abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162938294
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die heeft ze geweigerd.
Is dat zo? Ik las eerder dat ze namelijk weggehouden was bij een advocaat vanuit de kant van Qatar, dat maakt het plaatje heel anders namelijk.
pi_162938297
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:43 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat die bijstand ontbreekt is fout inderdaad. Die bijstand moet er sowieso komen,zoals die drugssmokkelende idioten ook krijgen. Maar voor meer dan dat zie ik in t geval van prostitutie de reden niet zo. Het 22-jarige meisje is namelijk ook een 22-jarige onafhankelijke, rechtsbekwame vrouw en in dat geval dus ook een crimineel. Heb ik geen greintje meer medelijden mee dan een drugsezel.
Je 'krijgt' die niet he, daar is NL niet voor. Zit er eerlijk gezegd ook niet op te wachten dat NL daar aan bijdraagt van mijn belastinggeld.
pi_162938299
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:08 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Naja, als je er vanuit gaat dat je wel eens verkracht zou kunnen worden dan gaat geen vrouw meer naar buiten natuurlijk. Is m.i. niet iets waar je direct rekening mee houdt.
Je behoort gewoon iets te weten over een land. Maar ik ken het uit Thailand ook wel met buitenlanders. Dan heb je maar een probleem.
pi_162938330
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:09 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik las eerder dat ze namelijk weggehouden was bij een advocaat vanuit de kant van Qatar, dat maakt het plaatje heel anders namelijk.
Ik las dat zij geen hulp wilde van de ambassade als het om advocaten ging. Men begreep dat ook niet.
  zondag 12 juni 2016 @ 11:11:40 #230
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_162938348
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Je 'krijgt' die niet he, daar is NL niet voor. Zit er eerlijk gezegd ook niet op te wachten dat NL daar aan bijdraagt van mijn belastinggeld.
Een bepaald minimum toch wel? Althans bij die drugssmokkelaars gebeurt dat dacht ik wel. Meer dan dat hoeft het van mij ook niet te zijn. De wereld is geen speeltuin.
pi_162938366
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:11 schreef Westerling het volgende:

[..]

Een bepaald minimum toch wel? Althans bij die drugssmokkelaars gebeurt dat dacht ik wel. Meer dan dat hoeft het van mij ook niet te zijn. De wereld is geen speeltuin.
Men helpt wel. Maar heel minimaal.
pi_162938372
Haar vader is dus moslim en niet meer in beeld? Goh.
pi_162938375
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik las dat zij geen hulp wilde van de ambassade als het om advocaten ging. Men begreep dat ook niet.
las ? even een linkje dan !
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162938412
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Misschien is dat het probleem. Het denken dat de hele wereld hetzelfde is.
Dat denk ik niet, maar het laatsye bij zoiets is wel dat je zelf wordt opgepakt vanwege seks buiten het huwelijk. En dat is niet iets wat je vindt als je zoekt op Qatar en daar verblijven.
  zondag 12 juni 2016 @ 11:14:55 #235
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_162938413
Wie maakt een overzichtelijke OP?!
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_162938425
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

las ? even een linkje dan !
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)e-zelf-geen-advocaat

Of het waar is weet jij bter dan ik.
pi_162938443
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:14 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, maar het laatsye bij zoiets is wel dat je zelf wordt opgepakt vanwege seks buiten het huwelijk. En dat is niet iets wat je vindt als je zoekt op Qatar en daar verblijven.
Qatar is link voor vrouwen.
pi_162938469
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je behoort gewoon iets te weten over een land. Maar ik ken het uit Thailand ook wel met buitenlanders. Dan heb je maar een probleem.
Tuurlijk, maar dat is wat anders dan er rekening mee houden dat je verkracht gaat worden. In principe ligt dat risico namelijk altijd op de loer. Alhoewel ik het wel met je eens ben dat het risico op sommige plekken groter is.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ok, er zijn zoveel verschillende versies van dit verhaal dat ik ook niet meer weet wat wel en niet waar is. Niemand niet hier denk ik, maar ik begin zo langzamerhand wel te denken dat het terecht is dat zij én die kerel vastzitten. Niet voor die verkrachting, want dat is nog niet zeker of dat wel of niet is gebeurd, maar zij heeft sowieso een aantal andere regels overtreden (alcohol nuttigen bijv.) en die kerel geeft dus toe dat hij haar heeft geslagen o.i.d. aangezien hij met geweld die spullen terugnam. Lijkt me ook niet ok, tenzij dat daar mag, vrouwen slaan enzo. Zou me dan ook weer niks verbazen.

Vraag me ook af hoe dat gaat met het wk, maar ik verwacht eigenlijk dat er dan hele zones worden opgesteld waar de regels niet zo streng zullen zijn en meer van dat hypocriete gedoe. Nu is het ook al zo hypocriet als de pest natuurlijk, alles kan er, maar als er een probleem ontstaat dan draai je opeens de bak in. Dat land weet ook heus wel dat er alcohol geschonken wordt en dat er een groot prostitutienetwerk is, maar daar wordt kennelijk niks tegen gedaan actief, totdat je iets meldt bij de politie en dan wordt het tegen je gebruikt.
  zondag 12 juni 2016 @ 11:18:38 #239
13309 nostra
ask why
pi_162938495
Toch mooi dat iedereen hier zich volledig inleest in het strafrecht van elk land waar ze naar toe gaan. Die mensen zouden bijvoorbeeld ook nooit zoenen in een Franse trein, een pakje kauwgom meenemen naar Singapore, of zonder vergunning gaan fietsen in Israel - allemaal strafbaar.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_162938519
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:17 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dat is wat anders dan er rekening mee houden dat je verkracht gaat worden. In principe ligt dat risico namelijk altijd op de loer. Alhoewel ik het wel met je eens ben dat het risico op sommige plekken groter is.

[..]

Ok, er zijn zoveel verschillende versies van dit verhaal dat ik ook niet meer weet wat wel en niet waar is. Niemand niet hier denk ik, maar ik begin zo langzamerhand wel te denken dat het terecht is dat zij én die kerel vastzitten. Niet voor die verkrachting, want dat is nog niet zeker of dat wel of niet is gebeurd, maar zij heeft sowieso een aantal andere regels overtreden (alcohol nuttigen bijv.) en die kerel geeft dus toe dat hij haar heeft geslagen o.i.d. aangezien hij met geweld die spullen terugnam. Lijkt me ook niet ok, tenzij dat daar mag, vrouwen slaan enzo. Zou me dan ook weer niks verbazen.

Vraag me ook af hoe dat gaat met het wk, maar ik verwacht eigenlijk dat er dan hele zones worden opgesteld waar de regels niet zo streng zullen zijn en meer van dat hypocriete gedoe. Nu is het ook al zo hypocriet als de pest natuurlijk, alles kan er, maar als er een probleem ontstaat dan draai je opeens de bak in. Dat land weet ook heus wel dat er alcohol geschonken wordt en dat er een groot prostitutienetwerk is, maar daar wordt kennelijk niks tegen gedaan actief, totdat je iets meldt bij de politie en dan wordt het tegen je gebruikt.
Geen leuk land in geval.
pi_162938524
Uit alles blijkt dat ze gewoon een hoer was daar

1. Liegen over bestemming
2. Collega-hoer die zich niet meer met zaak wil bemoeien (waarom zou dat nou toch zijn?)
3. Geen advocaat willen (Goh, heb je iets te verbergen, hoop je het zonder rechtszaak op te lossen?)
4. Niet meteen naar media stappen, maar pas na drie maanden (Goh, heb je iets te verbergen?)
5. Verschillende bekentenissen afleggen (vrijwillige seks, betaalde seks, etc.)

Heb niet meer medelijden met haar dan iemand die vastzit vanwege het roken van wiet in een ander land of vanwege illegale prostitutie in Nederland. Geen dus.

Maar al die kamervragen kosten ons ook weer handenvol geld. Bedankt he Laura, met je domme naieve hoofd.
pi_162938526
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:17 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

[..]

Je vindt het terecht dat ze al 3 maanden vastzit op basis van seks voor het huwelijk omdat ze alcohol heeft genuttigd terwijl ze zelf zegt te zijn verkracht?
pi_162938536
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:18 schreef nostra het volgende:
Toch mooi dat iedereen hier zich volledig inleest in het strafrecht van elk land waar ze naar toe gaan. Die mensen zouden bijvoorbeeld ook nooit zoenen in een Franse trein, een pakje kauwgom meenemen naar Singapore, of zonder vergunning gaan fietsen in Israel - allemaal strafbaar.
In Thailand openlijk gaan blowen en dan niet weten wat er dan gaat gebeuren.
  zondag 12 juni 2016 @ 11:21:30 #244
13309 nostra
ask why
pi_162938550
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

In Thailand openlijk gaan blowen en dan niet weten wat er dan gaat gebeuren.
Ze zit toch niet vast voor prostitutie.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_162938557
de moeder heeft een trouwverzoek gekregen van de familie van de dader :')
pi_162938567
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:20 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Je vindt het terecht dat ze al 3 maanden vastzit op basis van seks voor het huwelijk omdat ze alcohol heeft genuttigd terwijl ze zelf zegt te zijn verkracht?
Doe nou niet zo naief, ze speelde gewoon een hoer en dat is misgelopen.

Vrouwen, pff....
pi_162938570
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:58 schreef Wimperkruller het volgende:
En ik lees nu dat je er wel degelijk alcohol kan krijgen bij bepaalde hotels of als je een licentie hebt.
Klopt, in de vijf sterren hotels heb je meestal een bar, maar die zijn verboden gebied voor moslims.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_162938576
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Qatar is link voor vrouwen.
Dan nog. Wat ik probeer te zeggen is dat je het niet 123 vindt over Qatar en dat je niet van tevoren gaat opzoeken hoe er met je omgegaan wordt als je wordt verkracht. En al helemaal niet nadat je bent verkracht. Er is je dan iets gruwelijks aangedaan, dan ga je er niet vanuit dat jij vervolgens als dader wordt gezien en behandeld. En dat is dus ook niet iets wat je 123 vindt, dus ik vind echt niet dat ze op basis daarvan dom is.
pi_162938594
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:21 schreef nostra het volgende:

[..]

Ze zit toch niet vast voor prostitutie.
Ze zit vast voor betaalde sex voor huwelijk neem ik aan.
pi_162938600
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:20 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat is wat de eerste berichtgeving zei, op basis daarvan, zeker niet. Maar er komt nu steeds meer info naar buiten dat het verhaal wel eens heel anders kan zijn. Ik zeg ook duidelijk dat ik het niet terecht vind dat ze voor die verkrachting/seks voor het huwelijk vastzit, maar er zijn wel veel aanknopingspunten dat zij en die kerel regels hebben overschreden. Doorgaans zit je dan vast totdat duidelijk is of je het wel of niet gedaan hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')