten :P
Toch buiten FOK! om eens kijken voor een man :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:35:57 #163
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_163032730
quote:

Jezus! Bestaan dit soort mannen nog steeds?

Succes met je toekomstige avonturen!
pi_163032744
Seks op zich is al een afknapper.
pi_163035151
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 14:35 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Jezus! Bestaan dit soort mannen nog steeds?

Succes met je toekomstige avonturen!
Dit vond ik buiten de vraag om niet eens zo heeeel erg, kan toch een keertje gebeuren?
pi_163035224
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Ooit belachelijk wasted geweest en daardoor (ik hou het daar maar op) kwam het liedje 'als je van beren leren kan' van jungle boek in mijn hoofd op en zette zich daar vast. Toen ik tijdens het pijpen ophield om omhoog te komen en dat te zingen was dat best een afknapper, zelf voor mezelf, zelfs ondanks mijn zware wasted zijn ;) ;) ;)
Later die avond is het helemaal goed gekomen, maar op dat moment was de sexy tijd wel even over ;)
_O- _O-
pi_163035391
Overigens zal ik vast ook wel een hele lijst aan afknappers hebben, met als persoonlijk hoogtepunt dat ik mijn vriend ooit een bloedneus geëlleboogd heb in bed. :') :@
pi_163036072
Kaaskutje. Cunt Camembert.
pi_163039928
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:23 schreef nikky het volgende:
Jodelen bij klaarkomen :{.
was je de komkommer ontgroeid?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_163048075
quote:
en nog uitsluitend tokkiemeiden ook.
Ik moest lachen.
pi_163049282
quote:

Aaahhh ;(

Nah dan mijn afknapper met een ex.
Tijdens de daad plotseling stoppen, met zichzelf verder gaan en als ie het op mijn buik gedeponeerd heeft zeggen:'Ik hield het niet langer.'
Draait zich om en valt in slaap.
Euh wtf!?
Het was niet alsof we het voor het eerst seks hadden.
Dit was me nog nooit gebeurd, als ie het nou van te voren had gevraagd, oke, maar zomaar ineens, deed wel effe pijn aan mijn ego. ;(
Life is a highway...let's ride it!
pi_163050483
quote:

Nog erger: als je wel mag klaarkomen in haar mond en zij jou daarna wilt tongzoenen..

:{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_163050566
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:36 schreef eight het volgende:

[..]

Nog erger: als je wel mag klaarkomen in haar mond en zij jou daarna wilt tongzoenen..

wat is daar nu mis mee :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_163051006
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

wat is daar nu mis mee :')
Nou dat hoef ik ook niet hoor, heb je je eigen zaad in je mond.. :P
pi_163051019
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:21 schreef Sarasi het volgende:
Overigens zal ik vast ook wel een hele lijst aan afknappers hebben, met als persoonlijk hoogtepunt dat ik mijn vriend ooit een bloedneus geëlleboogd heb in bed. :') :@
Moet kunnen.
pi_163051021
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nou dat hoef ik ook niet hoor, heb je je eigen zaad in je mond.. :P
nadat ze geslikt heeft bedoel ik wel he
Jij bent het zonnetje!!!
pi_163051072
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja maar net zoals je bier proeft wanneer je iemand zoent die net bier gedronken en dus doorgeslikt heeft, werkt dat net zo met iemand die net jouw juice naar binnen heeft gewerkt.
pi_163051176
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ja maar net zoals je bier proeft wanneer je iemand zoent die net bier gedronken en dus doorgeslikt heeft, werkt dat net zo met iemand die net jouw juice naar binnen heeft gewerkt.
Ja dat maakt toch niet uit. Sws heb ik relatief lekker zaad

Je gaat toch niet iemand eerst tanden laten poetsen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_163051218
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 00:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja dat maakt toch niet uit. Sws heb ik relatief lekker zaad

Je gaat toch niet iemand eerst tanden laten poetsen
Haha
pi_163051263
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 00:03 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Haha
hoe lang wil jij dan wachten met zoenen erna?

Dat killt toch de mood
Jij bent het zonnetje!!!
pi_163051310
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 00:04 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

hoe lang wil jij dan wachten met zoenen erna?

Dat killt toch de mood
Als ik in de mond van de ander ben gekomen wil ik - uitzonderingen daargelaten - wel gewoon serieus niet zoenen daarna. Pas na tanden poetsen. Dan liever een beetje knuffelend afsluiten.
pi_163051322
-knip- overbodige info
pi_163051383
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 00:07 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als ik in de mond van de ander ben gekomen wil ik - uitzonderingen daargelaten - wel gewoon serieus niet zoenen daarna. Pas na tanden poetsen. Dan liever een beetje knuffelend afsluiten.
Oh dat verbaast me wel
Jij bent het zonnetje!!!
pi_163051981
quote:

[..]

Niks mis mee. Zolang het geen tongzoen is.
pi_163052472
Te ongelijke borsten en smetliezen zijn niet echt bevorderlijk voor de stand van de lieveling tussen mijn benen waar zoveel vrouwen naar smachten :{
pi_163053670
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 00:50 schreef Atak het volgende:

[..]

Niks mis mee. Zolang het geen tongzoen is.
Anders moet je ff goed lezen :')
  donderdag 16 juni 2016 @ 09:07:52 #187
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_163054087
quote:

[..]

Dat is toch juist geil.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Een tongzoen met zaad mag van mij net zo goed :@
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_163054420
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:07 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat is toch juist geil.

[..]

Een tongzoen met zaad mag van mij net zo goed :@
Haha hommo
pi_163055933
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:31 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Haha hommo
_O-

Mijn stuk ananas in mijn mond bereikte bijna het beelscherm
pi_163058182
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:38 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Anders moet je ff goed lezen :')
Wat dan? Wil je een piece of the pie?
pi_163059020
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 13:39 schreef Megara het volgende:

[..]

Meh, je laat het toch ook weer toe / die gasten zijn sukkels. Jij hebt ze toch echt uitgekozen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_163059119
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:50 schreef UitStraling het volgende:
Te ongelijke borsten en smetliezen zijn niet echt bevorderlijk voor de stand van de lieveling tussen mijn benen waar zoveel vrouwen naar smachten :{
Wat zijn smetliezen? :P
  donderdag 16 juni 2016 @ 14:04:25 #193
456168 Nannnnie
In onderhoud
pi_163059463
Iemand die het "geil" vond mij in mijn gezicht te spugen..
Of iemand die mij tijdens doggystyle ineens met beide wijsvinger in mijn mond greep en hier een soort teugels van maakte :-/
pi_163059569
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 14:04 schreef Nannnnie het volgende:
Of iemand die mij tijdens doggystyle ineens met beide wijsvinger in mijn mond greep en hier een soort teugels van maakte :-/
_O-
  donderdag 16 juni 2016 @ 14:11:49 #195
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_163059617
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:31 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Haha hommo
:') verre van.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_163059699
quote:
Haha wat? :') had hem zeker klappen gegeven. En teruggespuugd.
pi_163059711
quote:
_O-
pi_163059721
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:52 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat dan? Wil je een piece of the pie?
Doe normaal man ei.
pi_163059979
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 14:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

:') verre van.
Iemand die zaad in zijn bakkes OK vind is een hommo.
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 14:30:17 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_163059993
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 13:42 schreef Emi13 het volgende:

[..]

Wat zijn smetliezen? :P
Vieze liezen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')