Rewimo

Rewimo

Wat is pixelhobby?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb dankzij dit topic gisteravond ook iets besteld. Een afbeelding van een paar zwanen. Ik ben benieuwd! Het is een stuk goedkoper dan pixelhobby, hopelijk is het net zo leuk. 😊

Wat leuk en priegelig en mooi en potentieel verslavend!
 Wat leuk en priegelig en mooi en potentieel verslavend! 

quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:23 schreef cactussoep het volgende:
Heb het toch net even uitgeprobeerd en als je niet uitkijkt ben je uren later nog steeds bezig

O dat is waardeloos. In zo'n geval zouden ze er zeker een extra zakje bij moeten doen vind ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 11:09 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb er nu ook weggegooid van een kleur waarvan ik er precies 1400 nodig had en dus 7 zakjes heb gekregen. Gelukkig is er een andere kleur bij die er bijna niet van te onderscheiden is, dus dan pak ik die wel daarvoor in de plaats. Wel stom.

Ja 10 dagen maar!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:43 schreef Rica het volgende:
[..]
"Dit stukje nog even en dan stop ik echt..."
Top dat je zo'n snelle verzending had.

Welke heb je? Ben altijd benieuwd naar plaatjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:12 schreef cactussoep het volgende:
[..]
Ja 10 dagen maar!
En inderdaad of je wilt de steentjes die in dat bakje liggen opmaken. En dan is je rij net niet af en gooi je er weer wat bij

http://www.aliexpress.com(...)6b-9650-d733d34cdfd5quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Welke heb je? Ben altijd benieuwd naar plaatjes.

Rewimo

Rewimo

Dat lijkt er wel erg op jaquote:Op woensdag 20 juli 2016 08:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Een soort ministeck, maar dan met heel kleine vierkantjes, 'pixels'.
https://flic.kr/p/KiXfqn

Die link doet het hier niet maar na wat frutten met het artikelnummer kom ik op deze uit. Klopt?quote:Op woensdag 20 juli 2016 09:30 schreef cactussoep het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)6b-9650-d733d34cdfd5
Niks bijzonders gewoon wat rozen, maar ik dacht eerst makkelijk beginnen

Fijn dat ik het niet hoef af te halen. Scheelt weer een hoop gedoe.
  Fijn dat ik het niet hoef af te halen. Scheelt weer een hoop gedoe.

.
.  

Rewimo

Rewimo

Leuk! Dat is er eentje uit dezelfde kattenserie als de mijnequote:Op donderdag 21 juli 2016 01:06 schreef Crientj het volgende:
Dankzij dit topic ook begonnen. Twee kattenplaten besteld, waarvan de kerstvariant eergister binnen kwam..
Te nieuwsgierig en een paar uurtjes verder is dit stuk al af en werk ik naar linksboven toe. Alleen een beetje onhandig, ik had beter linksboven kunnen beginnen. Ennn, wat een priegelwerk!
https://imgur.com/a/mUPuT voor een plaatje, krijg 'm mobiel niet werkende.

Ja, die van jou vind ik ook erg leuk!quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Leuk! Dat is er eentje uit dezelfde kattenserie als de mijne

Rewimo

Rewimo

Ik vraag me af hoe die onderste uitpakt op zo'n klein formaat met zoveel detail. Of heb je een grotere besteld?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja, die van jou vind ik ook erg leuk!
http://nl.aliexpress.com/(...)13010608.0.51.FAjffa
Deze dus, de katten met de kerstmutsen <3.
En deze is nog onderweg;
http://nl.aliexpress.com/(...)13010608.0.59.JY2idJ

Wat raar, linkt werkt bij mij wel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:40 schreef Rica het volgende:
[..]
Die link doet het hier niet maar na wat frutten met het artikelnummer kom ik op deze uit. Klopt?
[ afbeelding ]
Erg mooi!
Wat zat er vandaag in mijn postkastje?
Geen briefje dat er een pakketje voor u klaar ligt, en geen één, maar twee pakketjes.Fijn dat ik het niet hoef af te halen. Scheelt weer een hoop gedoe.

Nee, die van 15x20 besteld. Ik heb zelf ook geen flauw idee, maar vind de print prachtig.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die onderste uitpakt op zo'n klein formaat met zoveel detail. Of heb je een grotere besteld?

Rewimo

Rewimo

Ja klopt. Als ik het niet kon oplossen had ik dat wel gedaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:46 schreef Rewimo het volgende:
"Mijn" verkoper heeft bij zijn artikelen staan dat je steentjes bij kunt krijgen als je te kort komt. Je kunt even kijken of dat bij jouw artikel ook staat. En dan even contact opnemen. Kost natuurlijk wel wachttijd maar het is zonde als je hem niet af kunt maken.
 Maar ik denk dat ik van andere licht groene kleuren wel ga overhouden. Het laatste stuk is allemaal donker en heb nog zat van een kleur die er heel dicht bijkomt. Maar Sum Ting Wong krijgt geen natuurlijk geen feedback.
 Maar ik denk dat ik van andere licht groene kleuren wel ga overhouden. Het laatste stuk is allemaal donker en heb nog zat van een kleur die er heel dicht bijkomt. Maar Sum Ting Wong krijgt geen natuurlijk geen feedback.   

Rewimo

Rewimo

Ik ben bijna op driekwartquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja klopt. Als ik het niet kon oplossen had ik dat wel gedaan.Maar ik denk dat ik van andere licht groene kleuren wel ga overhouden. Het laatste stuk is allemaal donker en heb nog zat van een kleur die er heel dicht bijkomt. Maar Sum Ting Wong krijgt geen natuurlijk geen feedback.

Hoe ga je met je huidige plaat? Al zin om met die grote te beginnen?
 Probeer het een beetje uit te smeren zodat ik de rest van de vakantie nog wat heb
 Probeer het een beetje uit te smeren zodat ik de rest van de vakantie nog wat heb  Ik hoop dat mijn nieuwe aangkomen is als we thuiskomen.
 Ik hoop dat mijn nieuwe aangkomen is als we thuiskomen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |