Ja joh, hij staat immers in de basis bij een grote clubquote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 01:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja joh, hij staat immers in de basis bij een grote club
Zetten ze Di Maria erneer. Probleem opgelostquote:Op zondag 19 juni 2016 01:36 schreef Tagliano het volgende:
Amerikaantjes noemen het ook enorm enthousiast "great news" dat Gaitan geel heeft
Omdat ie geschorst is tegen ze. Ze denken dat ze nu (meer) kans maken.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:36 schreef Tagliano het volgende:
Amerikaantjes noemen het ook enorm enthousiast "great news" dat Gaitan geel heeft
die moet je meteen wisselen, zo slechtquote:Op zondag 19 juni 2016 01:37 schreef Bolasie het volgende:
Ze maken het Argentinië wel erg makkelijk. Wat een fout.
Dacht dat de VS die kwartfinale al niet zou overleven...quote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Omdat ie geschorst is tegen ze. Ze denken dat ze nu (meer) kans maken.
Ja eensquote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zetten ze Di Maria erneer. Probleem opgelost
Ja dat snap ik, maar ten eerste zijn er andere opties zat en ten tweede kwam het er op zo'n smerig Amerikaans chauvinistische manier uit, eng eng eng.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Omdat ie geschorst is tegen ze. Ze denken dat ze nu kans maken.
Mexicoquote:Op zondag 19 juni 2016 01:41 schreef Nober het volgende:
Argentinië tegen Colombia is hopelijk de finale.
Ik had al een mooi plaatje klaarstaan maar deze moet ik jullie nu onthoudenquote:
Hij had hier nog tijd om blind naar de hoek te duiken en vervolgens terug naar het midden te kruipenquote:Op zondag 19 juni 2016 01:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Romero is normaal blind genoeg om vol een hoek in te duiken.
quote:
twitter:ussoccer twitterde op zondag 19-06-2016 om 03:06:54The #USMNT will play Argentina in Houston on Tuesday night. #CopaAmerica https://t.co/j9jc3lBaco reageer retweet
Kenner.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Mexico daar zonder moeite overheen loopt.
Obscure conclusie weer, maar enfin.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
7-0 godverdomme zeg dit toernooi is nog slechter dan ek
Dit toernooi is veel vermakelijker dan het EK tot nu toe met nog lekkerdere dames op de tribune (maar dat is dan weer een persoonlijke voorkeur).quote:Op zondag 19 juni 2016 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is er trouwens met Valdivia? Ik miste hem al.quote:Op zondag 19 juni 2016 04:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Edson Puch of all people, een 30 jarige rechtsbuiten die zijn eerste eindronde speelt, ja toch. #freevaldivia
Je hebt trouwens de mooiste panenka ooit gemist.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |