abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162943353
quote:
17s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gewoon nee zeggen en desnoods aan je kind uitleggen dat jij op een andere manier goede doelen steunt is (nog) geen optie?
nee, snapt 'ie nog niet en ik was wat overrompeld eigenlijk :P Pest is dat er 100 miljoen stichtingen zijn die staan te collecteren tegenwoordig.

Moest er ook wel een beetje om lachen dat ineens zo'n ding tevoorschijn werd getoverd.
pi_162943374
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:44 schreef Tem het volgende:

[..]

nee, snapt 'ie nog niet en ik was wat overrompeld eigenlijk :P Pest is dat er 100 miljoen stichtingen zijn die staan te collecteren tegenwoordig.

Moest er ook wel een beetje om lachen dat ineens zo'n ding tevoorschijn werd getoverd.
;) Ik snap het.
pi_162944862
Eensch met de klacht. Aan de deur geen last van, maar op het station soms wel. Gelukkig kan ik altijd faken dat ik een trein moet halen, werkt meestal erg goed.
  zondag 12 juni 2016 @ 16:40:22 #34
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_162946828
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ze worden wel creatiever...

Op het station werd ik aangesproken door een of ander natuurfonds, en toen ik aanstalten maakte om weg te lopen... GEBEURDE HET VOLGENDE:

- Uit de stationsspeakers blèrde opeens "Weeee aaaare the wwooooojld, weeee aaaaare theee childreeen...";
- De colporteur in kwestie haalde een pasgeboren kitten uit de binnenzak en hield deze voor mijn neus;
- Een scala aan ballerina's uitgedost als verwaarloosde katten dansten om mij heen;
- Vanuit de koepel van het station daalde een als engel verkleed meisje aan een koord naar beneden en riep mij heel lieflijk toe dat de apocalypse zou uitbreken als ik geen lid zou worden.

Tja, die slag was hen. Ben nu lid geloof ik.
:') 14.gif
  Official ESF Kreviewer zondag 12 juni 2016 @ 16:53:00 #35
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162947305
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:40 schreef MisterMaster het volgende:
Op de één of andere manier is bij mij een simpel 'geen interesse' afdoende. Verder gaan ze dan nooit. Ligt er misschien aan hoe of dat je jezelf opstelt. Doneren gaat via de bank of giro. Niet aan de deur of op straat. En het moet wel een duidelijke organisatie wezen alhoewel er bij ieder teveel niet daadwerkelijk aan het doel besteed word. Het zij zo. We leven nu eenmaal in een graaicultuur.
Ik heb die man netjes een hand gegeven toen hij dat vroeg. Daarna vrijwel onmiddellijk gezegd dat ik geen interesse had. Vervolgens kreeg ik die opmerking naar m'n hoofd geslingerd.
Stond echt op het punt om em neer te hoeken. Maar goed, daar wordt de situatie ook niet beter van.

Ben benieuwd of ik nog reactie krijg op m'n mail. 8-).
  Official ESF Kreviewer zondag 12 juni 2016 @ 16:56:55 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162947456
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:35 schreef DoubleDip het volgende:
Eensch met de klacht. Aan de deur geen last van, maar op het station soms wel. Gelukkig kan ik altijd faken dat ik een trein moet halen, werkt meestal erg goed.
Ik fake niks. Ik zeg gewoon direct dat ik geen interesse heb. Meestal krijg ik dan een afkeurende blik en dan gaan ze weer door.

Ik hou gewoon niet van deze emotionele chantage. Als ik doneer doe ik dat weloverwogen thuis via internet.
pi_162948466
Ik geef gewoon als antwoord dat ik dat door de crisis niet meer kan betalen en doe de deur dicht.
Tip als je kinderen bij je hebt zeg je gewoon tegen je kind dat die mevrouw geld van je wil maar als je ze dat geeft ze zelf die avond niets te eten krijgen omdat mama/papa het geld voor eten aan die mevrouw/meneer heeft gegeven.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:02:47 #38
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_162949542
quote:
17s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:01 schreef Juup© het volgende:
Ik heb een sticker onder de deurbelknop geplakt
Dit. Opzouten die kutstudenten die gewoon betaald krijgen om te collecteren.

Deze week ff 50 US$ gedoneert aan de BlinkNow Foundation:
https://my.blinknow.org/fundraise?fcid=687089

Gewoon een studente die tijdens haar studie haar verantwoordelijkheid nam toen ze een weeshuis zag in Nepal. Ze zorgt er nu al een aantal jaren voor dat die kinderen te vreten hebben. Zonder dat 80% aan de bureaucratie op gaat.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:15:06 #39
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_162949991
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 16:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik fake niks. Ik zeg gewoon direct dat ik geen interesse heb. Meestal krijg ik dan een afkeurende blik en dan gaan ze weer door.

Ik hou gewoon niet van deze emotionele chantage. Als ik doneer doe ik dat weloverwogen thuis via internet.
Het is heel eenvoudig. Aan zo'n kut student vragen of hij vrijwilliger is, of dat hij commissie krijgt over het aantal nieuw aangebrachte donateurs. En de collecte bus aan de deur is het ideale moment om weer van wat overgebleven buitenlandse muntjes af te komen. Vooral Thaise 10 Baht munten (¤0,25) doen het goed, want die lijken erg op een 2 euro munt.

Donatie doelen zoek ik zelf wel uit.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_162950145
Terechte klacht.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  Official ESF Kreviewer zondag 12 juni 2016 @ 19:19:53 #41
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162952251
quote:
4s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:20 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Terechte klacht.
Bedankt man. Deze bevestiging had ik echt ff nodig.
pi_162952466
Volgende keer gewoon de collectebus van de student overnemen en zeggen "jij komen brengen die geld, ik zeggen dankjewel" en dan blijven volhouden dat hij 't geld naar je komt brengen tot'ie vertrekt. Bij een echte volhouder kan je je altijd nog omdraaien en "Ahmet, Fatih, man komen brengen geld!" je eigen huis in roepen, dat werkt altijd. Helemaal fantastisch.
pi_162953916
Tattas gaan letterlijk over lijken om geld te verdienen. Al die 'goede doelen' geven maar een zeer klein gedeelte van hun geld weg aan daadwerkelijke hulp.

Ik heb eens straight to the point tegen zo'n figuur gezegd dat het oplichterij is en ik daarom geen geld geef en toen stond ie daar met z'n bek vol tanden.
pi_162954469
Verzonnen topics :')

In werkelijkheid heeft ts zich vastgelegd voor een 5 jarig donateurschap.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Official ESF Kreviewer zondag 12 juni 2016 @ 21:47:44 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162959618
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Verzonnen topics :')
Ts niet kennen. :').
  Official ESF Kreviewer maandag 13 juni 2016 @ 10:48:09 #46
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162970228
quote:
Geachte heer [censuur],

Bedankt voor uw mail. Heel goed dat u dit bij ons aangeeft. Het gedrag dat u omschrijft van de werver is uiterst ongepast en onprofessioneel.

De werver gaf een zeer misplaatste opmerking. Onze reactie daarop is uiteraard: schandalig!
Het laatste wat wij willen is mensen een naar gevoel geven als zij zijn aangesproken door een werver. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik hoop dat u van ons wilt aannemen dat dit mijlenver afstaat van hoe [censuur] met mensen omgaat en dat het absoluut niet ‘des [censuur]’s’ is.

Wij nemen deze klacht serieus en we gaan nazoeken welke werver u heeft benaderd en wij zullen ervoor zorgen dat de werver hierop wordt aangesproken en dat er passende maatregelen genomen worden. Graag ontvangen we uw adresgegevens om na te kijken wie u heeft benaderd.

Hopelijk blijft u [censuur] een warm hart toedragen en wij willen u nogmaals bedanken voor het maken van de melding.

Met vriendelijke groet,

[censuur]

Best netjes, dat antwoord. Ik heb mijn adres uiteraard doorgegeven. Ben benieuwd of ze er daadwerkelijk nog iets mee gaan doen.
  maandag 13 juni 2016 @ 10:55:02 #47
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_162970374
Net antwoord inderdaad.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_162996416
De deur opendoen :') Wat is dezen?
pi_162996428
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb mijn adres uiteraard doorgegeven. Ben benieuwd of ze er daadwerkelijk nog iets mee gaan doen.
Je een bevestiging van je zojuist afgesloten donateurschap sturen. 14.gif.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')