Die is toch te laf om aan te vallen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:24 schreef ZakaRosa het volgende:
Het is te hopen dat Kientana z'n voorraad hemoglobine goed heeft aangevuld in juli.
Nairo moet neerdalen vanuit Tunja.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
Als dit een voorbode is voor de Tour hoef je niet meer te kijken.
Ik denk het ook ja, dan heb je ook Thomas er nog bij voor Vroem.. Hopelijk rijdt Quintana dat in puin danquote:
*deze weekquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:27 schreef TargaFlorio het volgende:
VDB2 heeft volgens mij dit jaar al meer in beeld gereden dan heel 2015.
Die gaat de volgende Franse Tourwinnaar worden.quote:
Vervaeke is wel snel afgedanktquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we de naam van De Plus de komende jaren meer zullen horen uit de mond van Wuyts.
showtimer insinueerde gisteren dat dat met z'n aflopend contract heeft te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:51 schreef Columbiafan het volgende:
Heel knap wel hoe Stef Clement hier klimt.
Altijd op de zondag.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's vroeg. Zijn ze ook vroeg binnen zeker?
De Dauphiné is wel zijn rondje inderdaad. Won daar zelfs al eens een etappe in een sprint à deux dacht ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:57 schreef Marcoss het volgende:
Clement werd in de Dauphiné al eens 5de in een bergrit voor Valverde, Froome, Contador en Purito
Een grote treurnis dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:15 schreef ratatat het volgende:
Mollema net geen 28 minuten verloren vandaag
"There are no American troops in Baghdad."quote:Op zondag 12 juni 2016 00:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
“Now I’m way better than I was last year, and that’s a good thing.''
VDB2 laat goede dingen zien zegquote:Op zondag 12 juni 2016 11:50 schreef showtimer het volgende:
Kopgroep:
Kiserlovski, Roy, Lutsenko, Gastauer, Impey, Van den Broek, Gallopin, De Gendt, Cummings, Teklehaimanot, Hesjedal, Oliveira, Sicard, Bauer, Slagter, Coppel, Huzarski, Voss en Grmay
Startverbod?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:22 schreef Columbiafan het volgende:
#Dauphine l Enrico Gasparotto et Bjorn Thurau, coéquipiers chez Wanty Groupe Gobert, interdits de départ. Cortisolémie effondrée.
Klopt.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Startverbod?
Mijn Frans is niet al te best...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |