Waarom bel je Microsoft niet even?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:15 schreef De-Hamster het volgende:
Niemand die mij hiermee kan helpen? Ik heb namelijk geen idee!
Ik heb zowel de specifieke map als de bovenliggende map verwijderd. Helaas werkt het nog steeds niet, ik heb nog steeds geen toegang tot deze map geeft hij aan als Synchronisatiefout.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:26 schreef mschol het volgende:
maak van die map eventueel wel eerst een backup en probeer dan het volgende:
inloggen op onedrive.com. map verwijderen van onedrive, daarna weer proberen te synchroniseren..
http://forums.windowscent(...)ied.html#post3432157
Via telefoon zijn ze niet bereikbaar. Via Chat proberen ze dingen door bijv. sluit de app af en start hem weer op. Verder heb je niets aan ze, want na 3 vragen moet je een betaald consult nemen.quote:
Maar je hebt toch wel enige vorm van ondersteuning op het werk, of?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:57 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Via telefoon zijn ze niet bereikbaar. Via Chat proberen ze dingen door bijv. sluit de app af en start hem weer op. Verder heb je niets aan ze, want na 3 vragen moet je een betaald consult nemen.
Niet op dit gebied, het is in principe mijn werklaptop maar het is wel een persoonlijk Onedrive account.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:25 schreef halfway het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel enige vorm van ondersteuning op het werk, of?
Heb je de map ook daadwerkelijk uit de onedrive configuratie online gehaald? Een synchronisatie werkt 2 kanten op. Kant A is je laptop. Kant B is je Onedrive online. Als kant B steeds "denkt" dat ie iets moet synchroniseren met Kant A, maar dat is er niet, dan krijg je problemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:01 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik heb zowel de specifieke map als de bovenliggende map verwijderd. Helaas werkt het nog steeds niet, ik heb nog steeds geen toegang tot deze map geeft hij aan als Synchronisatiefout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |