ik was 6 seconde eerderquote:
we leven in het heden, niet in het verledenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef vigen98 het volgende:
Waar zijn de mensen die christenen de schuld gaven dan? He? Schaam je diep mensen.
Wat? Wat heeft dat er mee te maken danquote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
we leven in het heden, niet in het verleden
Dat laatste gebeurd doorheen de tijd wel gedwongen mocht men zelf de perceptie van Islam dermate naar beneden halen dat partijen alleen vanwege hun anti-islamitische standpunten aan de macht geholpen worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef DieselTank het volgende:
Misschien moeten ze de islam maar aanpassen? Of eventueel weg gaan uit de westerse landen?
allesquote:Op zondag 12 juni 2016 16:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat? Wat heeft dat er mee te maken dan
Want die doen nooit wat?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:43 schreef vigen98 het volgende:
Waar zijn de mensen die christenen de schuld gaven dan? He? Schaam je diep mensen.
Echt?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Want die doen nooit wat?
Ik heb al tweets voorbij zien komen van Christenen die blij waren dat het 'maar' in een homonachtclub was
Niet aan Aurora shootings?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:45 schreef Slobeend het volgende:
Dit doet me eerder aan Breivik denken dan aan Bataclan.
Volgens mij werd er ook eentje in het vorige topic geplaatst.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt?
Wat een walgelijke mensen lopen er toch rond.
Maar als die partij die alleen vanwege hun anti-islamitsche standpunten aan de macht kan komen, waarom kunnen andere partijen dat niet? Misschien moeten andere partijen hun standpunten wel bijwerken.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:44 schreef Zomerkleuren het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurd doorheen de tijd wel gedwongen mocht men zelf de perceptie van Islam dermate naar beneden halen dat partijen alleen vanwege hun anti-islamitische standpunten aan de macht geholpen worden.
Die heb ik dan gelukkig gemist.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Volgens mij werd er ook eentje in het vorige topic geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |