absoluutquote:Op zondag 12 juni 2016 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Behalve een kwartiertje herkauwen...
Zou wel willen, maar ga ik niet trekken.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag van mij nog wel even doorgaan...
Alleen Lucky wist het.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij had niemand het door, behalve door jezelf ingeseinde personen...
Mag op zaterdagavond...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ga ik niet trekken.
Ik zit hier constant te gapen.
Ik houd hem tegoed.
Hmmmm, ik begin helemaal te watertanden, lekker!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmiddag bij het honkballen overheerlijke Antilliaanse runderpasteitjes meegenomen voor het avondeten. Home made champignon soepje er bij van mw. MM en onze avondmaal was ook weer 'gevuld'...
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, absoluut, dat beloof ik bij deze...
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer van de onthulling, vond het wel mysterieus.
Niet iedereen, geloof ik...
Het is dat ik al met just me moet trouwen, maar anders...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:27 schreef Annagh het volgende:
Maar de rest is wel echt...58 jaar, 2 dochters en 2 schoonzoons, en twee kleinkinderen.
Ja, die tweede moet ergens half augustus komen, gaat bijzonder goed , ik ga er woensdag weer heenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:27 schreef Annagh het volgende:
Maar de rest is wel echt...58 jaar, 2 dochters en 2 schoonzoons, en twee kleinkinderen.
JM, nr 2 begint nu ook op te schieten, toch? Spannend!
Moet trouwen zelfs...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dat ik al met just me moet trouwen, maar anders...
Dat wordt wel erg ingewikkeld als ik dat aan Lief zou moeten uitleggen. Voute en foute muziek, en dan ook nog trouwen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dat ik al met just me moet trouwen, maar anders...
Dat begint dan al op te schieten. Fijn dat het zo goed gaat!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, die tweede moet ergens half augustus komen, gaat bijzonder goed , ik ga er woensdag weer heen
Mijn kinderen staan nergens vreemd meer van te kijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:29 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg ingewikkeld als ik dat aan Lief zou moeten uitleggen. Voute en foute muziek, en dan ook nog trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |