Dat is die onzin van Bos en Sjors.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Startverbod?
Mijn Frans is niet al te best...
Volgens regels van MPCC mochten ze niet meer starten, verdachte bloedwaarden. 8 dagen aan kant minimaal.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Startverbod?
Inderdaad, te lage cortisolwaarden.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Startverbod?
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens regels van MPCC mochten ze niet meer starten, verdachte bloedwaarden. 8 dagen aan kant minimaal.
Beetje zoals met Lars Boom vlak voor Tour, toen stapte Astana maar uit MPCC
Ok, bedankt voor de uitleg!quote:Op zondag 12 juni 2016 12:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Inderdaad, te lage cortisolwaarden.
Je vergeet er nog 6.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer geen WT-punten![]()
Tot nu toe hebben alleen Kruijswijk en Poels gescoord...
Edit: Van Baarle en Dumoulin hebben trouwens ook een paar puntjes gesprokkeld.
Niki toch ook wel?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer geen WT-punten![]()
Tot nu toe hebben alleen Kruijswijk en Poels gescoord...
Edit: Van Baarle en Dumoulin hebben trouwens ook een paar puntjes gesprokkeld.
4 puntjes ja...iig een stuk minder dan vorig jaar.quote:
Wat denk je van Romandiëquote:Op zondag 12 juni 2016 13:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
4 puntjes ja...iig een stuk minder dan vorig jaar.
http://www.uci.ch/road/ranking/
Dumoulin valt trouwens goed mee. Blijkbaar toch in de Giro veel punten gesprokkeld...
Die nation ranking is best leuk.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
4 puntjes ja...iig een stuk minder dan vorig jaar.
http://www.uci.ch/road/ranking/
Dumoulin valt trouwens goed mee. Blijkbaar toch in de Giro veel punten gesprokkeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |