Ja joh het ging gisteren dramatsich slecht, te weinig gespeeld afgelopen maanden, mede door mijn knieblessure.quote:
Meer oefenen dan.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ja joh het ging gisteren dramatsich slecht, te weinig gespeeld afgelopen maanden, mede door mijn knieblessure.
quote:
Hoop dat het weer goed blijft dan.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:49 schreef just me het volgende:
[..]ik ga morgenavond weer, moet ik alleen de show van Mad weer missen
Ik ben het inmiddels wel gewend...quote:Op zondag 12 juni 2016 17:49 schreef just me het volgende:
[..]ik ga morgenavond weer, moet ik alleen de show van Mad weer missen
De afslagplaats is overdektquote:
Je doet het er gewoon omquote:
Sssst..... stilte voor de storm.quote:
Dat is snel.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:56 schreef Annagh het volgende:
[..]
Yep...er stond me iets van bij dat Melting zou draaien, en ik wilde niet te laat komen.
Kan wel kloppen, want een uur of twee geleden heb ik me treurig van de spiegel afgedraaid en bikini in de hoek gegooid.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is snel.
Ik heb het er pas een kleine 2 uur geleden ingezet.
Het weer zat niet mee.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, want een uur of twee geleden heb ik me treurig van de spiegel afgedraaid en bikini in de hoek gegooid.
Tante Til in roze bikini, ik kan er geen beeld bij krijgen...quote:Op zondag 12 juni 2016 17:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, want een uur of twee geleden heb ik me treurig van de spiegel afgedraaid en bikini in de hoek gegooid.
Er zit vandaag helemaal niks mee. Begon al vanmorgen. Ipv de koffie in een beker te gieten, goot ik het in de gootsteen, en de rest van de dag ging er ook vanalles mis. Ach, de avond zal wel alles weer goedmaken.quote:
Koffie in de gootsteen!quote:Op zondag 12 juni 2016 18:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Er zit vandaag helemaal niks mee. Begon al vanmorgen. Ipv de koffie in een beker te gieten, goot ik het in de gootsteen, en de rest van de dag ging er ook vanalles mis. Ach, de avond zal wel alles weer goedmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |