Wat is dat bij die Mixed bowl dan? Dat groene ?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:23 schreef Iwanius het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Jeuh..coquilles bij die ‘bolle’
[ afbeelding ]
En weer lekker te smikkelen van dit super mals vlees terwijl ‘Bolle”
voor de Pers een proeverij houdt van zijn nieuwste experiment op
whiskey gebied.
[ ]afbeelding ]
Daarna Labs verlaten en een lekkere mixed bowl genuttigd zodat het maagje weer goed vol zat.
Acclimatiseren:
[ afbeelding ]
Verse paffert i.c.m. een tap biertje.
Avondeten:
[ afbeelding ]
Dat is een bakje extra bouillon met choi sam (chinese) groente die ik altijd erbij krijg omdat ik nogal erg vochtig ben aangelegd.(hou dus erg van boullon = ook vrij gezond) Normaliter zit de choi sam in die grote bowl maar ik vind dat om een of andere manier niet lekker met de noodles en garnalen dimsum en pekingeend erbij dus eet ik het apart.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:18 schreef Thezappa het volgende:
Wat is dat bij die Mixed bowl dan? Dat groene ?
ahh ok...lijkt me wel lekker..quote:Op donderdag 16 juni 2016 09:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is een bakje extra bouillon met choi sam (chinese) groente die ik altijd erbij krijg omdat ik nogal erg vochtig ben aangelegd.(hou dus erg van boullon = ook vrij gezond) Normaliter zit de choi sam in die grote bowl maar ik vind dat om een of andere manier niet lekker met de noodles en garnalen dimsum en pekingeend erbij dus eet ik het apart.
Fyi: Choi sam wordt niet standaard als groente gegeven en is ook iets duurder maar ik vraag het altijd omdat het gewoon veel lekkerder is en vind dan wat je normaliter van die HK chinezen krijgt en dat is pak choi.(witte steel,hard en zure smaak soms)
Actueel:
[ afbeelding ]
Met 'Miep' buitenshuis even wat knabbelen en drinken uurtje geleden
[ afbeelding ]
'Miep' weg dus ik kan gaan pre-acclimatiseren voor de lunch.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Even het leven gevierd: Bittergarnituur, inktvisringen met knoflooksaus en ice tea.
Wat ik meestal nuttig is niet echt bijzonder vind ik. Het staat op bijna elk HK restaurant onder de soepen en dan meestal als Bami of noedelsoep. Ik heb dat dus! Alleen ik ben wel een beetje klaar na +/-45+ jaren met die standaard bami noedels en vraag dan of ze Hofan of Mihoen (witte) of glasnoedels hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:02 schreef Thezappa het volgende:
ahh ok...lijkt me wel lekker..
hier in deventer heb je niet echte fatsoenlijke chinees/oosters eten..is wel jammer
To die for!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:09 schreef killerkip69 het volgende:
Komkommer in zoetzuur uit de polder met 'n zwaar biertje v/d Aldi.
Is zo'n moksi meti duur? Nog nooit gegeten alhoewel ik zeker weet dat ik het geweldig vind. Ben gek op spek en cha sieuw.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:52 schreef Iwanius het volgende:
Acclimatiseren in de middag.
En aansluitend vroeg avondmaal (meer verlengde lunch)
[ afbeelding ]
En weer de Surinaamse toer met de welbekende moksi-meti & witte rijst en frisje.
Meestal 8 a 10 euro, niet duur dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is zo'n moksi meti duur? Nog nooit gegeten alhoewel ik zeker weet dat ik het geweldig vind. Ben gek op spek en cha sieuw.
Vanmiddag werklunch was patat flip met ui en een broodje kroket.
Net alleen wat zalm. Zo een cola-ijsje.
Curry is toch altijd vegetarisch?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 08:09 schreef Karzai het volgende:
kop koffie,
gisteravond een vegetarische curry was erg lekker
Nee, kan ook van vlees of zelfs vis worden gemaakt.quote:
Iew, nooit geweten.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee, kan ook van vlees of zelfs vis worden gemaakt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Iew, nooit geweten.![]()
Die van Hela iig niet gelukkig.
nee niet die rotzooiquote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Iew, nooit geweten.![]()
ben niet zo'n curry fan denk dat ik 3 jaar met een fles hela doe, ik ben meer ketchup fan hot ketchup van heinzquote:
ik heb zomaar het vermoeden dat het hier niet over currysaus ging, maar over het gerecht curry...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Iew, nooit geweten.![]()
Du fromage?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |