SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ik vind het nog veel geld, voor 1979.quote:
¤ 75,-.quote:
Het was leuk geweest als Jagger toen het podium op was gegaan, er hing toen een goede sfeer.quote:
Ja, daarom.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:28 schreef Melting het volgende:
[..]
¤ 75,-.
Maar we leven in een andere tijd hè?
Ik heb die dag wel o.a. Massada, Dire Straits, Police, Elvis Costello, Peter Tosh en Rush gezien voor die 25 piek.quote:
Kaartje voor Iron Maiden was in 1988 ook niet duur:quote:Op zondag 12 juni 2016 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daarom.
25 Gulden voor een festival was destijds echt niet duur...
Nee, maar dan heb je slechts 1 band...quote:Op zondag 12 juni 2016 12:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Kaartje voor Iron Maiden was in 1988 ook niet duur:
[ afbeelding ]
Plus special guests.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb je slechts 1 band...
really?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij sommigen kom je er voor dat bedrag niet eens meer in...
daarom ging ik niet naar U2.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor Madonna en U2 heb ik aanzienlijk meer betaald, officiële prijzen...
ook datquote:Op zondag 12 juni 2016 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je al kaarten had kunnen krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |