quote:Op zondag 12 juni 2016 18:17 schreef Annagh het volgende:
Man werpt al geïrriteerde blikken mijn richting op en vraagt of ik weer Voute muziek zit te luisteren.
Dat heb je met rockmuziek soms.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:18 schreef Karzai het volgende:
wel een creepy hoes niet eentje die ik zou kopen
Nee, we hebben een lastminute geboekt en ik wil nog wat kleding aanschaffen wat een keer niet gekreukeld uit mijn koffer komt. In huis valt er nog veel te rommelen, en Fok! werkt verslavend.quote:
Ferkansie!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:19 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, we hebben een lastminute geboekt en ik wil nog wat kleding aanschaffen wat een keer niet gekreukeld uit mijn koffer komt. In huis valt er nog veel te rommelen, en Fok! werkt verslavend.
Ik ga er vanuit dat hij foute muziek bedoeld, en geen Voute muziek. Hij houdt niet van dit genre en ik wel....beetje boel andere muzieksmaak.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij hebt natuurlijk volledig ontkent. Waar baseert hij dat op?![]()
Dit is gewoon lekkere muziek.
Dat jij hem ooit verkozen hebt.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij foute muziek bedoeld, en geen Voute muziek. Hij houdt niet van dit genre en ik wel....beetje boel andere muzieksmaak.
Limnos, Griekenland. Ik schijt nu al neon bij het idee dat ik moet vliegen. Engerds met bommen enzo.quote:
Je moet maar zo denken dat er veel meer vliegtuigen opstijgen, zonder engerds aan boord, dan vliegtuigen met engerds aan boord.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:24 schreef Annagh het volgende:
[..]
Limnos, Griekenland. Ik schijt nu al neon bij het idee dat ik moet vliegen. Engerds met bommen enzo.
Eerlijk waar. We woonden bij elkaar in de buurt....en jaren later bleken we bijna naast elkaar te wonen. Mijn eerste vergissing was ém toen gesmeerd, en zijn vriendin was ook weg. En van het een kwam het ander, en nu zijn we zo'n 35 jaar bij elkaar. Met Voute en foute muziek en al.quote:
Denk dat je op z'n hoogst iemand met een stinkend geitenkaasje in z'n handbagage naast je hebt zittenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:24 schreef Annagh het volgende:
[..]
Limnos, Griekenland. Ik schijt nu al neon bij het idee dat ik moet vliegen. Engerds met bommen enzo.
Als Voute muziek jullie niet uit elkaar kan drijven..... kan niets dat.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:26 schreef Annagh het volgende:
[..]
Eerlijk waar. We woonden bij elkaar in de buurt....en jaren later bleken we bijna naast elkaar te wonen. Mijn eerste vergissing was ém toen gesmeerd, en zijn vriendin was ook weg. En van het een kwam het ander, en nu zijn we zo'n 35 jaar bij elkaar. Met Voute en foute muziek en al.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat je op z'n hoogst iemand met een stinkend geitenkaasje in z'n handbagage naast je hebt zitten
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken dat er veel meer vliegtuigen opstijgen, zonder engerds aan boord, dan vliegtuigen met engerds aan boord.
Nou, ik ben zo'n bofkont die meestal ingeklemd zit tussen twee zeekoeien zodat je zelf niet meer kunt bewegen. Toen we naar Bangkok vlogen heb ik echt helemaal knel gezeten naast zo'n volgevreten mensje die helemaal tegen me aangeplakt zat.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat je op z'n hoogst iemand met een stinkend geitenkaasje in z'n handbagage naast je hebt zitten
Hahahaha, ik had nooit van mezelf gedacht dat ik zoiets zou kunnen waarderen, maar het is mijn favoriete show.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Als Voute muziek jullie niet uit elkaar kan drijven..... kan niets dat.
Oeh das erg ik vind vliegen ook maar niks het moet niet te lang durenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:29 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nou, ik ben zo'n bofkont die meestal ingeklemd zit tussen twee zeekoeien zodat je zelf niet meer kunt bewegen. Toen we naar Bangkok vlogen heb ik echt helemaal knel gezeten naast zo'n volgevreten mensje die helemaal tegen me aangeplakt zat.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahahaha, ik had nooit van mezelf gedacht dat ik zoiets zou kunnen waarderen, maar het is mijn favoriete show.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahahaha, ik had nooit van mezelf gedacht dat ik zoiets zou kunnen waarderen, maar het is mijn favoriete show.
Hou ook niet van die lange vluchten. Het lullige was dat ik mijn stuitje behoorlijk gekneusd had doordat die stang waarop je fietszadel zit, ineens naar beneden klapte en ik daar keihard bovenop kwam. Later die dag nog een boottochtje, en dat bleek zo'n ouwe gammele brik te zijn, en als kers op de taart een ritje op een olifant, dus zat ik weer met mijn zuignap op een keihard bankje...terugreis was een hel, echt.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oeh das erg ik vind vliegen ook maar niks het moet niet te lang duren
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Annagh het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer gehoord, gaaf!
Super!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Er komen sowieso wel wat meer platen voorbij die 'vergeten' zijn.
Dan mis ik het altijd doordat ik of geen radio aan heb staan, of weer een tijdje enkel CCR, Stones, Supertramp enzo luister.quote:
Sorry, maar ik moest toch lachen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hou ook niet van die lange vluchten. Het lullige was dat ik mijn stuitje behoorlijk gekneusd had doordat die stang waarop je fietszadel zit, ineens naar beneden klapte en ik daar keihard bovenop kwam. Later die dag nog een boottochtje, en dat bleek zo'n ouwe gammele brik te zijn, en als kers op de taart een ritje op een olifant, dus zat ik weer met mijn zuignap op een keihard bankje...terugreis was een hel, echt.
Ik denk dat je dan morgenavond wel kan luisteren...quote:Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dan mis ik het altijd doordat ik of geen radio aan heb staan, of weer een tijdje enkel CCR, Stones, Supertramp enzo luister.
Who Are You is de titelsong van het album "Who Are You", dat in 1978 door de Britse rockband The Who werd uitgegeven.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Annagh het volgende:
Dit heb ik grijs gedraaid vroeger. Zal omstreeks '77/78 geweest zijn.
Ik kan er zelf ook wel om lachen...vooral als ik weer voor me zie hoe ik op die olifant moest klauteren terwijl ik amper kon lopen. Je had vast in een stuip gelegen als je het had gezien.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest toch lachen.
Je beschrijft het mooi beeldend...
Zal het proberen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan morgenavond wel kan luisteren...
Ik herinner me dat babydochter de lp uit de hoes had getrokken en er op zat te kauwen, anders had ik vast niet geweten dat het omstreeks '78 was.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Who Are You is de titelsong van het album "Who Are You", dat in 1978 door de Britse rockband The Who werd uitgegeven.
Klopt wel ongeveer dus.
Geen idee.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en Tante Til en ik ook, maar verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |