Ik heb hem niet verzonnen.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt door de topictitel. Self-fulfilling prophecy.
In ieder geval geen meters bierquote:
ik heb wel n lente bokje klaarstaan voor vanavondquote:
Ik heb vanmiddag al aan het speciaal bier gezeten.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb wel n lente bokje klaarstaan voor vanavond
je had ook 'n beetje vakantie hèquote:Op zondag 12 juni 2016 17:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al aan het speciaal bier gezeten.
Klopt.... maar dit was bier dat een maat van me gemaakt heeft. Daarom moest ik even proeven.quote:
en was het lekker?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... maar dit was bier dat een maat van me gemaakt heeft. Daarom moest ik even proeven.
Helemaal geen vakantie meer?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:36 schreef Karzai het volgende:
mijn vakantie is ook weer voorbij was een lekker weekkie de rest van de zomer werken
Niet verkeerd. Maar ze tikken wel flink aan.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Maar ze tikken wel flink aan.
17.27, hmmm...quote:Op zondag 12 juni 2016 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt door de topictitel. Self-fulfilling prophecy.
Ik vind dat minder om te lachen.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 17:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Maar ze tikken wel flink aan.
Kan er niets aan doenquote:
Goedkoop toernooi dan.quote:Op zondag 12 juni 2016 17:45 schreef just me het volgende:
Toch mooi... ik moest gisteren 7,50 betalen voor het golftoernooi en heb een kado bon voor 5,00 ontvangen
is toch weer een six pack lentebokjesquote:Op zondag 12 juni 2016 17:45 schreef just me het volgende:
Toch mooi... ik moest gisteren 7,50 betalen voor het golftoernooi en heb een kado bon voor 5,00 ontvangen
eerst maar eens heel goed gaan oefenen danquote:Op zondag 12 juni 2016 17:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedkoop toernooi dan.
Dan kun je binnenkort nog wel een keer inschrijven.
Is dat nog nodig dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:46 schreef just me het volgende:
[..]
eerst maar eens heel goed gaan oefenen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |