Nope. Had er nog niet van gehoord ook. Maar ik heb een tyfushekel aan tafelbbq-en. :-)quote:Op maandag 20 juni 2016 12:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Btw je bent hopelijk niet al naar dat Korean Food by Allegaartje geweest op de Zwaanhals? Ik ook nog niet en eerlijkheidshalve schreeuwt het van alle kanten naar mij: "aangepast en nep en kan ik ook zelf thuis bereiden als ik zin heb.."
En daar vragen ze vervolgens per dag de hoofdprijs voor? Dit..duidelijk voorverpakt spul zonder kraak of smaak. Ik zou je zo een lekkere bak moksi- of tjaumin komen brengen zodat je iets van lekkers in je maag hebt.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:45 schreef Skeletor. het volgende:
Koolraap, broccoli, aardappelpuree, omelet, frambozenvla.
Oh bah, dat brood zal wel een paar cent goedkoper zijn... Vroeger leverde Bakker Bos uit Nieuw-Weerdinge ze altijd brood.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:34 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Klopt, gewoon sneetjes supermarktbrood. Je kunt ook beschuit, crackers, knäckebröd, roggebrood of rozijnenbrood krijgen.
Vreselijk! Wat mankeert haar? Bij mij dus die stomme gebroken poot met weer een infectie.
Veel ziekenhuizen hebben niet eens meer een eigen keuken meer. De enige waarvan ik weet dat het echt goed is, is het Valleiziekenhuis in Ede. Enkel van verhalen zelf geen ervaring mee.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En daar vragen ze vervolgens per dag de hoofdprijs voor? Dit..duidelijk voorverpakt spul zonder kraak of smaak. Ik zou je zo een lekkere bak moksi- of tjaumin komen brengen zodat je iets van lekkers in je maag hebt.
oeh, dat klinkt heel lekker. maak je die burgers zelf? Recept toevallig?quote:Op maandag 20 juni 2016 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Turks broodje met kikkererwten-bietenburger en geitenkaas
dat ziet er erg lekker uit. Lijkt de vulling een beetje op die van dolma's?quote:Op maandag 20 juni 2016 16:47 schreef Bugfixed het volgende:
[ afbeelding ]
Kreeg gisteren gevulde gedroogde aubergines van de moeder van een vriendin mee. Ik weet niet of jullie dit kennen maar dit is zo'n heerlijk gerecht, vooral als het zonder vlees en met granaatappelzuur is bereid. Lekker met yoghurt ook. Dus straks niet hoeven te koken
Nee, proef het maar eerst.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:52 schreef RobinOok het volgende:
Lijkt me net zo suf als een gevulde paprika.
Die maak ik zelf ja.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:01 schreef kipje123 het volgende:
[..]
oeh, dat klinkt heel lekker. maak je die burgers zelf? Recept toevallig?
Ja maar ik vind paprika minder lekker. Gedroogde aubergines daarentegen zijn lekker hartig.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:02 schreef kipje123 het volgende:
[..]
dat ziet er erg lekker uit. Lijkt de vulling een beetje op die van dolma's?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |