DJ Tailfox - Goede muziek 101quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon haar op voeden met muziek.
ben nu echt in een rock metal bui
ooit van online shoppen gehoordquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:59 schreef knokkels het volgende:
eigenlijk moet ik nog even richting winkel enzo
Ik heb daarvan gehoord jaquote:
Ik ben trots op jequote:
Was achteraf alleen 1264 DDL's in 756 mappen zetten. Windowsquote:
Tuurlijk werkt het gewoon. Jij bent Lucky2Bastard.quote:
Ja joh, alles netjes volgens de regels gedaan en Mixxx gaf aan dat ik on air was. Na het inladen van een track werd ik er weer uit gekwakt en er was sowieso niets te horen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het gewoon. Jij bent Lucky2Bastard.
Wat was je aan het proberen dan?
Ahh, windows en DLL's
Joy![]()
Licenties, joyquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:17 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ja joh, alles netjes volgens de regels gedaan en Mixxx gaf aan dat ik on air was. Na het inladen van een track werd ik er weer uit gekwakt en er was sowieso niets te horen.Lame in 3 verschillende mappen moeten plaatsen voordat het werkte.
Ja maar, maar knok, dat blijft zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:15 schreef knokkels het volgende:
En nét als je wil opstaan he.. Komt die Lucky met een nummer waar het volume keihard omhoog bij moet
Dat was de reden om thuis niets meer met Windows te willen draaien.quote:
Hee! Hoiquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:19 schreef ToT het volgende:
* ToT sjonkt wat binnen, kijkt om zich heen, zwaait wat hier en daar en ploft ergens neer.Peeps!
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:19 schreef ToT het volgende:
* ToT sjonkt wat binnen, kijkt om zich heen, zwaait wat hier en daar en ploft ergens neer.Peeps!
Mag nie klagen. Doe 't wel, maar 't mag eigenlijk nietquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:19 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mag nie klagen. Doe 't wel, maar 't mag eigenlijk niet
Whehehe!quote:
ToTquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:19 schreef ToT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |