uhm best een goeie, ik dacht gewoon "heel veel mensen hebben last van puistjes, en zie best een hoop vragen voorbij komen met "werkt dit....? en dan lees ik dat topic en dan zie ik dat het al jaren oud is (verouderde info) en dan heb heb je meestal ook vragen van "hoe lang duurt het voordat mn puistjes weg gaan?" dus ik dacht: dan houd ik het nu, anno 2016 bij en schrijf ik dagelijks of er vorderingen zijn oid.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:27 schreef DoubleDip het volgende:
Nuttige OP. :|
Ik heb het jaren geleden gebruikt tegen jeugdpuistjes. Twee keer per dag smeren en je was er met een paar dagen vanaf.
Maar wat wil je eigenlijk met dit topic? Hit and run?
binnenkort niet meer als het goed isquote:
Side note: denk aan zonnebrand als je een exfoliant gebruikt.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Bugfixed het volgende:
Als dat niet werkt probeer 2% BHA exfloitant van Paula's choice eens.
Salicylzuur is goed voor je huid en sinds ik dit product gebruik heb ik echt een egale huid. Ik gebruik het voor meeeters en wat oneffenheden die ik had maar het werkt volgens de recencies ook goed voor puisten.
Het is alleen via het internet te bestellen en is zo'n ¤30,-. Afhankelijk van je huidklachten kun je het in gel, creme of vloeibare vorm bestellen.
Als je op je 30e niet als een bejaarde eruit wilt zien, sowieso zonnebrandcrèmequote:Op zondag 12 juni 2016 20:50 schreef viceversa het volgende:
[..]
Side note: denk aan zonnebrand als je een exfoliant gebruikt.
Doosje aspirine is goedkoper.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Bugfixed het volgende:
Als dat niet werkt probeer 2% BHA exfloitant van Paula's choice eens.
Salicylzuur is goed voor je huid en sinds ik dit product gebruik heb ik echt een egale huid. Ik gebruik het voor meeeters en wat oneffenheden die ik had maar het werkt volgens de recencies ook goed voor puisten.
Het is alleen via het internet te bestellen en is zo'n ¤30,-. Afhankelijk van je huidklachten kun je het in gel, creme of vloeibare vorm bestellen.
Ja, ff oplossen in volle yoghurt en honing en klaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:05 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Maar is het ook effectief? Anders ben je alsnog duurder uit
Kan helaas niet zien of je serieus bent of niet, so no commentquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:12 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ja, ff oplossen in volle yoghurt en honing en klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |