Mooie kamer voor Dexterquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:12 schreef k_man het volgende:
Hey, ik heb een idee: we doen dat noppenrubber gewoon op de vloer, alle wanden én het plafond!
[ afbeelding ]
Is zo te zien een thema'tje in het hele huis, ik krijg bijna koppijn van deze foto, alsof het een soort Escher prent is:quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:12 schreef k_man het volgende:
Hey, ik heb een idee: we doen dat noppenrubber gewoon op de vloer, alle wanden én het plafond!
[ afbeelding ]
Ik zie het verder alleen in de badkamer?quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is zo te zien een thema'tje in het hele huis,
Vergeet de parkeerplaats niet bij dit appartement, die zijn schaars in Amsterdam.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-27-huis/#foto-11
Deze ligt in dezelfde wijk, heeft vergelijkbaar woonoppervlak. Ik denk dat het wat ruig is. Zal nog zeker 200.000 tegen aan moeten omdat af te werken naar de prijsklasse denk ik.
Dit staat erbij: "De wanden vloer en plafond van deze verdieping zijn volledig bekleed met rubber noppentegels van Mondo." Alleen niet waarom, ik zou bijna zeggen er woont iemand bij in die alles zomaar kan laten lopen en dat is lekker makkelijk schoonmaken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:12 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen op die verhoging boven het zwembad, de rest is een soort granito lijkt het wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dat tapijt op de vloer?Lekker handig als je uit het zwembad komt
Ik vind het wel 100x gezelliger/meer sfeer hebben dan de meeste zwembaden die ik in huizen zie. Ook al vind ik het lelijk, het idee erachter is wel goed. Met andere meubels en kleuren is het erg gaaf.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:35 schreef k_man het volgende:
Naar deze foto's heb ik een tijdje in opperste verbazing zitten kijken...
[ afbeelding ]
Volgens de omschrijving is dit de relaxruimte met binnenzwembad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de rest van het huis zijn ook nogal wat discutabele keuzes gemaakt in de inrichting...
Ok, kleine hyperboolquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zie het verder alleen in de badkamer?
In de tuin was de ontkleuringsuitdaging te groot: hij bleef groen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:35 schreef k_man het volgende:
Naar deze foto's heb ik een tijdje in opperste verbazing zitten kijken...
[ afbeelding ]
Volgens de omschrijving is dit de relaxruimte met binnenzwembad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de rest van het huis zijn ook nogal wat discutabele keuzes gemaakt in de inrichting...
ik had dan toch geinvesteerd in een makelaar die fatsoenlijke teksten kan produceren.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 04:27 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele schuur vol auto's die kennelijk al jaren niet meer gereden hebben. Hier...
Ik denk dat het een gietvloer isquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is dat tapijt op de vloer?Lekker handig als je uit het zwembad komt
Handige trap ook.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is zo te zien een thema'tje in het hele huis, ik krijg bijna koppijn van deze foto, alsof het een soort Escher prent is:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:03 schreef Manono het volgende:
Aangevreten watermeloen! Als dat geen summer feel geeft
Geniaal :v Al zou ik op maat een ziekenhuisbed + gordijn erin zettenquote:Op donderdag 23 juni 2016 11:12 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die fotograaf gewoon even gezellig op bezoek geweest. Eerst even pingpongen met de zoon, stukje meloen eten ter verfrissing, daarna even zwemmen met de 2 dochters, dan met die linker dochter naar:quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:57 schreef k_man het volgende:
Kijk die jongen eens fanatiek staan tafeltennissen. In z'n eentje. Terwijl het balletje netjes op de andere helft van de tafel ligt...![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben er trouwens ook een zwembad met chickies...
[ afbeelding ]
...een stuk watermeloen...
[ afbeelding ]
...en wat ouwe meuk.
[ afbeelding ]
Ik heb keuze stress...quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:12 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:33 schreef MsMessy het volgende:
Open keukensOpen badkamers
Bidet, urinoir
Glans vloeren
Elk huis van een paar miljoen heb je gelijk nog een half miljoen voor nodig om het leefbaar te maken. Mensen met veel geld kunnen/willen duidelijk niet koken en houden van klam beddengoed. Daarbij de totaal smakeloze en onpraktische inrichting van zo'n pand. Hopeloos.
Plus dat ik de foto's steeds belachelijker vind worden. Al die groothoekfoto's van een bezemkast.
Ja, ik ben allergisch geworden voor grijs en overige grijzen met als spannende kleurvariatie wit & zwart erbij. Moet ook niets hebben van lofts. Nu scheelt het dat ik een koukleum ben, maar ik wil de woonkamer kunnen verwarmen zonder dat keuken en gang en andere ruimtes net zo warm worden, of dat de warmte zich op videhoogte bevindt. Privacy, geluidsoverlast etc. maken dat ik afzonderlijke vertrekken wil. M'n zus woonde in een flat zonder deur tussen gang en woonkamer, er was een twee deuren brede opening. Het gevolg was dat ze vanuit haar bed aan de andere kant van de flat kon meepraten met de tafelgesprekken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:58 schreef Kebnekaise het volgende:
[..]![]()
Mee eens!!!
En vergeet de zgn. "artistieke" out off focus detail foto's niet, slaan ook nergens op.
Wit, grijs, zwart moet verboden worden in een interieur en tegels op de vloer ook.
Misschien de slaapkamer van iemand met een stoffenallergie?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:12 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker tijd stip om hier te posten ouwe.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 05:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
Misschien de slaapkamer van iemand met een stoffenallergie?
Werd een uur te vroeg wakker...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 05:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekker tijd stip om hier te posten ouwe.
De omschrijving is dan weer vreemd..quote:Op vrijdag 24 juni 2016 04:27 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele schuur vol auto's die kennelijk al jaren niet meer gereden hebben. Hier...
-> "Voormalige hooischuur (18.54 x 7.07 m) aan de straatzijde gelegen en voorzien van poort aan de voorzijde en schuifpoort aan de binnenplaats zijde. "quote:Op zaterdag 25 juni 2016 08:17 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
De omschrijving is dan weer vreemd..
"Garage
Soort garage
Niet aanwezig, wel mogelijk "
Ik zie duidelijk aanwezig een garage met 9 auto's erin.
Als er 1 goed verkoop argument is dan is het wel een garage waar je wel negen! auto's in kunt parkeren.
Nee garage is HET verkoopargument.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 08:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
-> "Voormalige hooischuur (18.54 x 7.07 m) aan de straatzijde gelegen en voorzien van poort aan de voorzijde en schuifpoort aan de binnenplaats zijde. "
Het is dus geen garage en zou ook voor andere dingen gebruikt kunnen worden, wat misschien een beter verkoopargument is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |