Dat is nog wel een goede om te vertellen. Van de kindjes van de vos. Maar dat moet ik niet te plastisch doen, dus niet vertellen dat die vos een levend kuiken tussen zijn eigen kroost gooide etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:57 schreef Z het volgende:
Vergeet je niet erbij te vertellen dat de vos tof is en ook kindjes heeft om te voeren.
Eigenlijk was dit het wel weer van de afgelopen maand. Van de bijeneter (die een groene specht bleek te zijn) had ik toch al verteld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:22 schreef Mainport het volgende:
Ik ben fan van de verhaaltjes van Louis, van mij mag je het hele topic vullen en ik zal dan ook mijn mond houden
Misschien wel, maar dat zijn dan meestal (gelukkig maar) ver-van-mijn-bed verhalen. Voor mijn kinderen zoek ik meer de grappige en hilarische verhalen met een goede afloop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:46 schreef DO2 het volgende:
De werkelijkheid is vaak toch nog veel absurder dan n gemiddeld DD verhaaltje, LX? Volgens mij hoef je daarvoor niet eens de boel te verbuigen.
Ja, er zit wel n hoop narigheid tussen. Da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat zijn dan meestal (gelukkig maar) ver-van-mijn-bed verhalen. Voor mijn kinderen zoek ik meer de grappige en hilarische verhalen met een goede afloop.
Wat een vreemde plant is dat? Is ie echt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:20 schreef LXIV het volgende:
Kijk, hier wat ongeboren Parkietenvruchten:
[ afbeelding ]
Dat zoiets bestaat. En wat zal die man (uit Oirschot) iedere keer weer plezier hebben als kinderen een parkietje komen kopen en hij kan laten zien hoe ze groeien!
Dit is perzikkruid. Zo noemen wij dat tenminste. Waarom weet ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Planten zijn sowieso altijd wel grappig. Ik heb een tijdje geschoffeld bij de gemeente als vakantie baantje en dit werd door de medewerkers om begrijpbare redenen de maandverbandplant genoemd (die mochten weg).
[ afbeelding ]
Ja, dat is de parkietenplant (Heeft ook nog een andere naam). Die is echt en die parkietjes zien er heel echt uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een vreemde plant is dat? Is ie echt?
Doet me denken aan "Invasion of the body snatchers"
kloptquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is perzikkruid. Zo noemen wij dat tenminste. Waarom weet ik niet.
Wij hadden vroeger "plakplanten" die we plukten en op elkaars ruggen drukten, bleven altijd prima zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Planten zijn sowieso altijd wel grappig. Ik heb een tijdje geschoffeld bij de gemeente als vakantie baantje en dit werd door de medewerkers om begrijpbare redenen de maandverbandplant genoemd (die mochten weg).
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:28 schreef DO2 het volgende:
Jezus, het bestaat blijkbaar ook nog:
[ afbeelding ]
Kleefkruid heette dat op onze lagere schol.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger "plakplanten" die we plukten en op elkaars ruggen drukten, bleven altijd prima zitten![]()
.
Geen idee hoe die echt heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |