neenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Merken je ouders daar niks van trouwens?
bemoei je met je eigen zaken :squote:
zonder drugs trek ik een nacht niet slapen al totaal nietquote:Op zondag 12 juni 2016 17:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ik sliep een keer in drie dagen en paar uur en dacht dat ik gek werd
als het niet hoefde zou k het liefst gewoon nooit slapenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Pep is niet (meer) mijn soort drugs. Ik HOU van slapen
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
als het niet hoefde zou k het liefst gewoon nooit slapen
gewoon skates aandoenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je je leven ooit nog op de rit krijgen?
als ik werk vind zal ik wel moetenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nieuwe kransslagaderquote:Op zondag 12 juni 2016 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Wat oh wat wil ik straks bij mijn friet/patat.
de vraag is wie je aanneemt met zo'n levensstijl en gesteldheid :pquote:Op zondag 12 juni 2016 17:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik werk vind zal ik wel moeten
nu boeit het toch niet dat ik een paar dagen brak ben doordeweeks
in het volgende levenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:
het zonnetje in huis is er ook weer hoorquote:
krijg de tievusquote:Op zondag 12 juni 2016 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
het zonnetje in huis is er ook weer hoor
het is geen meth hèquote:Op zondag 12 juni 2016 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de vraag is wie je aanneemt met zo'n levensstijl en gesteldheid :p
j e bent zelf een flikker gvdquote:Op zondag 12 juni 2016 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
flikker op joh, dit is niet cool..
wow trquote:Op zondag 12 juni 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wou dat je in orlando was vannacht
mooie stadquote:Op zondag 12 juni 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wou dat je in orlando was vannacht
is toch allemaal vrij zinloos, als je het op de rit hebt krijg je wel weer een vreemde ziekte of word je opgeblazenquote:
nee, maar dat trekt heel snel weer bijquote:Op zondag 12 juni 2016 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
weet ik, maar oog je wel gezond verder dan?
eens überhaupt waarde hechten aan het bestaanquote:Op zondag 12 juni 2016 17:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is toch allemaal vrij zinloos, als je het op de rit hebt krijg je wel weer een vreemde ziekte of word je opgeblazen
In een x aantal jaar zijn we toch allemaal dood.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eens überhaupt waarde hechten aan het bestaan
hoiquote:Op zondag 12 juni 2016 17:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
In een x aantal jaar zijn we toch allemaal dood.
Hoiquote:
wow zou nie pikkenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
want daar mag ook wel wat bij namelijk
Ik vind het wel genoeg wat ik hebquote:Op zondag 12 juni 2016 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
want daar mag ook wel wat bij namelijk
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja niks te klagen ligt lekker in de hand hoor lekker vol en vlezig mmmmm
pepjack the piratequote:Op zondag 12 juni 2016 17:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mensen die geen pep gebruikenSlapen
!!!
misschien overwegen eens wat beter te poetsenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel matig dat in een half jaar voor de 2de keer de zelfde vulling eruit is gegaan
+1quote:Op zondag 12 juni 2016 17:25 schreef zeer het volgende:
0 gaatjes in m'n tanden master race reporting
Ik ben goed voor mijn gebit.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:25 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien overwegen eens wat beter te poetsen
Jammer dat de tandheelkunde tegenwoordig zo goed is, nu vallen superieure tandgenen ook minder op.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:25 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien overwegen eens wat beter te poetsen
mensen met superieure tandgenen hebben geen tandarts nodigquote:Op zondag 12 juni 2016 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat de tandheelkunde tegenwoordig zo goed is, nu vallen superieure tandgenen ook minder op.
Iddquote:Op zondag 12 juni 2016 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mensen met superieure tandgenen hebben geen tandarts nodig
ze moet harder poetsen en sowieso ook kort na iedere keer dat je iets zoets drinktquote:Op zondag 12 juni 2016 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
maar toch gaatjes
madjack is zeker ook goed voor z'n neus
alleen maar planten eten al die vezels houden je gebit schoonquote:Op zondag 12 juni 2016 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze moet harder poetsen en sowieso ook kort na iedere keer dat je iets zoets drinkt
ja en al die aardbeien helpen je tanden naar de teringquote:Op zondag 12 juni 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
alleen maar planten eten al die vezels houden je gebit schoon
nopequote:Op zondag 12 juni 2016 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en al die aardbeien helpen je tanden naar de tering
Zitten toch vermalen Kruidvat vitamines door heen? Heb ik gelezen. En daar zitten transvetten in. Niet zo gezond.quote:
Is sowieso niet gezond, hipstergedoe moet weer makkelijkquote:Op zondag 12 juni 2016 17:39 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Zitten toch vermalen Kruidvat vitamines door heen? Heb ik gelezen. En daar zitten transvetten in. Niet zo gezond.
Leven op poeders.quote:
Lekker belangrijk is dit een besloten club?quote:
nee maar stel je even voor of zo jemigquote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Lekker belangrijk is dit een besloten club?
Toevallig welquote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Lekker belangrijk is dit een besloten club?
Okè tyf dan maar op mzzl. Idioten.quote:
typisch mortiequote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef zeer het volgende:
'Je ziet er uit als een exceptioneel slim lid van het menselijk ras. Het type dat tijd en geld bespaart om zoveel mogelijk plezier te maken. Hebben we het juist? Dan hebben we de perfecte uitvinding voor jou gedaan. Het heet Joylent, en het is heerlijk eten in poedervorm. Door enkel water toe te voegen en even te mixen creëer je de meest lekkere en voedzame maaltijd shake die er is! Alle voedingsstoffen in een lekkere shake! Voordelig, gezond, makkelijk en lekker.'
echt heel jammerquote:Op zondag 12 juni 2016 17:42 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Okè tyf dan maar op mzzl. Idioten.
hoop voor ze dat de smaak beter is dan hun nederlandsquote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef zeer het volgende:
'Je ziet er uit als een exceptioneel slim lid van het menselijk ras. Het type dat tijd en geld bespaart om zoveel mogelijk plezier te maken. Hebben we het juist? Dan hebben we de perfecte uitvinding voor jou gedaan. Het heet Joylent, en het is heerlijk eten in poedervorm. Door enkel water toe te voegen en even te mixen creëer je de meest lekkere en voedzame maaltijd shake die er is! Alle voedingsstoffen in een lekkere shake! Voordelig, gezond, makkelijk en lekker.'
ja man ze gaan naar kruidvat, kopen daar potjes vitamines en gaan dan met een vijzel aan de slagquote:Op zondag 12 juni 2016 17:39 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Zitten toch vermalen Kruidvat vitamines door heen? Heb ik gelezen. En daar zitten transvetten in. Niet zo gezond.
zal je niet missenquote:Op zondag 12 juni 2016 17:42 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Okè tyf dan maar op mzzl. Idioten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |