Nou, niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:36 schreef twiFight het volgende:
Ik ga alleen zondag. We gaan wel zaterdag vast naar een hotelletje, anders is het 4-5 uur rijden.
Rolstoel gaat mee, eens zien hoe cripple-proof Spa is
Haha zo'n vermoeden had ik al hoor. Ik kan gelukkig wel lopen, maar niet lang. En bepaalde stukken op de rolstoel schelen dan een hoop.quote:
valt goed mee als je niet langs Raidillon hoog gaat. Van Kemmel tot Busstop, via Blanchimont, en dan onder de baan door. Naar Eau Rouge is gewoon goed te doen.quote:
Goeie tipquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wij slaan voor Maastricht af richting Aken.
Onmogelijk en lastig zijn twee verschillende dingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
valt goed mee als je niet langs Raidillon hoog gaat. Van Kemmel tot Busstop, via Blanchimont, en dan onder de baan door. Naar Eau Rouge is gewoon goed te doen.
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:23:38BREAKING: Hamilton now has a 30-place grid penalty at Belgian Grand Prix. #SSNHQ reageer retweet
Uurtje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:18 schreef Fer het volgende:
Hoelang zou Aken - P Geel zijn Zondagochtend?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Voor de ervaren Spa gangers (kan er niks over vinden...);
Mag je morgen en zondag een rugzak met bijv. eten/drinken/zonnebrand etc. meenemen het circuit op ? Of is dat ook verboten met al die idiote veiligheidsmaatregelen ?
Misschien is Fer wel op tijd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je vandaag al bijna een uur stil stond voor je richting parkeerplaats kon?
Idioot...ze kijken ff in je tas en that's itquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Voor de ervaren Spa gangers (kan er niks over vinden...);
Mag je morgen en zondag een rugzak met bijv. eten/drinken/zonnebrand etc. meenemen het circuit op ? Of is dat ook verboten met al die idiote veiligheidsmaatregelen ?
Hoezo idioot ? Ik heb het bij andere sport/muziek- evenementen wel gekker meegemaakt. Ik wil voorkomen dat ik al m'n eten en drinken kan weggooien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Idioot...ze kijken ff in je tas en that's it
Jij ook bedanktquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En goed dat je over zonnebrand begint, was ik bijna vergeten
Wel Nyck de Vries aanmoedigen straks hè?quote:
En met pompeblêden op de helmquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel Nyck de Vries aanmoedigen straks hè?
Rood/witte wagen met volgens mij een groene camera bovenop.
Ze keken zelfs even in mn koeltas waar flesjes in zaten, geen probleemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoezo idioot ? Ik heb het bij andere sport/muziek- evenementen wel gekker meegemaakt. Ik wil voorkomen dat ik al m'n eten en drinken kan weggooien.
Maar bedankt voor de hulp. Kan ik langzaam alles koud gaan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |