Hij heeft daar iemand voor in dienst. Wuyts doet het nog met een kaartenbak.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij keek even op procyclingstats en dacht verder niet na.
Reed al wel heel lang op kop natuurlijk, maar vraag me af of hij tevreden is over z'n vorm op dit momentquote:
Had eigenlijk gehoopt dat hij de laatste knecht voor Froome zou zijn. Maar dat is hij duidelijk dus niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Reed al wel heel lang op kop natuurlijk, maar vraag me af of hij tevreden is over z'n vorm op dit moment
Is het al juli?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Henao laatste man voor Froome. Are you watching rondewim?
In de Tour ook gewoon lekker de vierde man ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat hij de laatste knecht voor Froome zou zijn. Maar dat is hij duidelijk dus niet.
Poels? Heb je vorig jaar niet gekeken?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:09 schreef Sked het volgende:
[..]
In de Tour ook gewoon lekker de vierde man ofzo
Als hij goed piekt is hij de laatste week + OS nog goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat hij de laatste knecht voor Froome zou zijn. Maar dat is hij duidelijk dus niet.
Was nog wel goed in de Vuelta vorig jaar, maar dit jaar is het inderdaad nog niks.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij zo'n Rodriguez heb ik toch het idee dat die ondertussen wel klaar is voor het stapje terug, weg van de wereldtop.
Is inmiddels ook 37 ofzo...geen schande dat het dan wat minder wordt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij zo'n Rodriguez heb ik toch het idee dat die ondertussen wel klaar is voor het stapje terug, weg van de wereldtop.
Volgens Vaughters trainde hij bij Europcar met prehistorische trainingsmethoden en zou hij nu gaan vliegen. Daar hebben we voorlopig dit jaar nog vrij weinig van gemerkt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:16 schreef ZakaRosa het volgende:
Rolland ook weer eens goed voor de verandering.
In 2011 hadden ze bij Europcar wel een goede trainingsmethodequote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens Vaughters trainde hij bij Europcar met prehistorische trainingsmethoden en zou hij nu gaan vliegen. Daar hebben we voorlopig dit jaar nog vrij weinig van gemerkt.
Fuckler 4e in de Tourquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In 2011 hadden ze bij Europcar wel een goede trainingsmethode
2012 was ook niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In 2011 hadden ze bij Europcar wel een goede trainingsmethode
Ik ben er bang voor...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:22 schreef Sked het volgende:
Als dit een voorbode is voor de Tour hoef je niet meer te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |