Je komt bij La Source het circuit op. Ik zou als ik jou was de zaterdag gebruiken om het circuit een beetje te leren kennen. Anders heeft het echt geen zin.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:07 schreef Justevo het volgende:
Ik heb bronze kaarten voor zaterdag en zondag, hoef echt niet het beste zicht te hebben maar ik zou wel ergens willen zitten. Maakt me verder niet zoveel uit waar, maar urenlang staan is niet echt een optie.
Waar kan ik als ik binnenkom (Parking geel en verwacht 7:30/8:00) het beste gelijk naartoe lopen? Ik weet echt totaal niet de weg daar
Is elk bronzen gedeelte duwen en trekken voor een plekje dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je komt bij La Source het circuit op. Ik zou als ik jou was de zaterdag gebruiken om het circuit een beetje te leren kennen. Anders heeft het echt geen zin.
Best wel ja. Dat scherm bij Blanchimont staat trouwens voor een tribune, die kan je niet zien vanaf brons.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:21 schreef Justevo het volgende:
[..]
Is elk bronzen gedeelte duwen en trekken voor een plekje dan?
http://i611.photobucket.c(...)ps/acces-map-big.jpg
Ik wil eigenlijk proberen om rechts aan de binnenkant van het circuit een plekje te vinden, dat ik in ieder geval een scherm kan zien met tijden..
Kost een fortuinquote:
ugh, echt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:45 schreef Skwish het volgende:
Op zaterdag zitten op bij gold 3 tribune. We hebben alleen geen gele parkeerkaart aangeschaft. Nu zegt de website waar we de tickets vandaan hebben om dan ipv de gele route (alleen voor parkeerkaarten) dan de groene route te volgen en daar één ter plekke aan te schaffen? Voor hoeveel extra reistijd moet je dan van uit gaan?
je blote torso oranje vervenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kost een fortuin
Mijn zwarte Olav Mol shirt is gezien de weersverwachtingen ook niet al te slim
Kun je toch zo kopen, loop maar een willekeurige goedkope kledingwinkel in.quote:
Op mijn gele parkeerkaart staat nu dat deze alleen gebruikt kan worden voor yellow area nr 7-8.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:09 schreef Waffle het volgende:
Dat is nooit allemaal van te voren uitverkocht en alle kaarten voor geel zijn overal te gebruiken.
Tenminste volgens mij zat het zo.
Geel is toch ter hoogte van La Source?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Op mijn gele parkeerkaart staat nu dat deze alleen gebruikt kan worden voor yellow area nr 7-8.
Weet eigenlijk niet hoe dat hiervoor geregeld was, wel dat we ieder jaar weer ergens anders staan.
Het was de eerste de beste die ik kon vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Is wel een hele oude kaart
Silver 3 bestaat niet meer, nu heb je silver 4 aan de buitenkant van Rivage.
Eeuwig zonde natuurlijk, S3 was echt een prachtige plek.
https://goo.gl/maps/qUS8hudKtPyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:32 schreef Beppelepep het volgende:
Wij hebben een huis gehuurd ergens in de buurt van Spa.
Nu wil ik de mannen s' ochtends proberen zo dicht mogelijk bij het circuit af te gooien.
Ik ben benieuwd tot waar ik kan komen, en vooral hoe het s'middags is als de race is afgelopen.
Ja dat dacht ik al, gaan ze daar maar ergens op een terras zitten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/qUS8hudKtPy
Bij het ophalen zou ik ze een stuk laten lopen naar Malmedy of Hockai. Anders is het filerijden.
Dan mag je lang wachten. Pas tegen 19u lost het op.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:42 schreef Beppelepep het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, gaan ze daar maar ergens op een terras zitten.
Pik ze wel op als de ergste drukte voorbij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |